Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Klientům bank nejvíce vadí vnucování produktů

| rubrika: Co se děje | 29. 6. 2009
Klientům bank nejvíce vadí vnucování produktů
Soutěž o nejhezčí bankovní pobočku provázely doplňující ankety. V nich mohli čtenáři vyjádřit názor na kvalitu bankovních služeb a vybavenost pobočkové sítě. Přinášíme nejpodstatnější názory čtenářů, které z anket vyplynuly.

Bankovní služby pobočkových sítí využívají tři čtvrtiny klientů, přitom pro pětinu lidí je osobní kontakt s bankou velmi důležitý. Zhruba 35 procent lidí, kteří se anketního dotazování zúčastnili, využívá pouze internetové bankovnictví a s docházením na pobočku nemíní ztrácet čas.

Na pobočkách lidem nejvíce vadí vnucování produktů ze strany pracovníků banky. Na tento problém poukázalo 38 procent čtenářů internetového magazínu Peníze.cz. Téměř třetinu lidí obtěžuje čekání ve frontě, přičemž 42 procent klientů uvádí, že na pobočce čeká zpravidla jen 10 minut a dalších 34 procent lidí přijde na řadu do 15 minut.

Podrobnosti nejdete v anketním hlasování:

Z ankety dále vyplývá, že nejčastěji chodí lidé do banky proto, aby se poradili s bankéřem. Profesionálnost bankéřů je přitom nejpodstatnějším prvkem, kterým může banka vzbuzovat u klientů důvěru. Tuto skutečnost označilo za nejpodstatnější téměř 62 procent čtenářů. Téměř čtvrtina lidí se ale domnívá, že by měli mít bankéři detailnější znalost produktové nabídky. Polovina lidí míní, že by prospělo, aby bankéři více klienty upozorňovali i na rizika bankovních produktů.

Při výběru banky je pro klienty nejdůležitější, aby banka poskytovala kvalitní poradenství a měla nízké poplatky za své služby. Podle ankety to uvádí celkem 77 procent čtenářů. Klíčové při volbě banky je pro téměř stejný počet klientů (75 procent) i to, aby vybraná bankovní pobočka byla poblíž bydliště nebo jejich zaměstnání a měla výhodnou otevírací dobu. Pro více než pětinu lidí je velmi důležité také to, aby při jednání na pobočce mohli s bankéřem usednout do diskrétní oddělené zóny.

Dobré bankovní pobočce by podle poloviny dotazovaných nemělo chybět parkoviště pro auta a zhruba třetina lidí míní, že by v každé pobočce neměl chybět bankomat.

  • RSS
  • Kindle
  • Poslat e-mailem
  • Vytisknout

Líbil se vám článek?

+4
Ano
Ne

Diskuze

Žádný komentář nebyl vložen.

Oblíbená témata

nejlepší pobočka

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Složené ukazatele, Devizový trh, Výrobní faktory, sleva, telefónica, daňové úniky, daň z příjmů, andrej babiš, radomil bábek, výpalné, implementace, Milan Vaníček, deeorange, ČP Invest Český, prediktivní trh, augustp pinochet, výkon trestu, Variabilní životní pojištění

1T31308, 5E30844, 7B54457, 7T41122, 7T41122

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK