Jak na to | Jan Müller | 30. 11. 2011 | 2 komentáře
Zlaté ruce, skvělé nápady, odhodlání, píle… to vše se hodí, když se rozhodnete být svým pánem a pustit se do podnikání. Pokud jsou však vaše zlaté ruce také holé, tedy – nemáte peníze, může být rozjezd byznysu nemožný. Kde se po penězích poohlížet a na co být připravený radí čtenářům Jan Müller z webu Malé peníze.
Co reklama neřekla | Tereza Mynářová | 22. 8. 2011 | 6 komentářů
„Billa kartičku máte?“ Podobný dotaz jste určitě nejednou slyšeli. Možná jste se také zamysleli, k čemu taková kartička je a jaké výhody má pro své držitele. Anebo už ji používáte, ale vrtá vám hlavou, co z toho vlastně má váš supermarket.
Rozhovor | Petr Ocásek | 2. 12. 2010 | 2 komentáře
Jan Dvořák získal v září 2010 titul „Osobnost českého direct marketingu. V našem rozhovoru jsme se však dostali i k mnoha dalším zajímavým tématům. Pro své šéfy pracuje již 17 let. Během této doby rozvíjel jejich podnikání v USA, Kanadě, Brazílii, několika evropských zemích a nyní expanduje do Ruska. Dozvíte se také o tajích marketingového průzkumu. Z krátkého rozhovoru se tak snadno může stát povídání na celé odpoledne. O to více jsem rád, že přijal mé pozvání.