Rozhovor | Martin Vlnas | 30. 3. 2019 | 6 komentářů
Před sedmi lety začala finanční skupina Partners budovat kamenné pobočky a svěřovat je do rukou franšízantů. Dnes existuje po celém Česku pětasedmdesát finančněporadenských McDonaldů, které Partners generují třetinu obratu z finančního poradenství. O konceptu franšízových poboček Partners market mluvíme s ředitelem projektu Martinem Hrůšou.
Rozhovor | Martin Vlnas | 25. 10. 2016 | 1 komentář
Martin Hrůša pracoval jako finanční poradce, později rozjížděl vlastní franšízu. Před dvěma měsíci se stal ředitelem franšíz společnosti Partners. „Moje výhoda je, že se s většinou franšízantů osobně znám. Sám jsem přišel z pobočky, potom jsem rok objížděl franšízy a sbíral informace – všechno, s čím přijdu, je tedy postavené na reálných zkušenostech,“ říká.
Rozhovor | Petr Zámečník | 27. 5. 2014 | 14 komentářů
Společnost Partners má velké ambice. Rozjela síť finančněporadenských franšíz, založila vlastní investiční společnost a expanduje do Polska. Jak se jí u severních sousedů daří? „Není to žádný zázrak, je to velká zkušenost a stále velká příležitost,“ hodnotí expanzi do Polska Petr Borkovec, ale neztrácí naději: „Uvidíme, třeba i Polsko vystřelí.“