Co se děje | Ondřej Tůma | 12. 3. 2012 | 31 komentářů
Písnička o tom, že u nás zákazník dostane o řád horší zboží než zákazníci v supermarketu s týmž logem na Západě, je notně obehraná. Nedosti však na tom, že dostáváme druhou jakost – potravinářská inspekce přináší do starého songu nový hudební motiv: ta druhá jakost je klidně prošlá nebo plesnivá!
Co reklama neřekla | Jan Brož | 27. 9. 2011 | 19 komentářů
„Nové zboží každý den, slevy až 90 procent,“ hlásá nápis nad vchodem do obchodu s levnými potravinami. Slovo „sleva“ v kombinaci s jídlem u nás funguje náramně a kilo gothaje za 40 korun či prošlá kojenecká výživa si svého zákazníka vždycky spolehlivě najdou.
Jak na to | František Mašek | 5. 5. 2010 | 2 komentáře
Přinést domů meruňkový nebo ananasový kompot s prošlou dobou trvanlivosti stojí zbytečné rozčilování. Přitom stačí pozorně číst údaje na zakoupených potravinách. Ty trvanlivé je možné do osmi dnů reklamovat.