Reklamace mobilu
Dobrý den,
16.1.2017 jsem reklamovala synův mobil, slíbili, že jakmile bude reklamace vyřízena, tak se ozvou, 30 dní uplynulo a nikdo se neozval, proto jsem 18.2.2017 zašla do prodejny se zeptat, jak to s reklamací vypadá, tvrdili mi, že již 25.1.17 mi posílali sms, že reklamace je vyřízená, ovšem mě nic nedošlo a ani prodavač nemohl tu sms v žádném pracovním telefonu najít, tudíž jsem reklamaci - opravené zboží odmítla s tím, že nedodrželi lhůtu a že chci vrátit peníze. To mi bylo zamítnuto, že musí zažádat operátora o výpis a že to trvá tak 14 dní až měsíc. Dnes mi přišla sms, že reklamace je vyřízena. Můžete mi, prosím, poradit, zda mám trvat na odstoupení od smlouvy a vrácení peněz za telefon nebo přijmout opravený mobil? Nelíbí se mi jejich chování, tak bych raději ty peníze a synovi koupila telefon jinde.
Přeji hezký den.
Otázku poslal/a: , 23. 2. 2017 16:23
Na otázku odpovídá:
dTest, Kolektiv odborníků
Dobrý den, děkujeme Vám za využití internetové poradny dTestu na peníze.cz. Doporučujeme Vám trvat na odstoupení od smlouvy. Prodávajícímu stanovte pevnou lhůtu k vrácení kupní ceny. Nedodrží-li tuto lhůtu, můžete po něm žádat také úroky z prodlení ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb. Pokud by prodávající nechtěl Vašemu požadavku vyhovět, můžete se pokusit spor vyřešit prostřednictvím služby mimosoudního řešení sporů (ADR) při České obchodní inspekci. Více informací o této službě naleznete na adr.coi.cz. Věříme, že Vám tato informace pomůže. V případě potřeby další konzultace kontaktujte prosím poradenskou linku dTestu na telefonním čísle 299 149 009. S přáním příjemného dne, Váš dTest
23. 2. 2017 17:23