Poradna - Odstoupení od smlouvy ve věci T-mobile

Odstoupení od smlouvy ve věci T-mobile

Dobrý den, Předem dopisu Vám chci sdělit, že situace je již na tolik vážná, že mně hrozí exekuce. Před půl rokem mi T-mobile nabízel ,,výhodnou'' smlouvu na 3 roky s placením měsíčního paušálu 300,-Kč Však já jako student jsem si takovou sumu každý měsíc nemohl dovolit platit, což jsem také stále vysvětloval operátorce z T-mobile, která mě ke smlouvě neustále přemlouvala. Nakonec jsem po dvou dnech podlehl a souhlasil jsem, ovšem s tím, že si službu jen vyzkouším a do 14ti dnů ji budu chtít zrušit. Po 5ti dnech bylo na čase odstoupit od smlouvy. Volal jsem do T-mobileu, požadoval jsem odstoupení od smlouvy a chtěl vědět jak toho docílit. Operátorka mně řekla, že stačí napsat e-mail ve kterém zažádám o zrušení a také v e-mailu musím uvést určité osobní informace a že mi pošle smsku, ve které bude toto všechno napsáno. Nuže, napsal jsem do e-mailu PŘESNĚ to co bylo v oné smsce. Na druhý den mi přišel mail, že v žádosti nemám všechny své iniciály a že musím chybějící doplnit. Ihned jsem doplnil to co stálo v mailu abych doplnil a obratem jsem poslal e-mail T-mobile znovu. Poté mi přišel e-mail, že věc bude poslána na další oddělení k projednání. Nic se nedělo...až za pár dnů (což bylo již PO výpovědní lhůtě) mně přišel dopis od T-mobile, že má žádost od zrušení od smlouvy nemohla být uznána, jelikož jsem ji nepodal písemně. Dny plynuly, T-mobile mi zablokoval mobil, ze kterého jsem nevolal ani nepsal. Úroky se postupně navyšovaly...Mimo jiné chci ještě uvést, že hned po uzavření smlouvy mi přišla smska, že musím zaplatit 90,-Kč Volal jsem opět operátorce na T-mobile, která mi nebyla schopná vysvětlit za co těch 90,-Kč mám zaplatit. Zaplatil jsem. Čas šel dál a mě chodily upomínky. Když padlo slovo o soudu, ze strachu jsem T-mobile poslal 500,-Kč podotýkám, že za nic. Po veškerém dalším volání na T-mobile jsem se nedočkal žádného vysvětlení, jen mi nadále chodily upomínky. Nevím si rady, rodiče jsou rozvedení, mamka je bez práce a já jsem psychicky na dně. Prosím o pomoc. E-maily ve kterých jsem psal na adresu T-mobile mám jako důkazy. Předem děkuji za odpověď Šatánek M.

Dotaz poslal/a: sMaart, 18. 04. 2011 04:18

Dobrý den,



samozřejmostí je, že je-li někde stanoveno povinnost písemného odsoupení od smloüvy, je tím skutečně myšleno odstoupení písemné. V této souvislosti radíme zaslat doporučeně dopis s dodejkou. Jenže z vašeho podání vyplývá, že jste tak postupoval na na základě instrukcí pracovnice T-mobile, což nám dovoluje lepší manévrovací prostor, protože minimálně ve smyslu § 15 OBCHODNÍHO ZÁKONÍKU je společnost těmito instrukcemi vázána.



V této souvislosti bych se Vás rád zeptal, zda se můžete dostavit na naší osobní poradnu v Praze, kde bychom si vše pročetli osobně a naprogramovali další postup. Pokud bydlíte dále od Prahy, zkuste mi, prosím, kontaktovat na čísle 732 568 986, můžete jen napsat SMS z T-zones.cz zdarma a já Vám v horizontu dvou týdnů zavolám zpět a probereme další postup tímto způsobem.

S pozdravem
Mgr.Miroslav Huml

Spotřebitel net, Ylona Skálová - výkonná ředitelka, 27. 06. 2011 01:55

Výpis článků s klíčovým slovem ochrana spotřebitele, reklamace, spotřebitel, spotřebitelská poradna

Nákupy v zahraničních e-shopech. Jak na DPH a clo

24. 11. 2014 | Ondřej Tůma | 7 komentářů

Nákupy v zahraničních e-shopech. Jak na DPH a clo

Nakupuje snad letos Ježíšek na cizozemských internetových stránkách? Poradíme mu, jak pozná bezpečný zahraniční e-shop od stránek, které ho chtějí připravit o peníze, a vysvětlíme, jak se vyhne placení DPH a clu.

Češi bohatnou. Projděte si porovnání kupní síly s rokem 1989

16. 11. 2014 | Tereza Holanová | 39 komentářů

Češi bohatnou. Projděte si porovnání kupní síly s rokem 1989

Ceny zboží sice za posledních 25 let stouply i několikanásobně, ale průměrná mzda se zvýšila ještě více.

Kupujete dárky na internetu? Poradíme, jak se vyhnout problémům

13. 11. 2014 | Ondřej Tůma

Kupujete dárky na internetu? Poradíme, jak se vyhnout problémům

Loni Češi utratili při předvánočních nákupech na internetu přes 18,5 miliardy korun. Letos by to mělo být ještě o tři miliardy víc. Poradíme vám, jak se orientovat v nabídkách tisíců českých e-shopů, na co si dávat pozor, abyste neskočili podvodníkům na špek a jak správně vracet a reklamovat doručené zboží.

Kupujeme byt: Novostavba je zboží, které můžete reklamovat

5. 11. 2014 | Vladimír Zuzák | 3 komentáře

Kupujeme byt: Novostavba je zboží, které můžete reklamovat

Nový, právě postavený ještě neznamená ani kvalitní, ani bezchybný. Aspoň ne v případě českých novostaveb. Vaše radost, že developerský projekt dospěl do úspěšného konce, by neměla vyhrát nad zdravým rozumem. Při podpisu smlouvy, kontrolách výstavby i při předání bytu myslete na zadní vrátka k odstraňování vad a případným reklamacím. A pozor na dobu trvání záruční lhůty.

Očima expertů: Klienta na řetěz? Co si vyjednali mobilní operátoři u poslanců

17. 10. 2014 | Ondřej Tůma | 11 komentářů

Očima expertů: Klienta na řetěz? Co si vyjednali mobilní operátoři u poslanců

Jde o skandální okleštění práv zákazníků mobilních operátorů, nebo žádná zásadní změna v zaběhnuté praxi nepřijde? Řeč je o novele zákona o elektronických komunikacích. Jaké bude mít novelizace důsledky, se ptáme zástupců spotřebitelských sdružení, mobilních operátorů či člena rady Českého telekomunikačního úřadu.

Očima expertů: Zkrátit čtrnáctidenní lhůtu pro vrácení zboží zakoupeného na internetu?

10. 10. 2014 | Ondřej Tůma | 2 komentáře

Očima expertů: Zkrátit čtrnáctidenní lhůtu pro vrácení zboží zakoupeného na internetu?

Plážový písek ve foťáku, nafukovací člun od mořské soli. Internetové obchody si stěžují, že jim zákazníci v rámci čtrnáctidenní lhůty pro odstoupení od smlouvy stále častěji vrací viditelně opotřebované produkty. Stát se rozhodl zakročit a v pracovním návrhu novely občanského zákoníku prosazuje zpřísnění pravidel.

Šedý dovoz: Za nízkou cenu platíte problémy s reklamací

8. 9. 2014 | Petra Dlouhá | 5 komentářů

Šedý dovoz: Za nízkou cenu platíte problémy s reklamací

Kupujete ledničku. Vyberete značku i typ a hledáte na internetu nejvýhodnější nabídku. Jeden e-shop ji nabízí podstatně levněji než konkurence. Než po lákavé nabídce skočíte, zbystřete. Může jít o zboží ze šedého dovozu; v téhle lednici si měl původně chladit kokos Filipínec. A to se nemusí vyplatit – zvlášť, když se chladnička porouchá a budete muset reklamovat.

Michal Šmída: V Česku chybí opravdová podnikatelská ikona

23. 8. 2014 | Ondřej Tůma

Michal Šmída: V Česku chybí opravdová podnikatelská ikona

„Pořád je tu patrný takový ten negativní postoj ke slovu podnikatel. Je to přežitek z devadesátých let. Mladí lidé tu ale nejsou tolik motivovaní k tomu, aby po vysoké škole zkusili něco svého a nešli rovnou do nějakých větších firem a korporací,“ říká v pokračování našeho rozhovoru Michal Šmída, ředitel společnosti Twisto.

Dovolená jako špatný vtip. Jak správně reklamovat zájezd

19. 8. 2014 | Petra Dlouhá | 4 komentáře

Dovolená jako špatný vtip. Jak správně reklamovat zájezd

Transfer z letiště trval o hodinu víc, animační program o dva dny míň, hotelu chyběla hvězdička, na pláž to byla pěkná štreka, a místo jemného písečku – kameny. Dostali jste od cestovky něco jiného, než slibovala? Reklamujte zájezd. Od letoška je to snazší než dřív. Poradíme, jak na to.

Příspěvky zaměstnancům na životní pojištění v ohrožení!

12. 8. 2014 | Stanislav Holeš | 11 komentářů

Příspěvky zaměstnancům na životní pojištění v ohrožení!

Novela zákona o pojišťovacích zprostředkovatelích zatím zajímá hlavně lidi z branže: pojišťovny a jejich zaměstnance, pojišťovací agenty a finanční poradce. Jejím cílem je ale ochrana spotřebitele. Snaží se zpřehlednit trh, pojišťovnám a pojišťovákům přidává povinnosti... Mohla by ale také znamenat ohrožení zaměstnavatelských příspěvků na životní pojištění. A to by leckoho zabolelo.

Cestovní kanceláře: Lidi si vymýšlejí reklamace

10. 8. 2014 | Kateřina Vokurková | 3 komentáře

Cestovní kanceláře: Lidi si vymýšlejí reklamace

Nový občanský zákoník zavedl institut náhrady za újmu z narušené dovolené a řadu dalších novinek. Firmy hlásí první zkušenosti.

O chvilinku

10. 8. 2014 | redakce Peníze.CZ

O chvilinku

Hlavně vytrvalost, jinak se vaše sny nikdy nevyplní!

Kdopak to volá? Falešné asociace a triky nepoctivých pojišťováků

5. 8. 2014 | Petra Dlouhá | 17 komentářů

Kdopak to volá? Falešné asociace a triky nepoctivých pojišťováků

„Haló? Tady Novák z Asociace pojišťoven. Musíme vám zkontrolovat smlouvu…“ „Dobrý den, Mráček z Centra pojišťoven. Víte, že máte nárok na slevu? Kdy se sejdeme?“ Nepoctiví pojišťováci se kryjí za neexistující instituce s úctyhodným názvem. Důvod? Chtějí navodit dojem, že jsou z „vaší pojišťovny“ nebo příbuzné organizace a přetáhnout ke konkurenci. Nemusí se to vyplatit. Dejte pozor, kdo volá.

Až moc dobře lubrikovaný život. Sbohem, Foursquare

25. 7. 2014 | Michal Kašpárek | 5 komentářů

Až moc dobře lubrikovaný život. Sbohem, Foursquare

Žádný spotřebitelský magazín České televize neudělal pro dobro a bezpečí spotřebitelů ani střípeček toho, co služba Foursquare. Jenomže z dobrého sluhy…

Větší písmo, k párku cedulka. Češi zjistí, co kupují k jídlu

13. 7. 2014 | Kateřina Vokurková | 5 komentářů

Větší písmo, k párku cedulka. Češi zjistí, co kupují k jídlu

Značení potravin čekají největší změny za posledních patnáct let, kvůli kterým například Coca-Cola přestane prodávat své nápoje v nejmenší skleněné lahvi.

O špíně v autobazarech s právníkem dTestu

21. 6. 2014 | Ondřej Tůma | 13 komentářů

O špíně v autobazarech s právníkem dTestu

Autobazarová půjčka má tři strany. Zákazníka, úvěrovou společnost a autobazar jako zprostředkovatele. Zákazník býval bit a zdá se, že za to přichází trest. Zatím dopadá na úvěrovky. Miloš Borovička, právník dTestu, ale upozorňuje na roli bazarů samotných: „Zástupci úvěrových společností naznačují, že se nechali natlačit do něčeho, co se jim už příliš nelíbí a ani zas tak nevyplácí. Samozřejmě je ale nikdo nenutil s pistolí u hlavy…“

Očima expertů: Chystá se nová obchodní smlouva mezi Evropou a USA. Komu k dobru?

20. 6. 2014 | Ondřej Tůma | 9 komentářů

Očima expertů: Chystá se nová obchodní smlouva mezi Evropou a USA. Komu k dobru?

TTIP, Transatlantické obchodní a investiční partnerství. Evropská unie se Spojenými státy vyjednávají dohodu o volném obchodu a investicích. Optimisté se těší na příval nového zboží i služeb, vyšší konkurenci, pracovní místa. Pesimisté se bojí vlivu lobby na vyjednávání a tvrdí, že smlouva posílí moc nadnárodních korporací. Co říkají experti, kterých jsme se na TTIP zeptali my?

Soud potvrdil: Za triky se slevami hrozí obchodům vyšší pokuty

15. 6. 2014 | Tomáš Fránek | 2 komentáře

Soud potvrdil: Za triky se slevami hrozí obchodům vyšší pokuty

Krajský soud v Brně ve sporu s řetězcem Kaufland uznal argumenty České obchodní inspekce.

Účtování energií: Reklamujeme faktury a měřidla

23. 4. 2014 | Michaela Divišová | 2 komentáře

Účtování energií: Reklamujeme faktury a měřidla

Přišla vám faktura za energie s astronomickým nedoplatkem? Zdá se vám účtovaný odběr elektřiny a plynu přemrštěný? Braňte se! Jak na reklamaci vyúčtování či měřidla?

Banky jsou zase na koni! Cválat ale nemůžou

17. 4. 2014 | Pavel Jégl | 14 komentářů

Banky jsou zase na koni! Cválat ale nemůžou

Banky jsou po nejnovějším rozhodnutí Ústavního soudu zase na koni. V úvěrových dostizích ale nemůžou cválat, jen klusat. Jsou zapřaženy před vozík, ve kterém se ohání bičem sebevědomý klient.

Partner sekce

dTest

dTest

Jsme nezisková organizace - Občanské sdružení spotřebitelů TEST (založeno v roce 1992). Do vínku jsme si dali úkol sloužit spotřebitelům a spotřebitele chránit. A protože „spotřebitelství“ zahrnuje vlastně vše, co člověka životem provází a co k životu potřebuje, staly se naší prioritou výrobky. Právě za ně spotřebitelé vydávají nejvíce peněz a přece nikdo netouží utrácet za šmejdy, které za chvíli přestanou fungovat. Nebo si dokonce z obchodů odnášet výrobky, které mu mohou ublížit, protože se v nich skrývá nebezpečí pro zdraví či život. Když však spotřebitelé budou vědět, které výrobky jsou dobré a spolehlivé a naopak kterým se obloukem vyhnout, když budou mít k dispozici dostatek objektivních informací, dokáží s jejich pomocí ochránit sebe i svou peněženku.

Od roku 1992 měsíc co měsíc publikujeme testy výrobků na stránkách časopisu dTest. A nejenom je... Pomocnou ruku podáváme i v dalších oblastech, ve kterých může spotřebitel narazit na různá úskalí a pasti. Srozumitelně přibližujeme práva kupujících (spotřebitelů) a naopak povinnosti prodávajících, radíme, jak je aplikovat v běžném životě, na co si dávat pozor při reklamacích, upozorňujeme na nové zákony, varujeme před nekalými praktikami prodávajících i před klamavou reklamou, publikujeme konkrétní příběhy ze života pro ponaučení...
Jako předplatitelé dTestu máte zdarma přístup ke všem výsledkům testů jak na webových stránkách www.dtest.cz, tak v mobilní aplikaci, kterou najdete v Google Play a Apple App Store pod názvem dTest.

Kontakty:
Časopis dTest
vydavatel Občanské sdružení spotřebitelů TEST
Černomořská 419/10, 101 00, Praha 10 - Vršovice

tel: +420 241 404 922, 222 767 220

Za tuto kategorii odpovídá:

dTest

http://www.dtest.cz/

Partnerem poradny od: 28.11.2012

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  1 935 730 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Interaktivní grafiky

Průvodce výpisem z katastru nemovitostí

Průvodce výpisem z katastru nemovitostí

Vyznat se ve výpisu z katastru nemovitostí je často složité. Připravili jsme průvodce, který vám pomůže se zorientovat v jeho jednotlivých částech.

Spočítejte si osobní inflaci

Spočítejte si osobní inflaci

Inflace se měří indexem cen průměrného koše výrobků a služeb. Jenže každý kupuje něco jiného, proto na každého inflace působí jinak.

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Unikátní mapa, na které můžete sledovat vývoj nezaměstnanosti a průměrných platů v jednotlivých českých krajích od roku 2006.

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

export, hithit, borat, uniqa, startovač, Jiří Vajner, ČS Z3, Podnikání a inovace, oprava, odborná péče, adrenalin, pojišťovák, multikulturalismus, vysokoobrátkové obchodování, Vladimír Iliev

6B45438, 5S55779, 3B69951, 6A90810, 2H59109, 1E24157, 1A43829, 1E24158, 1J39009, 1A43831, 1H17967, 1C39580, 1J39011, 1S40214, 1K52156
Usetri panel

Poradíme zdarma s výběrem finančních produktů

Najdeme vám nejvýhodnější finanční produkty. Zdarma!

Usetri tlačítko

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2014 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.