Zakládáme si na osobním přístupu k zákazníkům

PR článek | rubrika: PR Článek | 19. 9. 2016
„Naše kuchyně zná opravdu každý, byť si to možná ani neuvědomuje,“ tvrdí JUDr. Jaroslav Drahovzal, technicko-provozní ředitel Oresi, s nímž jsme si povídali nejen o firmě, ale také o důležitosti telekomunikačních služeb v režii Vodafonu.
Zakládáme si na osobním přístupu k zákazníkům

Proč myslíte, že vaše kuchyně zná každý?

Jedním hlediskem je samozřejmě velikost. Společnost Oresi je největším prodejcem kuchyní v České republice a jedničkou na trhu jsme především díky našim zákazníkům. A díky atraktivnímu vzhledu, flexibilitě a odbornému zázemí jsou naše kuchyně oblíbené také u filmových a televizních architektů. Proto je můžete vidět v různých televizních pořadech a seriálech, například Jak se staví sen, Rady ptáka Loskutáka, Ordinace v růžové zahradě, Cesty domů, Ulice nebo Vše o vaření a dalších.

Jak jste do tohoto stavu dospěli?

Když tato firma před více než deseti lety začínala, neuměla si takovou unikátní pozici v oboru ani představit. Oresi je typická success story o geniálním nápadu klasického selfmademana, který vůbec netušil, že se bude věnovat kuchyním. Kvůli obtížně naplnitelné potřebě sehnat kuchyň pro tetičku nebo babičku zjistil dnešní majitel, že na českém trhu neexistují kuchyně v nižší a střední cenové kategorii, a začal je hledat. Tak vzniklo Oresi.

V jaké fázi firmy se nacházíte teď?

Možná vám to bude připadat jako nadsázka, ale já vám osobně ručím za pravdivost. Oresi se celou dobu své existence nachází v jediné fázi vývoje – v rozvoji.

Obzvláště ve fázi rozvoje se každá firma potýká s konkurencí. Jak to s ní vypadá na trhu s kuchyňskými linkami?

Konkurenci máme férovou a neférovou. Velké firmy jsou si vědomy pozice Oresi jako jedničky na trhu a obratně přejímají naše komunikační slogany, názvy kampaní a marketingové prvky. V jistém smyslu je to ocenění naší práce, bereme to tak, že jsme konkurenci rádi inspirací. Pak je tu ovšem konkurence neférová, většinou spíše malá kuchyňská studia a truhlářské dílničky, které posílají své zákazníky, aby u nás získali zdarma návrh kuchyně, který se jim potom pokoušejí realizovat levněji za použití horších materiálů, méně kvalitního příslušenství a samozřejmě s kratší nebo vůbec žádnou zárukou. Mimochodem, naše záruka trvá sedm let a je pro absolutní jistotu zákazníka na naše náklady pojištěna. To nikdo jiný na trhu nenabízí.

Máte několik desítek poboček a velké množství zákazníků, což vyžaduje i kvalitní zázemí například z pohledu logistiky nebo telekomunikací.

Telefonická komunikace se zákazníky je nedílnou součástí našich služeb, proto potřebujeme kvalitní služby a pokud možno jednoduchou obsluhu. To vše v jednom balíku řešení OneNet nám před pěti lety nabídl Vodafone v rámci vypsaného výběrového řízení, proto jsme k němu přešli od konkurence.

Jaké služby od Vodafonu využíváte?

Využíváme komplexní řešení firemní komunikace OneNet téměř v plné šíři. Od mobilních a pevných linek, přes pevné datové připojení, kdy na centrále využíváme pevné symetrické datové připojení řešené z důvodu dostupnosti interních služeb Oresi pomocí primární a záložní linky, primární připojení realizované pomocí bezdrátové technologie Vodafone P2P a na prodejnách ADSL a VDSL, až po nadstavbové ICT služby, jakými jsou například Centrální internet, Managed PBX, Virtuální privátní server a zaměstnanecký program. Velkým benefitem je pro nás samoobsluha, díky které si můžeme nastavovat takřka všechny mobilní a datové služby pro celou firmu.

Vodafone neustále vylepšuje pokrytí signálem a nedávno dokonce vyhrál v nezávislém testu kvality sítě ve volání a mobilních datech v ČR a získal certifikát Best in Test od německé společnosti P3 communications GmbH. Je pro vás podobné uznání vašich dodavatelů důležité?

Vylepšování pokrytí LTE signálem nemá přímý vliv na naše podnikání, ale je vždy jen k dobru, protože nejsme nijak omezeni v přístupu na internet. Získaný certifikát je pro nás známkou kvality, svědčí o tom, že jsme vsadili na dobrého partnera a že se nám přechod k Vodafonu vyplatil.

Na úvodní fotografii: Jaroslav Drahovzal, Oresi

Držíte se udržitelnosti?

Držíte se udržitelnosti?

Generali Česká pořádá soutěž SME EnterPRIZE, která oceňuje udržitelné podnikání. Přihlásit se můžete do 5. dubna.

Sdílejte článek, než ho smažem

Líbil se vám článek?

-1
AnoNe
Vstoupit do diskuze
V diskuzi je celkem 0 komentářů

Nejlevnější aplikace na trhu. Zpracujte si daňové přiznání pro fyzické osoby v roce 2024 v jednoduché online aplikaci. Pro naše čtenáře exkluzivní sleva 10 %.

DníHodinMinutVteřin
Slevový kód: PENIZE1O
Vyplnit přiznání

Pokud chcete řešit daně po staru, máme pro vás chytré formuláře.

A tohle už jste četli?

Letní čas 2024. Kdy se mění čas a posouvají hodiny?

28. 3. 2024 | Gabriel Pleska

Letní čas 2024. Kdy se mění čas a posouvají hodiny?

V pátek začne čtyřdenní velikonoční supervíkend. Tentokrát přinese i změnu času ze standardního na letní. Tady jsou podrobnosti.

Lidl se srovnává s konkurenty. „Suverénně nejlevnější“ je o koruny

28. 3. 2024 | Pavla Adamcová | 2 komentáře

Lidl se srovnává s konkurenty. „Suverénně nejlevnější“ je o koruny

Nová kampaň využívá srovnávací reklamu. Velikonoční ceny v Lidlu a Penny přitom porovnal sám Lidl, a to dlouho před Velikonocemi. Je to v pořádku?

Česká pošta navyšuje mzdy. Nejvíce přidá doručovatelům

27. 3. 2024 | redakce Peníze.CZ | 1 komentář

Česká pošta navyšuje mzdy. Nejvíce přidá doručovatelům

Česká pošta od září navýší platy svým lidem v průměru o 10 procent. Týkat se to bude všech provozních a administrativních zaměstnanců v tarifních mzdách.  

Čokoláda jako luxus. Letos zdraží o desítky procent

27. 3. 2024 | Pavla Adamcová

Čokoláda jako luxus. Letos zdraží o desítky procent

Cena čokolády v obchodech za poslední rok stoupla už asi o 15 procent. Výraznější růst ale teprve přijde, shodují se analytici i prodejci. Důvodem je raketové zdražování kakaa na komoditní... celý článek

Civilizační nemoci nepřinesla civilizace, ale náš způsob života

27. 3. 2024 | Lucie Weissová

Civilizační nemoci nepřinesla civilizace, ale náš způsob života

Založením rodinné kliniky Galen Clinic si Luboš Kmeť plní svou představu, jak by se mělo přistupovat k pacientům z odborného, ale hlavně lidského hlediska. Sází na prevenci, celostní... celý článek

Partners Financial Services