Síť obchodů Hruška změní majitele, úřad souhlasí
17. 4. 2024 | redakce Peníze.CZ
Společnost Hruška, která provozuje stejnojmenné maloobchodní prodejny především na Moravě, může změnit majitele.
Mám zkušenost s jiným Renaultem Trafic, který jsem před pár roky řídil plně obsazený a naložený až do Nizozemska. Cestující byli spokojeni a já jako řidič také. Trafic Black Edition mi tuto zkušenost potvrdil, ba ji posunul ještě výše.
Minibus působí elegantně, na čemž se podílejí kouřová skla a působivá černá barva, která zdůrazňuje vydařený design. Přístup do části pro pasažéry zajišťují posuvné dveře. Díky jejich rozlehlosti a snadnému vyklápění krajního sedadla prostřední řady je dobře přístupná i třetí řada, za kterou zůstává dost místa pro zavazadla všech cestujících. Pohodu až pro devítičlennou posádku zajišťují prostorná sedadla s příjemným čalouněním, klimatizace se samostatným ovládáním v pasažérské části a výtečné odhlučnění kabiny. Dovnitř proniká jen minimum hluku od motoru i kol, takže při konverzaci napříč řadami netřeba zvyšovat hlas.
Trafic se i výtečně řídí. Přispívá k tomu jak volant, jen o trochu méně skloněný, než bývá u osobního vozu zvykem, tak vskutku optimálně naladěný posilovač řízení a rovněž motor. Pod kapotou byl silnější ze dvou turbodieselů připravených pro osobní provedení modelu Trafic (115 k), který zatahuje jemně a současně důrazně odspodu. Vozu dává až nečekaný elán, který se nevytrácí ani při plném obsazení. Jeho výkon každý řidič ocení rovněž na dálnici, kde trafic nemá problém s udržením standardního dálničního tempa. Nechybí mu ani schopnost pružného zrychlení i ve vyšších rychlostech. Velmi příjemná čísla o spotřebě prozradil počítač – průměr těsně nad osm litrů na sto kilometrů. Brzdy hodnotím jako optimální – jsou totiž výkonné, ne však přehnaně ostré, a současně těžko unavitelné. Vzhledem k dobré manévrovatelnosti se dá s Traficem jezdit v pohodě i po městě. Hlídat si je třeba o něco větší šířku vozu a při zahýbání v uličkách pak přece jen delší rozvor – je třeba více nadjíždět.
Řidičský prostor je rozlehlý a řadicí páka šestistupňové převodovky je, jak to bývá u těchto vozů obvyklé, hned po ruce. Chod měla lehký a relativně přesný, přičemž vyšší převodové stupně jsou dobře přizpůsobeny předpokládaným delším trasám. Řidiči kromě výškově nastavitelného multifunkčního volantu jistě ocení i ergonomii svého pracoviště a intuitivní ovládání jednotlivých prvků.
Trafic představuje výrazně levnější alternativu k MPV. Renault nyní nabízí záruku 5 let nebo 200 000 km, což je důkazem kvality i zajímavé nabídky pro potenciální zákazníky.
Více informací hledejte na www.renault.cz/uzitkove-vozy
Srovnávat se vyplatí
Kalkulátor.cz je srovnávač, který lidem šetří peníze ve světě energií, pojištění a financí. My počítáme, vy šetříte.
Sdílejte článek, než ho smažem