Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Reklamní grilovačka penzijních společností. Hlasujte pro nejlepší spot

Pozor, pozor: videonahrávky obsažené v tomto článku jsou určené (přednostně) osobám starším šestatřiceti let. Na vstup do druhého pilíře máte čas do konce června. Reklamní grilovačka penzijních společností je v plném proudu. A vy jste živý terč. Nalákal vás křepčící Geňa, šaolin v bouráku, melouny, nebo prima rodinka?
Reklamní grilovačka penzijních společností. Hlasujte pro nejlepší spot

Sedmdesát milionů korun. To je suma, kterou smějí penzijní společnosti podle zákona investovat do reklamy na důchodové spoření ve druhém pilíři. Peníze vynaložené na propagaci třetího pilíře (čili doplňkového penzijního spoření) ovšem žádný strop nemají. A většina penzijních společností prozatím (přinejmenším v televizních spotech) komunikuje zajištění na stáří jako jedno téma - aniž by se rozlišovalo, zda se právě vrtá divákovi díra do hlavy kvůli pilíři druhému či třetímu. Důležité zkrátka je, aby byl ve stáří v suchu, že. A aby byla v suchu taky penzijní společnost.

Partner rubriky

Partnerem rubriky Co si o tom myslíte? je nakladatelství Grada. Z jeho nabídky by vás mohlo zajímat třeba...

Forex-Zone: Forex – jak zbohatnout a nekrást

Tým profesionálních traderů vám jasně a srozumitelně osvětluje problematiku obchodování měnových párů – Forexu.

M. Buffett, D. Clark: Nová Buffettologie

Osvědčené investiční techniky pro měnící se trhy, díky nimž se stal Warren Buffett světově proslulým investorem.

Spoření v druhém pilíři nabízí šest společností. Televizní spot k zjištění na stáří mají čtyři z nich. Který je podle vás nejpodařenější? Hlasujte. Pořadí, ve kterém je předestřeme my, vychází z preferencí autorky článku. Vy ho však svými hlasy můžete docela snadno rozcupovat a postavit na hlavu. Ale pozor: pro tentokrát necháváme zcela plavat kvalitu a parametry finančních produktů jako takových (ty pro vás ostatně Peníze.cz bedlivě sledují a proklepávají dost často). Dnes se budeme zabývat výhradně televizní reklamou. Ba co víc: nehodláme se pasovat do role marketingových expertů, beztak by se nám to nepodařilo. Který spot zaujme? Který pobaví? A který vám leze nesnesitelně na nervy? Jsme zvědaví na váš názor.

Zlatá medaile: Šaolin vsází na jednoduchost, nechává mluvit symboly

+14
Líbí
Nelíbí

Komerční banka nám naservírovala asijskou zimu a jaro. Zajištění na stáří razí v patnáctivteřinovém spotu z prostředí šaolinského chrámu. Právě úspornost a schopnost sdělit vše jednoduchou scénkou z prostředí, které samo o sobě nese dost významu na to, aby bylo možné slovním vysvětlováním na cestě k pointě šetřit, vyneslo reklamu v našem hodnocení na první místo. Kontrast dvou symbolů - mnišského života a drahé káry, kterým z něj člověk odjede do penze - funguje. Díky stručnosti a slovní, výrazové i „gagové“ úspornosti má reklama ve srovnání s ostatními slušné šance, že nezačne po druhém zhlédnutí otravovat a zdržovat. A napoprvé i pobaví, což rozhodně není samozřejmost. Logickým mínusem je rozsah „asijské kampaně“, která tlačí i ostatní produkty Komerční banky, a tudíž je jí na člověka jaksi příliš.

 

Stříbrná medaile: Spokojená rodinka

+16
Líbí
Nelíbí

Stříbrnou medailí jsme se rozhodli vyznamenat Českou spořitelnu. Kratší verze jejího spotu k důchodové reformě má třicet vteřin, během kterých se seznamujeme s trampotami jedné rodinky – synek beznadějně hledá obor, který ho proslaví, aby se jednou postaral o rodiče. Tisíckrát omletý koncept, který velice snadno splyne s jinými. Těžko říct, jestli by si divák dokázal reklamu při náhodném zhlédnutí se značkou České spořitelny spontánně spojit nebýt Tomáše a Lenky, kteří se mihnou v závěru a které čeští televizní diváci znají déle a lépe, než by si nejspíš přáli. Nicméně, i když jde o formát otřepaný, podařilo se ho uchopit způsobem poměrně vlídným a nenásilným. A podařilo se sehnat vcelku roztomilé dítě, které mu dalo tvář.

 

Bronz: Penzička

+12
Líbí
Nelíbí

Tady je na místě připomenout, že o pořadí reklamních spotů rozhodoval subjektivní úsudek autorčin. Jinak by přirozeně Penzička České pojišťovny musela skončit jednoznačně na prvním místě – alespoň kdyby se hodnotila účinnost kampaně. Ostatně, očekáváme, že nejlépe vyjde i z čtenářského hlasování. Vsadit na partu improvizujících komiků z národem milovaného a řadou diváckých cen ověnčeného pořadu Partička – k tomu nepotřebujete povahu hráče. Od České pojišťovny, ani její reklamní agentury tato volba nevyžadovala téměř žádnou invenci, stačilo se zkrátka svézt na fenoménu, který drtí české mainstreamové publikum i jeho bránice. Hrozí sice, že to poleze části potencionální klientely na nervy, ale masa je masa – a ta si groteskní situační humor, pro který neexistuje hranice trapnosti a ochoty zesměšnit sám sebe, žádá.

 

Bramborová medaile: Melouny na stojáka

-32
Líbí
Nelíbí

ČSOB se rozhodla stejně jako Česká pojišťovna využít divácky oblíbeného formátu: stand-up comedy, který známe z pořadu Na stojáka. Stejně jako Česká pojišťovna také vsadila na známou, i když podstatně méně okoukanou tvář. Potenciál obrovský, výsledek žalostný. Navzdory návodným salvám smíchu, které se z domnělého publika ozvou po každé větě Miloše Knorra, výsledek nudí, protože jednoduše – a to je ve spotu založeném na tomto konceptu nedostatek fatální – není vtipný. A kde humor není, tam může jen těžko gradovat nebo směřovat k pointě. Takže za nás: palec dolů.

 

Jak se reklamní spoty penzijních společností líbí vám? Hlasujte a své postřehy pište do diskuse. Neváhejte se s námi pustit do polemiky. A nezapomeňte nám nechat kontakt. Nejzajímavější příspěvek odměníme knížkou od Grady.

Mluviti zlato! Za dobré slovo knížku

Minulý týden jsme se v rubrice Co si o tom myslíte? věnovali spotřebnímu zboží a tomu, jak výrobci zařizují, abyste si museli pořídit brzy zase další a pak další. Říká se tomu plánované zastarávání a údajně se k němu používají takzvaná kurvítka, součástky, které v pravý čas způsobí neopravitelnou poruchu... Pokud jste článek nečetli, doporučujeme ho. A doporučujeme i diskuzi, která tentokrát byla stejně přínosná jako článek sám.

Dobrých příspěvků do diskuze byla plná hrst, těžko vybrat jeden. Ale přece – vybrali jsme ten, který byl podepsaný písmeny cml. Jeho autor v něm píše o tom, že kurvítek vlastně netřeba. Tlak na to, aby výrobek byl superlevný, brání prý vývojářům vyvinout cokoli, co by vydržet mohlo... Autorovi bychom rádi poslali slíbenou knížku.

  • RSS
  • Kindle
  • Poslat e-mailem
  • Vytisknout

Líbil se vám článek?

+2
Ano
Ne

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Diskuze

4. 6. 2013 16:18 | Matěj

Nad ubohostí komentářů fakt jen rozum zůstává stát... Někdo tu mele o nějakých klaunech, přitom se v tomto článku žádný spot s klauny neobjevuje. Další mele něco o dobrém zboží, které se prodává samo, jak se má prodávat, když lidé jako vy jsou tak negramotní a uměj jen tlachat hlouposti a vlastně vůbec nevědí o čem je řeč. A pak někdo posílá penzijní společnosti někam, kdo se ho tu ptal na tento názor? Zase si jen nějaký ubožák potřebuje zaspamovat... Pak zase někdo neustále tlachá o tom, že ten kdo má peníze, tak se zařídí jinak, ale kdo nám tedy konečně prozradí ten spásný způsob, jak si na ten důchod ušetřit? Myslím, že když opravdu vymyslí něco spásného, tak si to může nechat patentovat a vydělá na tom majlant... Tak kde jsou ty nápady? Lidi... Zamyslete se... Když vám to tak leží v žaludku, II pilíř, reforma, Partners, nebo cokoliv jiného... Tak proč sem lezete? Proč čtete ty články? Jen prostě prudíte a bojíte se, že by to mohla být pravda...
Jinak tedy můj názor ke spotů: KB - sice nemám jejich reklamy rád, ale spot je jednoduchý, výstižný ČP a ČSBO - ponižování komiků je opravdu šílené, nedá se na to koukat při jejich pořadech a v reklamách už vůbec ne. ČS - fádní jako všechny jejich reklamy.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

14. 5. 2013 12:26 | DavidK

Nový zákon na reklamu?!?! Všechny reklamy nám podmazávají svou verzi. Chtějí abychom spořili u nich a slibují nám šťastné a finančně zabezpečené stáří. Nevím kolik stojí reklama,ale odhaduji, že výroba spotu+ vysílání v hlavním vysílacím čase je určitě drahá záležitost.(5-8mil.) Kdo to nakonec zaplatí?... Pokud by vláda prosadila nový zákon na reklamu:V případě,že podlehnu lákavé reklamě a ve stáří nebudu finančně zajištěný(propadem trhů,či díky nulovým výnosům způsobených špatnou ekonomikou,apod.) mi banka za tuto klamavou reklamu zaplatí rozdíl k finanční jistotě ve stáří.tak jdu do toho!!!.... jinak je to stále tlachání, jakože Harvardovy fondy jsou nejlepší, nebo tahle bílá je nejbělejší.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-1
Líbí
Nelíbí

12. 5. 2013 7:33

v jednom spotu tam vyčpělý komik radí tomu mladšímu, aby si dával "dvě stovky" na penzi. Jestli je tohle poselství Partners národu, tak to je mazec.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (hoogan 09. 05. 2013 06:41)

9. 5. 2013 21:06 | Milan

Ať mi penzijní společnosti vlezou kamsi. Jsou to jen darmožrouti, kteří vysávají společnost.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

9. 5. 2013 16:34 | Podlesni

Koho myslíte tím schopným? Aha, všeho schopným...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Boika 09. 05. 2013 07:11)

9. 5. 2013 16:32 | Podlesni

Ta Penzička je vysloveně trapná. Naprostá ubohost. Druhý pilíř je propadák, neboť v dnešní době se lidé bojí, že se ty peníze znárodní, nebo tak něco, dřív než půjdou do důchodu. No a kdo peníze má, tak ten se postará jinak...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

9. 5. 2013 11:29 | ZIKO

Dobré zboží se prodává samo. Všelijaká reklama toliko pro ...dobrá jest.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

9. 5. 2013 11:14 | Josef

Všechny reklamy pro chytré lidi, kteří trochu myslí můžou jít někam.......! Zbytečně vyhozené peníze, je to směšné , dělají si z lidí blázny.Jako všechno co doposud vláda vymyslela.Už by bylo načase s tím něco udělat, když člověk sleduje co všechno se děje ve sněmovně, chrápe položenej na stole-ostuda a výsměch občanům a ještě se tam bude povalovat do příštích voleb, a dokonce být ministrem , to není schopen s tím někdo neco udělat?Vždyť je to hnus!!!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

9. 5. 2013 7:51

Za prachy cokoliv. S kýmkoliv. Jakkoliv. A je zkrátka potřeba si na to zvyknout. Ostatně Partička sama o sobě je na úrovni někdejšího Tele Tele.

2. pilíř je absolutní obchodní propadák. Přitom to bylo dopředu jasné. Názorně se tu ukazuje, jak jsou lidé z vedení firem a státu odtržení od reality. Nebo ulobbováni.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+8
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Boika 09. 05. 2013 07:11)

9. 5. 2013 7:11 | Boika

Reklamní šot "Partičky" to je bezkonkurenční ubohost, je překvapivé, kam až jsou schopný lidi klesnout.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

9. 5. 2013 6:47 | brbla

jo, reklamní grilovačka Partners to je vono...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+7
Líbí
Nelíbí

9. 5. 2013 6:41 | hoogan

nejtrapnější televizní reklama na spoření na stáří je reklama s klauny, asi víme, komu patří...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+20
Líbí
Nelíbí

Zobrazeno všech 12 komentářů

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Závazky podniku, Konfigurace, Down-tick, doplňkové penzijní spoření, petr brousil, transformované fondy, účastnické fondy, penzijní fondy, Pavel Štěpánek, podíl na trhu, česnek, jak lhát se statistikou, vybrané pobočky, Centrum pro výzkum veřejného mínění, cena benzínu, obchodování, občan, vedlejší náklad

0XXXXXXX, 7T40858, 2U22710, 3AX7428, 2U22710

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK