ČSOB Pojišťovna, a. s., člen holdingu ČSOB - Pojištění domácnosti

Poslední aktualizace: 28. 3. 2024

Základní údaje

Pojištění domácnosti Náš domov

Pojištění domácnosti vyřeší i nečekané situace.

Proč se pojistit právě u ČSOB Pojišťovny
- Každý rok 3 % bonus až do výše 18 %
- Pojištění pro případ zkratu a přepětí, např. vypálení TV, ledničky a dalších spotřebičů u varianty Dominant a Premiant automaticky zahrnuto v rozsahu pojistných nebezpečí, u varianty Standard je možné připojistit
- Pojišťovna uhradí náklady na náhradní ubytování, pokud je Vaše domácnost v důsledku škody neobyvatelná
- Riziko sklo all risk (náhodné rozbití skla, zrcadla) je již v základním rozsahu pojištění
- Věci ve sklepě pojištěny na 20% z limitu domácnosti
- Pojištění lze kdykoliv a jednoduše změnit
- Rychlá likvidace škod (v průměru do 5 dní)

V čem je naše pojištění domácnosti výjimečné
- Prodloužená záruka 5 let na spotřebiče vztahující se na všechny typy nahodilých poškození
- Pojištění věcí v zavazadlovém prostoru auta až do limitu 20 000 Kč
- Pojišťovna chrání i majetek mimo domov - jízdní kolo, kočárek nebo hudební nástroj
- Vyplatí vám peníze za vandalismus a odcizení i v případě, že není známý pachatel

V ceně pojištění
- Běžné nehody (požár, kouř, výbuch, náraz vozidla, zkrat, přepětí, náhodné rozbití skla)
- Živelné škody (úder blesku, vichřice, zemětřesení, pád stromů nebo stožárů, sesuv půdy, zřícení skal nebo zeminy)
- Zima (lavina, tíha sněhu, námraza)
- Voda z vodovodních a kanalizačních potrubí
- Další škody (pád letadla, nadzvuková vlna)

Výhodné připojištění
- Připojištění odpovědnosti - za újmu z občanského života a v souvislosti s vlastnictvím staveb, vztahuje se na všechny členy domácnosti a domácí zvířata
- Nadstandardní asistence - kompletní právní ochrana a poradenství ohledně pojištění majetku, osobní asistence při pracovní neschopnosti (nákupy, pečovatelská služba apod.), rezervační služby (vstupenky, jízdenky, ubytování, náhradní auto)

Asistenční služby
- Jsme na telefonu 24 hodin denně a s čímkoliv vám poradíme.
- V případě havárie k vám obratem pošleme technickou pomoc.
- Odemkneme zabouchnuté dveře domu nebo bytu (v ceně do 2000 Kč).
- Zajistíme vám opravu elektrospotřebičů, zavoláme k vám odborníka na hmyz a hlodavce.
- V případě havárie zajistíme instalatérské, topenářské, elektrikářské a kominické práce, čištění kanalizace a materiál v ceně až 2 000 Kč.

Porovnejte si nabídky, vyberte tu nejvýhodnější a ušetřete.

Pojištění majetku

Správně nastavené pojištění vám pomůže překonat nepřízeň osudu. Nespoléhejte se na náhodu.

ČSOB Pojišťovna, a. s., člen holdingu ČSOB - Pojištění domácnosti - Diskuze

20. 1. 2018 7:44 | Majlou

Zde máte popis toho jak kvalitní jsou asistenční služby od ČSOB:
Před příjezdem jsem panu Kovářovi telefonicky vše říkala.
Pan Kovář se ohlásil dnes na 10.00 hodin. Přijel v 11.15 hodin a po příjezdu tvrhl do mého bytu jak o život a hned šel do kuchyně ačkoliv prioritní byla vanová baterie. Začal vše ve spěchu rozebírat. Než jsem zastavila vodu, vytáhl si své kovové nářadí na dlažbu keramickou a poškrábal jí na několika místech. Také nářadí dal na dřez ačkoliv jsem mu řekla, že to nemá činit. Dokonce mu spadly velké kovové kleště a odštípl dlažbu na 2 místech. Nechápu, proč vytahoval všechno nářadí na dlažbu, když jsem měla připravené noviny. Kromě toho měl být vybavený. Nebo je to snad nějaký amatér??? Začal kuchyňskou baterií, kde zjistil také havarijní stav a po důkladném zvážení sám navrhl výměnu celé vodovodní baterie. Poté pokračoval k umyvadlové baterii, kde začal vytáčet roháček, který byl jen zamáčklý ale plně funkční (neprasklý). Když otáčel roháčkem vytáhl silou i vložku, která měla zůstat v betonu. Pomáhal si vysekáváváním. Po vytažení řekl, že udělal chybu a musí vysekat celou dlaždici a otázal se mne, zda mám náhradní. Měla jsem ale někde ve sklepě. Pan Kovář tedy odšrouboval ještě umyvadlo což mne udivilo a celý sifón. Pak odšrouboval vanovou baterii (bordel vyhazoval do vany místo aby měl připraven materiál aby nepoškodil drahou vanu na kterou se již v telefonu ptal) namontoval chybně novou a ještě si během toho vyřídil 4 telefonáty. Vůbec mne neinformoval, co dělá. Najednou po cca 20 minách řekl, že musí na oběd a přijde za 2 hodiny. To mne udivilo. Jsem nemocná, užívám antibiotika, jsem atopik a čekat v pozoru na instalatéra, který si údajně musí odskočit na oběd bylo pro mne značně vyčerpávající. Měla jsem teplotu a měla jsem ležet. Oprava měla trvat max. 2 hodiny a nepočítala jsem s polední pauzou na oběd, která nakonce panu Kováři trvala 3,45 hodin. Po 3 hodinách čekání jsem panu Kováři zatelefonovala zda přijede. Řekl mi že volal na pojišťovnu a že mu vše musím uhradit včetně cesty na oběd. Prý mu zaplatíte jen jednu cestu ke mne a nikoliv nutou cestu na oběd.
Po 3,45 hodinách přijel, že nic již dělat nebude, na umyvadlo a jeho nasazení a usazení roháčku si mám najít někoho jiného a začal si balit nářadí a odcházel. Snažila jsem se mu vysvětlit, že má zavolat na asistenční linku, že na ČSOB jsem telefonovala a za jednání asistenční služby se mi omlouvali. Paní, která s ním hovořila, se za mé jednání omlouvala. Nevím proč se měla za mne omlouvat? Vanovou baterii našrouboval chybně (viz foto), vše ostatní rozebral a zničil a pak najednou když na něj skoro 4 hodiny čekám než přijede z další zakázky neboť oběd to asi nebyl, tak odjede bez nápravy??? To ne. Takovéto jednání nečekám nečekám od astistenční služby. Pak po domluvě s asisteční službou namontoval umyvadlo, sifon a odjel. Neboť na mne řval po zbývající dobu což slyšela jak Policie tak ČSOB tak jsem musela 3x volat Policii, která přijela pár minut po odjezdu pana Kováře. Viděli tu spoušť, fotografie a rozhodli se vše řešit jakožto Policie ČR.
Po odjezdu jsem pustila vodu v umyvadle v koupelně a silně sifón po instalaci panem Kovářem tekl. Proto jsem p. Kováři psala sms ale nereagoval. Volala jsem na asistenční linku ale neboť tok vody byl k nezastavení prosila jsem Vaši asistentku o zavolání zpět až zastavím vodu. Neboť již nikdy nevolal a voda tekla, musela jsem přivolat hasiče, kteří zjistili po ohledání, že sifón byl ve zdi vypadlý a proto docházelo k protékání. Vše museli hasiči opravit a výjezd byl nahlášen na Vás jakožto ČSOB, asistenční službu a pana Kováře.
ČSOB mi řekla, že mám žádat plně na Vaše náklady asistenční službu k opravě škody, kterou pan Kovář způsobil. Hlavně vadu, kdy po vytažení roháčku, který vykroutil nešetrně a zlomil ventil (to vše zjistila i Policie a hasiči) a silou jen zastrčil zpět do otvoru roháčku a řekl mi, že mi to má opravit někdo jiný a pokud to nikdo neopraví, vytopím svůj byt a sousedy. Tak takové jednání nečekám. To opravdu ne.
Kromě toho jsem s vysokou teplou musela prokopat celý sklep abych našla dlažbu na příkaz pana Kováře, který odmítl opravit škodu, kterou způsobil a také jsem musela s horečkou čekat skoro 4 hodiny na jeho příjezd a ještě dopoledne přijel místo v 10.00 hodin až v 11.00 hodin. Očekávám zaslání akreditovaného vodoinstalatéra a to plně na Vaše náklady, který opraví to, co způsobil pan Kovář .
Ve videu uslyšíte, jak pan Kovař odmítl sdělit, čím vyčistím zašpiněnou dlaždičku od silikonu. Tak tohle ne. Měl mne o všem informovat co dělá což neučinil. To je vážné pochybení. Požaduji úhradu škody - zlomeného roháčku, poškrábaného dřezu, dlažby poškozené, zašpinění celé vany silikonem a dlaždic, nutnost úklidu poloviny bytu, kterou znečistil svým materiálem, který mi chtěl prodat (jo, pan Kovář přinesl 4 vodovodní baterie v částce jedna baterie za 2000 Kč a roháčky v částce 160 Kč). Když jsem mu řekla, že mám vše své, řekl, že musí na oběd. Ano, neudělala jsem mu tržbu tak raději jel na jinou zakázku.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazen 1 komentář

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz

Pojištění majetku - články

Největší pojišťovny v Česku. Žebříčky za rok 2023

Největší pojišťovny v Česku. Žebříčky za rok 2023

Trh pojištění v Česku loni stoupl meziročně o 7,1 %, celkový předpis smluvního pojistného...více

Air Bank přidává pojištění karet a osobních věcí

Air Bank přidává pojištění karet a osobních věcí

Air Bank začíná nabízet pojištění osobních věcí a platebních prostředků. Služba, na které...více

KB mění pojištění karet. Za vylepšení si klienti připlatí

KB mění pojištění karet. Za vylepšení si klienti připlatí

Pojištění Merlin, které využívá zhruba třetina majitelů platebních karet od Komerční banky,...více

Partners Financial Services