Majitelka stánku s ovocem Milada (44) si zařídila aplikaci od Vodafonu s názvem ePokladna. Své zkušenosti s novým systémem a podnikáním obecně nám přiblížila v rozhovoru.
Změnilo se Vaše podnikání ve srovnání se začátky?
Určitě ano. Ani ne tak v sortimentu jako systému podnikání. Dříve jsem si objednávky zapisovala do jednoho bloku. V letní sezóně je vždy ve všem hrozný zmatek. Proto jsem si loni koupila tablet a vzápětí i chytrý systém.>
Můžete to nějak přiblížit? V čem konkrétně pomáhá?
Do tabletu jsem si nainstalovala aplikaci ePokladna ve verzi Mini. Mám zde zadaných osm základních produktů, které nabízím. Navíc jsem si obstarala platební terminál. Ten není mezi trhovci častý, tak doufám, že mi zajistí konkurenční výhodu. Minimálně na adventních trzích se mi to osvědčilo.
Není takové řešení příliš nákladné? Nevystačila byste si i tak stále s papírem a tužkou?
Nemyslím si, že by to bylo drahé. Za licenci ePokladna Mini platím 180 Kč měsíčně. K tomu jsem si aktivovala tarif Business Red LTE za 749 Kč/měsíc s neomezeným voláním a SMS a 1,5 GB dat. Předtím jsem žádný datový tarif neměla, ale pro bezhotovostní platby je potřeba. Abych mohla tisknout účtenky, koupila jsem k licenci tiskárnu za 5 377 Kč. Podporovaný platební terminál jsem domluvila s bankou. Díky tomu, jak je vše přehledné, ušetřím spoustu času.
Co Vám to přineslo? Myslíte, že byste byla připravena na elektronickou evidenci tržeb?
ePokladna mi pomohla s náporem v období vánočních svátků, když jsem ji poprvé zkusila „naostro“. Přišla jsem na chytrou věc, aplikace umožňuje napsat poznámku o slevové akci, která se automaticky tiskla na všechny účtenky, díky tomu se zákaznici rádi vraceli. Mám spočítáno, že celkové tržby se za krátký čas zvedly až o 10 %. Do budoucna se pak určitě nemusím starat o další náklady spojené s elektronickou evidencí tržeb. Mám totiž vše, co je k tomu potřeba.
Sdílejte článek, než ho smažem