Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Co o webu Českomoravského penzijního fondu soudí porotci Peníze.cz

| 27. 9. 2002
Eda Hekšová, Marketing  manager, CREDIT SUISSE ASSET MANAGEMENT Eda Hekšová, Marketing manager, CREDIT SUISSE ASSET MANAGEMENT

Poměrně rozsáhlý web, přesto přehledný. „Rychlá navigace“ a „Vyhledávání“ zůstává na všech obrazovkách, jen přehled o tom, kde právě jste, se zobrazuje pouze na úrovni hlavního menu a pouze pokud jste na stránku nepřišli výše zmíněnou zkratkou. Můžete si zkusit spočítat stav účtu i doživotní penzi či Vám poradí, jak si na penzi naspořit; zde bych však uvítala alespoň stručný popis jednotlivých položek :-(. Překvapily mě formuláře ve Wordu, trošku komplikovaný je i návrat z nich (otevírají se ve stejné stránce). Zajímavá je možnost sjednat si schůzku, jen nevím – potvrdí mi ji někdo? Kdo? Kdy? Jak? Grafika, jak se zdá, skončila na úvodní stránce…

Gabriela Hrušková, Advertising Sales Manager, Tiscali Czech Republic Gabriela Hrušková, Advertising Sales Manager, Tiscali Czech Republic

Stránky penzijního fondu jsou laděny do korporátních barev ČSOB a vyznačují tak příslušnost k tomuto peněžnímu ústavu. To je jistě chvályhodné, pozitivním dojmem působí i obrázek motýla, ale tím však výčet grafických předností webu končí. Pak již následují pouze strohé dokumenty bez obrázků, které vypadají velmi úředně a klienta nijak nevedou k tomu, jak a proč služby fondu využít. Nicméně předností webu je navigace, která umožňuje rychlý vstup k vybraným tématům. Závěrem lze tedy říci, že web svoji informační funkci splňuje, ale v marketingové části za svými konkurenty značně pokulhává.

Gabriela Hrušková hodnotila spolu s Naveedem Gillem, generálním ředitelem Tiscali Czech Republic.

Pavel Janeček Pavel Janeček, IT Manager, Pioneer Investments

Web ČMPF nepřekvapil. Strohé a marketingově suché texty, žádný grafický nápad a grafika vůbec, velmi prostá navigace. Pochvalu snad zaslouží dobře fungující vyhledávání. Interaktivní výpočet penze je vzhledem k jednoduchosti algoritmu standardem snad u všech penzijních fondů v ČR. Tento styl www stránek bych snad pochopil u maličké firmy, která svou přítomnost na Internetu používá převážně jako kontakt k dalšímu jednání, ale u tak velkého penzijního fondu, potažmo banky, bych jej nečekal.

Radovan Jelen, internet full-service agentura Forrest Gump Radovan Jelen, internet full-service agentura Forrest Gump

Po delší době je tu zase možnost hodnotit vydařený web. Prezentace Českomoravského penzijního fondu obsahuje velmi podrobné informace o penzijním připojištěním - až se zdá, že je jich příliš mnoho. Na druhou stranu je vše podstatné komunikováno hned na úvodní stránce s možnými prokliky přímo do příslušných sekcí. Web komunikuje informace různým cílovým skupinám, takže výhody produktů tu naleznou i zaměstnavatelé. Grafika vychází z korporátního stylu skupiny ČSOB a jediný grafický motiv ruky umístěné na homepage ji vkusně doplňuje.

Co dodat? Zdá se, že ČMPF bude v tomto hodnocení favoritem.

Pavla Paseková, tisková mluvčí Českomoravské stavební spořitelny Pavla Paseková, tisková mluvčí Českomoravské stavební spořitelny

Úvodní stránka ctí barvy své mateřské banky, ale obrázek dlaně s přiskenovaným motýlkem je odpuzující. Zřejmě má evokovat nesnesitelnou lehkost bytí, pořídím-li si penzijní připojištění? Na první pohled mám dojem, že organizace dalších kapitol – soudě alespoň podle odkazů na hlavní stránce – bude přehledná a dozvím se vše, co potřebuji. Ale při kliknutí na jednu z nich – a potom další – zjišťuji, že jsou tady zřejmě vyvěšené obchodní podmínky a jiné naprosto neapelativní texty. Minimálně v kapitole Komu je určeno bych očekávala, že se dozvím, že přece jednoznačně MĚ – ale strohý popisný text vypočítávající výhody a parametry těžko někoho zaujme. Grafická úprava stránek za texty vůbec nepokulhává, to znamená, že je taky docela nijaká. Po stránce obsahu zde je asi opravdu vše potřebné, ale ta forma …

Tomáš Tyll Tomáš Tyll - společnost Nexen

Informačně je stránka na velmi dobré úrovni, vzhledem a strukturou je však znát, že je již staršího vydání a její přehlednost není propracována. Styl prezentace lze zařadit do kategorie textové informační stránky, obávám se však, že klient vyžaduje propracovanější a příjemnější prezentace.

Mezi porotce patří také také Michal Drtina z Vltava-Labe Press, Vladimír Iliev z iStrategie a Petr Nešpůrek z ARBOmedia. Jejich hodnocení zde chybí pro přílišnou časovou zaneprázdněnost.

Už jste někdy surfovali stránkami Českomoravského penzijního fondu? Nezabloudili jste tam? Pomohly vám stránky v něčem? Svěřte se nám se svými zážitky.

Partneři soutěže
Tiscali
Strategie
  • RSS
  • Kindle
  • Poslat e-mailem
  • Vytisknout

Líbil se vám článek?

-3
Ano
Ne

Diskuze

Žádný komentář nebyl vložen.

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Závazky podniku, Konfigurace, Down-tick, doplňkové penzijní spoření, petr brousil, transformované fondy, účastnické fondy, penzijní fondy, Pavel Štěpánek, podíl na trhu, česnek, jak lhát se statistikou, vybrané pobočky, Centrum pro výzkum veřejného mínění, cena benzínu, obchodování, občan, vedlejší náklad

0XXXXXXX, 7T40858, 2U22710, 3AX7428, 2U22710

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK