Šest dobrých rad, které vám pomůžou vybrat zájezd k moři
16. 6. 2015 | Ondřej Tůma | 5 komentářů
Přečtěte si, kdy se vyplatí letět z Německa, jakým způsobem se vyhnout špatně pojištěné cestovní kanceláři, ve kterých měsících je nejvýhodnější letět k moři a pár dalších dobrých rad, jak se nespálit při výběru dovolené.
Asociace cestovních kanceláří České republiky - Zkušenosti
28. 4. 2015 14:50 | Eva Horká
16. 10. 2013 14:00 | Kůrková
podepsali jsme s CK MAXI REISEN smlouvu na pobyt v Řecku v rušném středisku Faliraki ve studium Malibu s kuchyňským koutem pro přípravu vlastní stravy - 7 nocí,září 2013. První tři noci a dny nás CK ubytovala v malé osadě PEFKI vzdálené od zvoleného místa pobytu cca 40 km. Jednalo se o ubytování SUN BEACH - komplex různých typů ubytování, my jsme byly ubytováni v zcela okrajovém pokoji č. 907 v okrajové části komplexu zcela bez možnosti přípravy vlastní stravy. Jako kompenzace nám byla nabídnuto bezplatné stravování. Okamžitě a jednoznačně jsme odmítli tuto lokalitu (lokalitu jsme znali, nevyhovovala nám, pro nás zde zcela nevyhovující vzdálenost do hlavního města, výhradně kamenitý vstup do moře místo písčitého, velmi malé středisko apod.) a okamžitě a jednoznačně jsme odmítli jako kompenzaci i nabídnutý odlišný typ stravování, což jsme zdůvodnili také např. zdravotními problémy, které by nám toto způsobilo- např. potravinovými alergiemi i tím, že nám takto organizované stravování i časově zcela nevyhovuje- tato sdělení jsme zaslali ihned po příjezdu prostřednictvím SMS delegátce, vyžádali jsme si reklamační protokol a vše jsme delegátce na první schůzce opět zcela jasně sdělili (nebyli jsme jediní, další zde náhradně ubytovaní - také bez teplé vody místo studia v Rodosu p. Risková). Ubytování bylo opravdu neuklizené, špinavé, po celou dobu našeho pobytu v tomto náhradním zařízení tekla jen studená rezavá voda a byli zde velmi rozlezlí dva druhy mravenců, pořídili jsme fotodokumentaci). Obě záležitosti jsme urgovali několikrát na recepci a následně vždy i SMS delegátce. Delegátka nikdy na toto nereagovala (SMS máme uložené), nezařídila nápravu, recepční (Rus) nám jednou několik mravenců zamáčkl, řekl rusky "zítra RAID" a druhý den už jen řekl rusky řekl "zítra RAID". Delegátka nám také nepodala v dohodnutou dobu další informace, museli jsme jí opakovaně sami telefovovat (další časové ztráty, nepříjemnosti i výdaje). Tři dny ze sedmi dnů byli pro nás velmi nepříjemné a vše samozřejmě ovlivnilo negativně celou dovolenou. Byli jsme ubytováni ve zcela jiném a cca 40 km vzdáleném zařízení, nebyl zajištěn rozsah zaplaceného stravování, což byla v našem případě výhradně možnost přípravy vlastní stravy s možností individuelního stravování dle našich požadavků. Reklamační protokol jsme řádně předali delegátce během pobytu, v protokolu jsme také uvedli, že příslušnou fotodokumentaci zašleme do 7 dnů po návratu, což jsme učinili. Nyní nám přišlo od CK vyrozumění, že jakoukoliv kompenzaci CK zamítla. Obracím se na Vás s žádostí o sdělení Vašeho názoru na oprávněnost na kompenzaci za ekvivaletní část dovolené . Vždyť i dle kodexu ITQ je oprávněnost našeho nároku jednoznačná. Děkuji za pochopení a Váš čas.
Kůrková
Zobrazeny všechny 2 komentáře