storno poplatek
Dobrý den,
obracím se na vás s radou o řešení daného problému, který vám popíši.Budu se snažit vám popsat pojistnou událost,kterou řeším všemi možnými způsoby, ale bez výsledku.
Září 2014 měl na mé pozvání přiletět do ČR občan Tuniska.Letenku jsem pojistila storno poplatkem u pojišťovny Allianz i pro případ zamítnutého víza,na kterém celé pozvání zaviselo. Toto pojištění sjednával pracovník pobočky v Havlíčkově Brodě pan R.Langpaul, který mě ubezpečil, že storno poplatek se vztahuje i na případné zamítnutí víza. Vízum bylo zamítnuto a dne 25.11.2014 jsem oznámila na pobočce v HB škodnou událost a žádala o vyplacení pojištěné částky podle uzavřené pojistné události.
Začalo roční osobní jednání na pobočce,psaní na ředitelství, kde jsem dostávala a dostávám neustále dokola jeden předtištěný úřední dopis,telefonáty, finační a právní poradny...
Pracovník pobočky R.Langpaul sice vinu příznává,že nese odpovšdnost, že nese odpovědnost za škodu, která vznikla, je i možné mi finanční částku vyplatit z mimořádného fondu. Odkazuje se však na managera pojišťovny pana Ing. M.Brínu z Brna, který musí věc rozhodnou.Jmenovaný pan inženýr má však ,,jasno". Pracovník pobočky se nedopustil chybného uzavření smlouvy, ač mi podal milné a nepravdivé informaci, na co všechno se storno poplatek vztahuje. Dále se odkazuje: že v záznamu s jednáním s klientem měl pan R.Langpaul vepsat slovo ,,vízum". Pro tento nedostatek jednoho slova společnost pojišťovny nemůže danou věc uhradit.
Pan Langpaul zase tvrdí, že on nemuže do smlouvy nic vpisovat, pouze křížkem označit předepsané produkty.
Prosím vás o poskytnutí informace, kam se obrátit s tímto problémem a zda je možné nějaké řešení. Jde mi více méně o to, že pojišťovny si takto pojistnými podvody přivydělávají a věří, že se člověk časem vzdá boje.
S pozdravem Pospíšilová
Otázku poslal/a: , 21. 9. 2015 16:24
Na otázku odpovídá:
Lefensor, s.r.o., Lefensor, s.r.o.
Dobrý den,
děkujeme, že jste využila služeb naší poradny a k Vašemu dotazu nám dovolte sdělit následující:
Doporučujeme předat Vašemu právnímu zástupci uzavřenou smlouvu, vytištěné obchodní podmínky pojišťovny a další případné dokumenty, které se k věci vztahují. Na základě detailního prostudování listinných materiálů (potenciálních důkazů) může právník určit, jakou naději na vítězství v tomto sporu máte. Podle takového posouzení bychom se potom na Vašem místě rozhodli, jak dále postupovat. Někdy pomůže i jen to, když na pojišťovnu přijde dopis s advokátní hlavičkou.
Pro hlubší právní analýzu, kterou lze poskytnout pouze na základě úplné znalosti daného případu a faktického stavu věcí, a popřípadě vyhotovení relevantní dokumentace, či kompletní zastoupení, nás neváhejte kontaktovat na níže uvedené emailové adrese. Rádi Vám s Vaším problémem pomůžeme.
Lefensor, s.r.o.
Your reliable partner
E-mail: info@lefensor.eu
Web: www.lefensor.eu
5. 10. 2015 8:20