Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Konec čekání na levnější hovory, noví operátoři se na trh třesou

Na český trh vstoupí nový virtuální operátor Centropol Telecom. Služby začne zákazníkům nabízet letos v září. Virtuálním operátorem se chce stát také Tesco a mediální skupina Mafra.
Konec čekání na levnější hovory, noví operátoři se na trh třesou

Konkurenční výhodou oproti ostatním operátorům má být zejména cena, která bude podle zástupců společnosti Centropol až o desítky procent nižší.

Firma chce profitovat i na spojení se svým původním byznysem: Centropol Energy je dodavatelem silové elektřiny a zemního plynu a právě pro klienty této firmy bude mít virtuální operátor z rodiny Centropol zvýhodněnou nabídku.

Kromě klasických hlasových či roamingových služeb plánuje Centropol zákazníkům nabídnout i internet. Příští rok také počítá s pevnými linkami.

V síti jakého operátora bude působit, firma zatím nesdělila. „Mohu jen říci, že O2 to nebude,“ prozradil online deníku Aktuálně.cz obchodní ředitel skupiny Centropol Lukáš Pokrupa s tím, že k podpisu smlouvy by mělo dojít v horizontu jednoho měsíce.

Centropol Telecom se chce v letošním roce zaměřit zejména na domácnosti. Zprvu plánuje oslovit současné zákazníky sesterské společnosti Centropol Energy, kteří od firmy odebírají elektřinu nebo zemní plyn. Firma tak podle svých odhadů může takto oslovit až milion potencionálních klientů. „Očekáváme, že bychom mohli mít každý měsíc 10 až 20 tisíc telefonních čísel,“ předpokládá Pokrupa.

Podle něj je na celém českém trhu prostor převzít až tři miliony SIM karet. Centropol Telecom chce být prvním subjektem, který této možnosti využije a získá tak většinu trhu. V příštím roce pak plánuje proniknout také do podnikatelského segmentu.

Anketa

Čekáte, že se trh rozhýbe a ceny za volání půjdou dolů?

Sto milionů na rozjezd

Od BleskMobilu, který sám sebe označil za prvního českého virtuálního operátora a na českém trhu působí od listopadu 2012, se bude Centropol Telecom podle Lukáše Pokrupy lišit zejména nabídkou služeb. Zákazníkům tak neposkytne pouze předplacené karty, ale i tarify. „V rámci těchto tarifů si chceme hrát s volnými minutami, s levnějším voláním či voláním zdarma,“ vysvětlil Pokrupa.

Druhým nejvýznamnějším rozdílem pak budou balíčky, ve kterých bude firma kombinovat volání s dodávkami elektřiny a zemního plynu. „Zatím nevíme stoprocentně přesně, na kterých parametrech budeme chtít zákazníkovi ušetřit. Pravděpodobně to bude cena volání nebo cena za megawatthodinu,“ doplnil Pokrupa. Tyto balíčky budou každopádně zaměřeny na celé rodiny.

Jen v letošním roce chce firma do nového byznysu investovat sto milionů korun. Další desítky milionů korun pak půjdou do marketingu. Firma bude své zákazníky oslovovat elektronicky nebo prostřednictvím call centra či podomního prodeje. Uzavírat smlouvy bude možné také v kamenných obchodních místech.

O rozjezd operátora se zatím starají tři lidé. Do konce roku by se měl Centropol Telecom rozšířit o dalších 36 zaměstnanců.

Tesco a Mafra reagují

Už v létě pak vlastního virtuálního operátora Tesco Mobile spustí také maloobchodní řetězec Tesco ve spolupráci s operátorem Telefónica. Společný podnik má těžit ze zkušeností z jiných zemí, kde Tesco a O2 spolupracují. Tesco Mobile již požádalo telekomunikační úřad o licenci.

„Dnes jsme udělali klíčový krok na cestě s cílem poskytnout českým zákazníkům další z řady inovativních služeb, které znají ze zahraničních trhů,“ uvedl generální ředitel společnosti Tesco v ČR David Morris.

Celý článek si přečtete na Aktuálně.cz

  • RSS
  • Kindle
  • Poslat e-mailem
  • Vytisknout

Líbil se vám článek?

+15
Ano
Ne

Diskuze

22. 3. 2013 | 16:34 | mamola

A bude TESCO stejně precizní jako u potravin ? více

18. 3. 2013 | 8:34 | Hugo

Když se podívám na ceny plynu u Centropolu, tak nemám obavy, že by jejich telefonní nabídka nějak zamávala trhem... více

17. 3. 2013 | 8:53 | PD

Tesco už působí na slovensku viz odkaz, kde ceny jsou velice příznivé - http://www.tescomobile.sk/pausal-tri100.html#cennik více

17. 3. 2013 | 7:47 | Fousek

Pokud si coby uživatel telefonů TESCO s výhodnym voláním budu moci nakupovat v TESCO třeba základní potraviny s 10% slevou... pak proč ne. Bude to však platit pro běžné "konzumenty", a zřejmě tady půjde i o možnost provozování...více

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Zůstatek na účtu ze stavebního spoření, Reálný domácí produkt, Předpokládaná doba dožití, referendum, pavel kohout, unicredit, eet, jan bureš, kapitálový pilíř, hodnota investice, Kodaňský summit, náklady soudního řízení, ego, makléřská firma, korunový invstor, Bill Hunt, malus, pozůstalostní důchody

2J57559, 3A00000, 3E63117, 3SA7434, 4P45884

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK