Petr Fejtek, šéfredaktor ekonomického časopisu Finanční poradcePřečtěte si více o porotci
Allianz pojišťovna
Známky (informační hodnota, uživatelské prostředí, praktický test) 1, 2, 1
Přehledné, decentní, jasná navigace, i zánik nároku na odpočet daní na druhé kliknutí.
Česká pojišťovna
Známky: 2, 2, 3
Sice žádný vrchol estetična, ale dokonale "blbuvzdorná". Zánik nároku na odpočet daní sice skryt pod produkty, ale na druhý klik.
ČSOB Pojišťovna
Známky: 3, 2, 4
Poněkud nepřehledná homepage, kontakty asi jiné než hlášení pojistných událostí, zánik nároku na odečet daní jen obecně v jeho podmínkách.
ING
Známky: 3, 3, 4
Oranžové nepřehledno, po výběru produktu jen obecné podmínky daňového odpočtu. Prodejní síť tu je celá, ale kam hlásit škodu??
Kooperativa pojišťovna
Známky: 2, 3, 3
Sice logicky strukturované, ale podivně heslovitý popis. Kde hlásit pojistnou událost, ale daňové souvislosti prakticky nejsou.
Pojišťovna České spořitelny
Známky: 3, 3, 3
Značně komplikované, členění produktů podle "životní situace" je podivné, ale i pod "pojištěním občanů" najdeme jen strohý popis. Kdo ví, že má hledat oznámení pojistné události pod "Likvidační střediska", najde. Zánik nároku na daňový odpočet ne (aspoň já nenašel).
Sdílejte článek, než ho smažem