Case study - ČMSS

redakce Peníze.CZ | 1. 8. 2003

Lišák sponzorem sekce stavebního spoření na Peníze.CZ.

Už rok je Českomoravská stavební spořitelna partnerem sekce stavebního spoření na serveru Peníze.CZ. Pro svou komunikaci si zvolila reklamní nástroj speciálně vytvořený - sponzoring sekce.

case study ČMSS - reklamní box

Sponzoring sekce je postaven na jasné myšlence: aktivně oslovit všechny, kteří v jakémkoli období hledají informace o stavebním spoření. Nejde tedy o kampaně s omezeným trváním, ale cílenou, soustavnou komunikaci s potenciálním klientem. Úspěchu napomáhá i fakt, že je sponzoring sekce souhrnem několika nástrojů, které se navzájem doplňují a podporují svůj účinek.

Základem je sponzoringový box, který je umístěn na každé stránce sekce. Pokud návštěvníka neosloví hned při vstupu do sekce, jistě jej zujme na nižších úrovních, kam se postupně proklikne. Důležité je současné využití grafiky i hyper-textu - až 30 procent uživatelů totiž lépe reaguje na text. Znamená pro ně informaci, a proto jej otevřeně přijímají. Box svým obsahem na návštěvníka zapůsobí, i když si neklikne na žádný z prvků. Obsah boxu se mění podle aktuálních komunikačních priorit, dá se tedy ideálně využívat i k zapojení do probíhajících reklamních kampaní. Výsledky tohoto prvku odpovídají vysokému cílení a zajímavé pozici: sponzoringový box si celoročně udržuje click rate na úrovni dvou procent.

case study ČMSS - mailový formulář

Jako kontakt s potenciálním klientem slouží formulář na vyžádání informací, který je umístěn na vybraných stránkách sekce. Zájemce o stavební spoření si tak pohodlně může objednat podrobné informace o spoření s Liškou. I když lidé na internetu příliš neholdují vyplňování informací, představuje tento nástroj zdroj 50 kontaktů na zájemce o stavební spoření s Liškou.

Příjemným doplněním komunikace jsou reklamní bonusy. Reklamní mailing, hypertext na homepage serveru, PR článek a interstitial (předstránku) využila Českomoravská stavební spořitelna pro posílení kampaní v průběhu roku. Důležitou součástí je i sleva na další reklamní kampaně, kterou jako dlouhodobý partner serveru získala. Bonusy společně se slevou představují snadný způsob, jak rozšířit kampaň i s omezeným rozpočtem.

case study ČMSS - mailing

Úspěchem sponzoringu sekce je nejen vzrůstající zájem u zadavatelů, ale i ocenění, které tento netradiční nástroj získal u odborné veřejnost. V březnu tohoto roku byl na příkladu komunikace Penzijního fondu Generali odbornou porotou soutěže i.Reklama 2001 vyhlášen nejlepší internetovou reklamou roku v kategorii nestandardních formátů.


Dlouhodobý investiční produkt

Dlouhodobý investiční produkt

Myslete na sebe a zabezpečte se na penzi co nejlépe. Třeba investováním do široké nabídky fondů.

Sdílejte článek, než ho smažem

Líbil se vám článek?

+5
AnoNe
Vstoupit do diskuze
V diskuzi je celkem 0 komentářů

Nejlevnější aplikace na trhu. Zpracujte si daňové přiznání pro fyzické osoby v roce 2024 v jednoduché online aplikaci. Pro naše čtenáře exkluzivní sleva 10 %.

DníHodinMinutVteřin
Slevový kód: PENIZE1O
Vyplnit přiznání

Pokud chcete řešit daně po staru, máme pro vás chytré formuláře.

A tohle už jste četli?

Češi mají nejdražší elektřinu v EU, ukazuje nové porovnání

25. 4. 2024 | Petr Kučera

Češi mají nejdražší elektřinu v EU, ukazuje nové porovnání

Cena elektrické energie pro domácnosti v Česku byla v loňském druhém pololetí nejvyšší v Evropské unii, pokud zohledníme odlišnou kupní sílu v jednotlivých státech. Vyplývá to z dnes... celý článek

Půjčil i těm, kdo nemohli splácet. Profi Credit dostal pokutu od ČNB

23. 4. 2024 | Petr Kučera | 2 komentáře

Půjčil i těm, kdo nemohli splácet. Profi Credit dostal pokutu od ČNB

Česká národní banka dala pokutu čtyři miliony korun společnosti Profi Credit Czech, poskytovateli spotřebitelských úvěrů pod názvy Pojištěná půjčka a Razdva půjčka.

Billa spouští aplikaci pro e-shop. Rozšiřuje i rozvoz

23. 4. 2024 | redakce Peníze.CZ

Billa spouští aplikaci pro e-shop. Rozšiřuje i rozvoz

Obchodní řetězec Billa dnes představil novou mobilní aplikaci, přes kterou si mohou zákazníci nakoupit na e-shopu.

E-shopy, na které jsou úřady krátké. Balando a spol. dál klamou zákazníky

23. 4. 2024 | Pavla Adamcová | 2 komentáře

E-shopy, na které jsou úřady krátké. Balando a spol. dál klamou zákazníky

Jmenují se podobně jako známé značky – třeba Balando, Joot nebo Bonky. Tváří se jako zavedený e-shop, ale přitom jen zprostředkují doručení z Číny. Chlubí se falešným oceněním od zákazníků.... celý článek

Tři banky hlásí odstávku, limity na víkend si nastavte včas

19. 4. 2024 | Petr Kučera

Tři banky hlásí odstávku, limity na víkend si nastavte včas

ČSOB, Raiffeisenbank a mBank o víkendu dočasně vypnou své elektronické bankovnictví. Klienti by si proto dopředu měli nastavit limity na platebních kartách, pokud například plánují... celý článek

Partners Financial Services