|
|
Radovan Jelen, internet full-service agentura Forrest Gump
Fatal error: Call to a member function on a non-object
I na takovou hlášku jsem v rámci hodnocení webu Vojenského penzijního fondu narazil. Konkrétně to bylo v sekci Simulace výpočtu. (Vzkaz pro autory: prohlížím v IE v5.5.)
Obsahová část webu je velmi bohatá. Získal jsem hodně zajímavých i nezajímavých informací. Spíše bych se více zaměřil na marketingové pojetí. Přehlednější navigace, přesnější zacílení na cílovou skupinu, úprava některých dlouhých a nepřehledných pasáží, to jsou určitě body k vylepšování.
Pokud mám hodnotit grafickou část, musím být hodně kritický. Velmi málo grafických prvků, motiv šťastné rodinky využitý z imagebanky – zde se nedá hovořit o kreativním designu.
Pokud klient velí svému autorského týmu, pak doporučuji vydat rozkaz k okamžitému zahájení úprav stávající webové prezentace.
|
|
|
Petr Nešpůrek, obchodník, ARBOmedia - adMaster Network
Tak vážně nevím, jestli dočasné odstavení webu před hodnocením mělo vliv na strukturu a podobu webu… Stále se mi zdá jakoby nedokončený, rozpracovaný…
Informací je možná dostatek, ale jsou nepřehledně podány. Levé menu (řádek 5) navíc postrádá nadpis "Formuláře". Celková orientace na webu není nejvhodněji řešená.
Již úvodní stránka simulující výpočet ohlašuje "fatal error", což samozřejmě nevypadá příliš důvěryhodně. A hospodářské výsledky pouze k roku 2000?? Web opravdu potřebuje aktualizovat…
|
|
|
Tomáš Tyll - společnost Nexen
Stránka je graficky nevyrovnaná. Od korporátní stránky očekávám, že grafika nebude na ozdobu, ale splní komunikační účely, podpoří mne v navigaci, bude více agresivnější a bude více reklamou. Jako potenciální klient se mám přeci cítit osloven a jako v bavlnce.
Obsah nedokáži posoudit, nicméně, stejně jako u grafické podoby, očekávám, že mne okamžitě přesvědčí, že stát se klientem je pro mne opravdu výhodné. Očekávám, že budu zahrnut novinkami, informacemi a od prvního okamžiku budu vědět, kde naleznu informace, které mne mohou zajímat. |
|
Mezi porotce patří také také Michal Drtina ze společnosti Vltava-Labe Press, Eda Hekšová z Credit Suisse Asset Management, Gabriela Hrušková a Naveed Gill z Tiscali Czech Republic, Vladimír Iliev z iStrategie, Ivona Koucká ze Sdružení pro internetovou reklamu a Pavla Paseková z Českomoravské stavební spořitelny. Jejich hodnocení zde chybí pro přílišnou časovou zaneprázdněnost nebo problémy způsobené povodněmi.
|
Už jste někdy surfovali stránkami Vojenského otevřeného podílového fondu? Nezabloudili jste tam? Pomohly vám stránky v něčem? Svěřte se nám se svými zážitky. |
Partneři soutěže |
Tiscali
|
Strategie
|
|
Sdílejte článek, než ho smažem