Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Co o webu Maximkarty soudí porotci Peníze.CZ

| 16. 8. 2002
Pavel Janeček, Pioneer, investiční společnost Pavel Janeček, IT ředitel, Pioneer investiční společnost

Maxim karta se tak trochu vymyká z ostatních "kartových" stránek. Není totiž webem produktovým, ale je součástí stránek mateřské banky. Vzhledově nelze nic podstatného vytknout - dobře čitelné písmo, čistý barevný koncept, zdárné využití technologie Flash. Co se mi nelíbí je "autoscrolling" v hlavním navigačním menu. Informace ke kartovému programu jsou z mého pohledu dostatečné. Zajímavě je řešen INFOBOX s dynamickým obsahem a včetně on-line dialogu/chatu. Škoda jen, že odpovědi jsou pouze ve stylu zavolejte na naši informační linku. Chat s historií může být docela dobrým nástrojem, pokud je obsahově smysluplný.

Radovan Jelen, marketing manager, internet full-service agentura Forrest Gump, a. s. Radovan Jelen, marketing manager, internet full-service agentura Forrest Gump, a. s.

HVB nemá separátní microsite kreditní karty Maxim, ale díky přímé implementaci do portálu hvb.cz zde ukázkově funguje křížový prodej produktů.

Na úvodní straně lze získat pouze základní informace o hlavních výhodách všech kreditních karet, překvapila mě ale jejich strohost. V úvodu získá uživatel pouze základní marketingové informace. Podrobnosti lze získat až po odskoku do speciálních sekcí jako např. Toolbox, doplňkové služby, kompletní sazebník. Kreditní karty a rovněž i celý portál je řešen ve stejném designu a struktuře jako na mateřském hvb.com. Grafickému zpracování i navigaci se nedá nic vytknout – odpovídají design manuálu.

Na webu však postrádám možnost pořízení kreditní karty on-line. Všechny informace o kreditní kartě Maxim jsem však nakonec získal a možná si k ní pořídím ještě T-mobile club. Stručný, přehledný, designově výborný web.

Mezi porotce patří také také Michal Drtina, Vltava-Labe Press, Eda Hekšová, Marketing manager, CREDIT SUISSE ASSET MANAGEMENT, Gabriela Hrušková, Advertising Sales Manager, Tiscalli, Vladimír Iliev, zástupce šéfredaktora iStrategie.cz, Ivona Koucká, výkonná ředitelka Sdružení pro internetovou reklamu, Naveed Gill, generální ředitel, Tiscali Czech Republic, Petr Nešpůrek, obchodník, ARBOmedia, Pavla Paseková, Českomoravská stavební spořitelna a Tomáš Tyll, Nexen. Jejich hodnocení zde chybí pro přílišnou časovou zaneprázdněnost nebo problémy způsobené povodněmi.

Už jste někdy surfovali stránkami Maxim karty? Nezabloudili jste tam? Pomohly vám stránky v něčem? Svěřte se nám se svými zážitky.

Partneři soutěže
Tiscali
Strategie
  • RSS
  • Kindle
  • Poslat e-mailem
  • Vytisknout

Líbil se vám článek?

+4
Ano
Ne

Diskuze

Žádný komentář nebyl vložen.

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Operativní leasing, Životní minimum, Fondy dluhopisové/obligační, brno, daně, daň z příjmů, neveřejná nabídka, telefónica, účastníci dopravní nehody, rhybaření, jan šibík, podílníci, zkouška, miroslav lukeš, h-system, katastrofa, Camass, levná dovolená

4J45440, 4J45431, 4A17799, 4Z14116, 4A06153

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK