Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Co o webu OK karty soudí porotci Peníze.CZ

| 26. 7. 2002
Michal Drtina, manažer internetového oddělení,  Vltava-Labe-Press, a.s. Michal Drtina, manažer internetového oddělení, Vltava-Labe-Press, a.s.

Prezentaci O.K. karty pokládám za velice zdařilou. Jednoduchá navigace i velký rozsah informací o produktu. Za velmi dobrý pokládám výběr textů. Využití flashových demo ukázek, například pro pořízení O.K. karty po internetu, je příjemným zpestřením celé prezentace. Jediné, co mne úvodem trochu zmátlo, byla navigace odkazující na další produkty společnosti. Prezentace také nepočítá s možností vypnutého scriptování.

Eda Hekšová, Marketing  manager, CREDIT SUISSE ASSET MANAGEMENT Eda Hekšová, Marketing manager, CREDIT SUISSE ASSET MANAGEMENT

Prezentace O.K. karty mě příjemně překvapila a laťku pro ostatní nasadila hodně vysoko. Vyčerpávající množství informací (členěných nejen po produktech, ale i podle potřeb zákazníka) je předloženo velmi přehledně, navigaci Vám kromě dobře voleného členění usnadňuje volba Zpět (po jednotlivých krocích až na hlavní stránku) a Rychlé menu. Škoda, že ono Zpět na několika stránkách chybí... Tvůrci stránek vycházeli z dobrých znalostí svých klientů i možností internetu a obojí se zde projevilo - srozumitelný a jasný obsah a široká nabídka on-line služeb. Grafika je jednoduchá, ale ne nudná. Rozbalovací menu trošku rozhýbávají jinak statické stránky. Problém mi dělalo jen nastavení rozlišení - při velkém rozlišení je text velmi drobný, při menším rozlišení jsou stránky neostré. Ta správná kombinace se mi asi zkrátka nějak nepovedla najít :-).

Radovan Jelen, marketing manager, internet full-service agentura Forrest Gump, a. s. Radovan Jelen, marketing manager, internet full-service agentura Forrest Gump, a. s.

Prezentace O.K. karty je začleněna do struktury portálu, ve kterém je věnována významná péče křížovému prodeji produktů, takže na jednom místě mohu získat informace o všech aktivitách skupiny GE Capital.

Úvodní strana mi poskytuje opravdu jen základní představení produktu, což je dáno i velmi malým prostorem pro komunikované informace. Mohu sice získat detaily jak O.K. kartu získat, kolik budu platit, kde ji mohu používat atd., ale vše je řešeno příliš nepřehledně. A tak se stává, že se návštěvník po chvilce častého přepínání mezi obrazovkami a nekonečným načítáním rozsáhlé grafiky nadobro ztratí.

GE Capital Multiservis nabízí možnost pořízení O.K. karty a kontrolu stavu zůstatků prostřednictvím internetu. Jako zástupce autora on-line aplikací je nebudu hodnotit.

Být kreativní za každou cenu může sice ocenit odborná porota Louskáčku, ale co na to uživatel?

Ivona Koucká, výkonná ředitelka Sdružení pro internetovou reklamu Ivona Koucká, výkonná ředitelka Sdružení pro internetovou reklamu

Rozdělme hodnocení prezentace O.K. karty do tří rovin: vzhled, informační hodnota a funkčnost.

Nejdříve je případný čtenář nucen "hodnotit", či přijmout vzhled prezentace. Zde je třeba podotknout, ze produktový web O.K. karty je součástí prezentace společnosti GE Capital a že je velice moudře zachován její designový ráz. Líbí se mi použité barvy uspořádání navigačních prvků. Vytkla bych použití příliš malého písma.

Informačně mě prezentace také vcelku uspokojila. Dozvěděla jsem se o jaký produkt se jedná, jak ho mohu využít, jak si ho zařídit, kolik stojí. Domnívám se, že ani moc nevadí, že zde chybí jazyková mutace, protože se stejně jedná pouze o produkt určený pro občany České republiky.

Funkčnost jsem si nechala na konec. Oceňuji kontextově se měnící "Rychlé menu", vytkla bych mu programátorské chyby v případě voleb "Kde nakoupit", a "Časté dotazy" v těchto dvou případech najednou zapomene, že se jedná o O.K. kartu :-).

Petr Nešpůrek, obchodník, ARBOmedia - adMaster Network Petr Nešpůrek, obchodník, ARBOmedia - adMaster Network

Úvodní stránka serveru na mě velice dobře zapůsobila svými barvami, písmem a vůbec rozložením webu. Trochu mě rozesmály přirozeně optimistické výrazy nakupujících lidí s OK kartou :)

V každém případě zde nacházím dostatek informací o nabídce OK karty, možnostech získání, zázemí v GE, sazebník... Zejména oceňuji velmi srozumitelné a přehledné demo k získání karty online a vůbec možnost získání karty zdarma a taky kontrolu zůstatku.

Menu je sice přehledně vypracované, ale tím, že stránka je poměrně úzce propojena se stránkami GE, jsem se občas dostal jinam a dlouho se dostával zpátky...

Jak z hlediska poskytovaných informací tak také z grafického hlediska jsou dle mého názoru stránky ukázkou profesionální práce.

Pavla Paseková, tisková mluvčí Českomoravské stavební spořitelny Pavla Paseková, tisková mluvčí Českomoravské stavební spořitelny

Úvodní stránka není přeplácaná, je zajímavá a na první pohled je jasné, co se mi snaží nabídnout. Osobně vítám, že na mě hned nevyjukne několik dalších reklamních oken. Web je dokonale skouben s prezentací celé finanční skupiny. Trochu mě u stránky věnované OK kartě mate duplicitnost menu na levé straně - původně jsem si myslela, že barevné šipky se budou vztahovat k heslům uvedeným hned vedle, ale jde o zcela jiný typ informací. On-line služby jsou příjemné, škoda, že kartu nevlastním, hned bych vyzkoušela "aktuálnost informací". Po grafické stránce jde o stručný, jasný web, ale postrádám úvodní informace o firmě, filosofii apod. Při hledání dalších informací zjišťuju, že některé naváděcí znaky jsou tak malé, že je snadno přehlédnu (např. možnost "listování" v informacích o OK kartě). Výsledný dojem je takový nějaký průměr.

Tomáš Tyll Tomáš Tyll - společnost Nexen

Nejprve jsem se ve stránce ztratil, neboť mne nenapadlo, že nejde pouze o prezentaci produktu, ale o celý firemní web GE, a tak jsem při prohlížení menu s údivem zjistil, že je tam spousty informací, jen ne ty, ktere se týkají OK karty. Menu, které se týká přímo OK karty, poněkud splývá v obyčejném textu ...

Také mne zarazilo, že si mohu prohlédnout například demo objednání karty po internetu a ač jsem ho trpělivě hledal, nenašel .. pro tyto a ještě další maličkosti dávám sníženou známku za informační hodnotu.

Graficky je prezentace příjemná a nerušící, grafický styl odpovídá zaměření prezentace, co bych však znovu vytkl, je pro mne nesnadná orientace. Celkově jde, myslím si, o pěkný a příjemný web. Pokud se vylepší několik drobných much, bude super.

Mezi porotce patří také také Petr Bednář, manažer internetových projektů, Gabriela Hrušková, Advertising Sales Manager, Tiscalli, Vladimír Iliev, zástupce šéfredaktora iStrategie.cz, Pavel Janeček, IT director, Pioneer, Naveed Gill, generální ředitel, Tiscali Czech Republic. Jejich hodnocení zde chybí pro přílišnou časovou zaneprázdněnost.

Už jste někdy surfovali stránkami OK karty? Nezabloudili jste tam? Pomohly vám stránky v něčem? Svěřte se nám se svými zážitky.

Partneři soutěže
Tiscali
Strategie
  • RSS
  • Kindle
  • Poslat e-mailem
  • Vytisknout

Líbil se vám článek?

-1
Ano
Ne

Diskuze

Žádný komentář nebyl vložen.

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Realizační cena, Reinvestice, Výnos z akcií, bankovnictví, elektronická evidence tržeb, start-up, eet, lime, pop-ekonomie, certifikáty na nemovitostní akcie, Německo, korektnost, Rakušané, marketingový průzkum, nepodmíněný základní příjem, Zlatopramen, ppl, Tomáš Matoušek

5C43107, 8B32103, 2AT4034, 3P64946, 1U40035

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK