Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Zlatá koruna předala ceny nejlepším finančním produktům roku 2006

Zlatá koruna předala ceny nejlepším finančním produktům roku 2006
Minulý týden ve čtvrtek byly vyhlášeny výsledky soutěže o nejlepší finanční produkty roku 2006 Zlatá koruna. O ocenění se letos ucházelo 142 finančních produktů skoro pěti desítek společností. Podívejme se na výherce.

Praha, 11. května 2006 - Zlatá koruna vyhlašuje výsledky soutěže o nejlepší finanční produkty roku 2006, v níž se utkaly produkty pro retail i pro podnikatele. Celkem ve čtrnácti kategoriích na základě výsledků hlasování Finanční akademie, jejímž předsedou je Otakar Schlossberger, finanční arbitr ČR, slavnostně uděluje ocenění Zlatá koruna, Stříbrná koruna a Bronzová koruna (viz tato Výsledková listina). O prestižní ocenění Zlaté koruny se letos ucházelo 142 finančních produktů, které přihlásilo téměř 50 společností.

"Ocenění v soutěži Zlatá koruna získává více než dvacet společností, což svědčí o velké konkurenceschopnosti produktů finančního trhu," uvádí místopředseda Finanční akademie Tomáš Ježek, prezident AFIZ.

Dále byla slavnostně předána ocenění vítězům patnácté kategorie "Nejoblíbenější finanční produkt roku 2006", o němž rozhodly výsledky veřejného hlasování na finančním portálu www.zlatakoruna.info, zveřejněné již 4. května 2006.

"Dvě měřítka hodnocení soutěže, kterým procházejí všechny přihlášené produkty, ale i odlišné výsledky - mínění Finanční akademie a veřejnosti, dávají zpětnou vazbu nejen finančnímu trhu, ale i široké veřejnosti, k jejíž orientaci je soutěž určena. Každá společnost, jejíž produkt získal některé z ocenění, má právo toto ocenění, a to vždy včetně roku udělení, používat pro svoji marketingovou komunikaci a reklamu," uvádí ředitel soutěže Zlatá koruna Pavel Doležal.

Kdo si ceny odnáší?
Kompletní výsledkovou listinu v .pdf souboru naleznete zde.

Novinkou letošního ročníku je motivační program Zlaté koruny. Minulé tři ročníky přinášely výsledky Zlaté koruny finančním společnostem efektivní marketingový nástroj pro vnější komunikaci směrem ke klientům. Další přidaná hodnota Zlaté koruny je určena jejich vnitřní komunikaci. Za každým finančním produktem zůstávají trochu neprávem v pozadí lidé - jednotliví manažeři produktů, marketingoví specialisté, tým, který přivádí produkt k životu. Letos proto ve spolupráci s partnery, kteří reprezentují světově proslulé značky, oceňujeme také je. Věříme, že to podpoří zdravou rivalitu, a tím i nové kvalitnější produkty na finančním trhu.

Vítězné produkty soutěže Zlatá koruna i jména výherců veřejné soutěže, kteří obdrží ceny, věnované rovněž partnery soutěže, budou zveřejněny na www.zlatakoruna.info. Výherce cen z hlasování veřejnosti bude sekretariát soutěže Zlatá koruna kontaktovat na jimi uvedených adresách.

Líbí se vám tato soutěž? Ovlivňuje vás ocenění Zlatá, Stříbrná či Bronzová koruna při rozhodování o koupi finančních produktů?

  • RSS
  • Kindle
  • Poslat e-mailem
  • Vytisknout

Líbil se vám článek?

-1
Ano
Ne

Diskuze

19. 5. 2006 | 15:21 | Jaroslav

Investor :-), vynikající pojištění. Evidentně nevíte o čem píšete.Smrt je pojištěna a to dokonce 2X, invalidita také a závažky?? pokud máte na mysli civilizační nemoci , tak je tam 14! diagnoz takže mimo mísu a ušlý výdělek...více

16. 5. 2006 | 10:07 | Karel Brzobohatý

Pánové, nejoblíbenější proto, že ČP má nejvíc zaměstnanců. Proč je špatný Dynamik? Můžete mi říci, kde jste viděl "garantované" nebo "vyhlášené" náklady produktu Dynamik? Jak můžete porovnat něco, co je totálně zahaleno...více

16. 5. 2006 | 9:21

Pánové, Dynamik nebyl vyhodnocen jako nejlepší, ale jako nejoblíbenější. To je otázka marketingové masáže, nikoli kvality. (Ale, co vám na Dynamiku vadí? Dokáže to někdo, a konkrétně, ne obecné keci, říci? Nebo vás pouze...více

15. 5. 2006 | 19:13 | ...

byl vyhodnocen dynamik, jinak s Vámi souhlasím více

15. 5. 2006 | 16:26 | standa

Když je vyhodnocen Dinamik,tak celá soutěž pro mě ztratila význam a jako by nebyla. více

Oblíbená témata

ceny, Finanční trh

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Agregace, Hologram, Sazba P plus, unicredit, daně, petr mach, miroslav kalousek, e-shopy, riziková strategie, odvětví, ING Commodity Enhanced, backtesting, ČLFA, floatingová hypotka, Kalifornie, crowdfunding, cloud, perioda

3AE0651, 4AU5382, 8B12900, 6B72551, 1T91057

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK