|
Pavel Daniel, Marketing & Media
Homepage Škodaleasingu je dosti archaická. Statické motivy čtyř hlavních značek stáje VW, které se nehýbou? Hm, to bylo úderné tak před několika lety. Korporátní informace jsou navíc ukryty v sekci "Něco navíc", což je po odkliknutí sekce různý "pele-mele" :-)). Od historie společnosti až po tiskové zprávy. Oceňuji však odkazy na ostatní "dcerky"-leasingovky. Web si neláme příliš hlavu s informační naditostí, chce být prostě jen k tomu, k čemu je určen - leasingu aut. Sofistikovaný je vyhledávač aut a to jak ojetých tak i nových. Pohodlná je sice kolonka povinné ručení - ovšem uzavření nebo alespoň možnost vypracování návrhu pojistné smlouvy, chybí. Suma sumárum - možná až přiliš konzervativní web, kterému chybí nějaký atraktivní obal a nápad. |
|
|
Vladimír Iliev, iStrategie
Prvním dojem byl docela dobrý, ale pak jsem Škofin docela proklel. Webmaster této firmy si to se mnou "rozházel" za totálně nefunkční (tedy pro mě) formulář vyhledávání ojetých automobilů. Tato stěžejní aplikace celého webového dílka nebyla schopná vyhledat naprosto nic. Buď se vymlouvala na "nesprávně zadané údaje" nebo raději nevyhledala vůbec nic. Inu naštvat uživatele a promrhat tak docela hezký grafický desing lze na Internetu docela snadno. Ve Škofinu vám řeknou, jak na to.
|
|
|
Petr Nešpůrek, ARBOmedia
Úvodní stránka ŠkoFINu již na první pohled působí velmi přehledně a graficky příjemně zpracovaná. Propojení prokliků na leasingy jednotlivých automobilek je hezké. Jen to pořadí (první odkaz na VW = čtvrtý obrázek) mi stále vrtá v hlavě. Samotné stránky ŠkoFINu mě zklamaly zejména nestejným menu na HP a uvnitř stránek a také otevřením nového okna v případě Tiskových zpráv. Také neexistenci FAQ a zmatené ALT texty v menu stránkám moc k dobru nepřidaly.
Na Druhou stranu oceňuji Historii společnosti včetně uvedení tržeb v jednotlivých letech působnosti společnosti. V roce 1999 nedosáhli žádných tržeb?? A že by vůbec výroční zprávy nevydávali? :) V případě, že bych se v hodnocení zaměřil také na stránky VW, Audi, Škoda a SEAT Leasingu, zcela jistě by to celkové výsledky výrazně vylepšilo. Jenže tak neučiním. Stránkám ŠkoFINu bych doporučil trochu více si dávat pozor na drobné chybičky a celkově je trochu více programově upravit.
|
|
|
Jan Rosenauer, Český rozhlas
Stránky jsou asi hlavně rozcestníkem - na stránky 4 automobilek a na jejich informace o leasingu. Samy nabízí jen základní informace o společnosti, pár tiskových zpráv, něco málo o povinném ručení a o tom, jak jsou dobří. ŠkoFIN je "eseróčkem", a tak asi ani výroční zprávy nevydává. Jedinou zajímavou částí stránek je nabídka ojetých vozů, která má příjemný design, ale například načítání fotek je velmi pomalé. Na těchto stránkách bych se jako zákazník moc dlouho nezastavil...
|
|
|
Milan Vacík, Ami Communications
Sympaticky elegantní hlavní stránka, naprosto nesourodé stránky jednotlivých značek. To, že jde pouze od střechu nad čtyřmi různými weby je více než jasné. Od společnosti, která nabízí auta pouze čtyř výrobců bych také čekal konkrétnější přístup - třeba možnost spočítat si leasing konkrétního typu vozu.
|
|
|
Petr Vyhnálek, Globus
Na první pohled líbivá HP vás zavede do zcela zmatečného shluku podstránek, které vlastně ani se Škofinem nesouvisí. Škoda, že se nepodařilo prosadit korporátní design koncernu na všechny podstránky. Navigace je hrozná, mění se od divize k divizi.
Silně mi chybí provázanost kvalitního grafického projevu s logikou ovládání. Také se domnívám, že internetová prezentace by mohla být tochu sdílnější. Z mého pohledu je asi nejzajímavější vyhledávání automobilů dle zadaných kritérií.
Celkově bych stránky nazval líbivým, ale nefunkčním slepencem.
|
|
Mezi porotce patří také také Petr Bednář z vydavatelství Ringier, Pavel Janeček z Pioneer Investments, Martin Jaroš z Českého Mobilu, Viera Lukáčová z Českomoravské stavební spořitelny, Tomáš Řehák ze poslečnosti Run Interactive a Klára Ujčíková z Aliatelu. Jejich hodnocení zde však chybí pro přílišnou zaneprázdněnost. |
Už jste někdy surfovali stránkami ŠKoFINu? Nezabloudili jste tam? Pomohly vám stránky v něčem? Svěřte se nám se svými zážitky. |
Sdílejte článek, než ho smažem
Oblíbená témata
aplikace, auto, automobil, Českomoravská stavební spořitelna, design, formulář, Internet, Koncern, konzervativní, kritéria, Leasing, Leasing aut, marketing, média, měna, Měny, mobil, navigace, návrh, odkazy, ojetý automobil, ovládání, Pioneer, Pioneer Investments, pojistná smlouva, pojistné, Povinné ručení, ručení, Stavební spořitelna, Stavební spořitelny, škoda, škody, ŠkoFIN, tržba, vůz, výroční zpráva, zákazník, značka
A tohle už jste četli?
26. 10. 2001 | Leoš Bárta
ŠkoFIN je leasingová společnost, která má na internetu své stránky. Je toho dost, co si můžete přečíst nebo prohlédnout, ale pokud hodnotíte spolu se mnou, dávejte si pozor. Vlastní... celý článek