Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Tajemství šéfa kuchyně

Tajemství šéfa kuchyně
Prodej bankovních menu v květnu zahájila GE Capital Bank. Podle zástupců banky jde o koktejly produktů namíchané přesně podle potřeb klientů. Náš pohled pod pokličku napoví, zda přináší menu něco navíc, nebo jde pouze o vnucování služeb, o které zákazníci nemají zájem.

Banka se nechala inspirovat restauracemi a vytvořila pro své klienty tři nové balíčky produktů. Podle manažera balíčkových produktů Jana Chvojky spočívá jejich výhoda v komplexnosti uspokojení potřeb klientů.

Charakteristika produktových balíčků
Bankovní menu I: běžný účet s kontokorentem, mezinárodní platební karta, depozitní produkt, Telefon Banka, GSM Banka.
Bonusy: zadávání trvalých příkazů a inkas zdarma, aktivace a vedení GSM banky zdarma po 6 měsíců, možnost pořízení mobilního telefonu za výhodnějších podmínek.
Bankovní menu II: běžný účet, mezinárodní platební karta, Telefon Banka nebo GSM banka, úvěrový produkt.
Bonusy: zadávání trvalých příkazů a inkas zdarma, zřízení úvěrového účtu zdarma, získání OK karty od Multiservisu bez počátečního poplatku a možnost uskutečnit první nákup touto kartou až do 6 měsíců do vydání (oproti standardním sedmi dnům).
Bankovní menu III: běžný účet s kontokorentem, mezinárodní platební karta, depozitní produkt, Telefon Banka nebo GSM banka, další mezinárodní karta.
Bonusy: zadávání trvalých příkazů a inkas zdarma, bezplatné roční vedení karty, Hypocertifikát.

Základní ingredience

Základem každého menu je běžný účet (BUGE), mezinárodní platební karta (EC/MC nebo Maestro) a elektronický kanál pro komunikaci s bankou (telefon banka nebo GSM banka). V dalších parametrech se už balíčky liší.

Bankovní menu I je určeno běžným klientům. Okamžitou potřebu prostředků řeší kontokorentní Flexikredit a přebytečné prostředky mohou být zhodnocovány na spořícím či termínovaném účtu anebo lze uzavřít smlouvu o stavebním spoření nebo penzijním připojištění. Druhé menu je nabídkou úvěrových produktů určenou klientům "podnikavcům", kteří spíše peníze potřebují. Poslední nabídka by měla vyhovovat rodinám, které vedle možnosti ukládat prostředky do různých depozitních produktů ocení i vydání druhé platební karty k účtu a zvýhodnění hypotéky.

Sladká chuť bankovních pokrmů

Hlavní výhodou je jednoduchost - sepisuje se pouze jedna smlouva, avšak vyúčtování poplatků za jednotlivé produkty je oddělené. Balíček lze později doplňovat i o jiné produkty, nevyhovující součásti lze naopak zrušit. V prvních třech měsících je zadávání trvalých příkazů a inkas zdarma, u Bankovního menu I je aktivace GSM banky a její vedení prvních šest měsíců také bez poplatků. Převod prostředků na stavební spoření nebo penzijní připojištění z běžného účtu jsou zadarmo. V případě druhého balíčku je klientovi odpuštěn poplatek za zřízení úvěrového účtu nebo za získání OK karty. Třetí balíček nabízí roční vedení platební karty zdarma a takzvaný hypocertifikát, který umožní klientovi sjednat si schůzku s hypotečním bankéřem do 24 hodin a slevu na zpracování hypotéky 500 korun.

Bankovní menu může i zhořknout

Jednou z hlavních nevýhod je fakt, že menu nejsou určena pro každého. Klient musí mít čistý měsíční příjem alespoň pět, respektive sedm tisíc korun. Další výrazné omezení pocítí klient v okamžiku, kdy se rozhodne pro stavební spoření nebo penzijní připojištění. Výběrem balíčku se klient zříká možnosti volby spořitelny nebo fondu a je odkázán pouze na Raiffeisen stavební spořitelnu (SSRA) nebo ING penzijní fond (PFING). Největším zklamáním je ale absence trvalé slevy na měsíčních poplatcích za používání všech produktů. Obdobné portfolio je totiž možné poskládat i z nabídky ostatních bank a právě sleva by měla být charakteristická pro produktový balíček.

Jak nám chutnalo?

I když po slibném úvodu přišlo rozčarování, mohou se klienti, kteří splňují podmínky poskytnutí balíčků, těšit na zajímavou nabídku řešení svých financí. "V současnosti jde o nejkomplexnější nabídku bankovních balíčků," domnívá se Chvojka. Je otázkou, zda odstartovaná reklamní kampaň umocněná televizním šotem z prostředí restaurace přiláká dostatek klientů.

Má podle vás smysl balíčková nabídka produktů, pokud ji nedoprovází trvalé cenové zvýhodnění? Vyberete si něco z bankovních menu? , co si o tom myslíte.

  • RSS
  • Kindle
  • Poslat e-mailem
  • Vytisknout

Líbil se vám článek?

-1
Ano
Ne

Diskuze

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

4. 5. 2001 21:01

Úvodem gratuluji GE-capital bank k přejímání produktového přístupu ke klientům, který ČS opustila! (prodává se to, co zjistíme, že klient potřebuje). Vskutku vynikající taktika prodeje/vnucování celého balíku služeb. A navíc mají tak vnímavé klienty, že dovedou absorbovat x produktů najednou! A ty výhody ! (pro banku myslím) U mobilu zdarma bylo alespoň šikovně zakryto, že banka vlastně dostane vše zpět, ale tady ? Nechápu, jesli snad někdo této gleichschaltovací taktice podlehne. A ohledně vyplňování - vy snad za svou banku vyplňujete smlouvy? Toho se tedy v ČS obávat nemusíte !!!

Reagovat

 

+35
Líbí
Nelíbí

Další příspěvky v diskuzi (10 komentářů)

10. 5. 2001 | 16:04 | FekarZ

Navíc skvělý marketing a promotion bez skvělých služeb, to je největší nesmysl, který si může firma tohoto typu dovolit. více

9. 5. 2001 | 10:07 | TGP

Naprosto souhlasím, výborně jste popsal i mou zkušenost. Jenom jsem si nestěžoval žádné PR slečně a šel jsem rovnou o ulici dál do Komerční banky. více

8. 5. 2001 | 17:43 | Honza

Měl jsem účet v GE protože jsem očekával špičkovou kvalitu služeb a produktu. Po pul roce jsem vse zrusil.Byla to moje nejhorsi zkusenost s bankou. Zcela nesmyslna byrokracie pri vyrizovani cehokoliv, dodnes neni banka schopna...více

4. 5. 2001 | 21:01

Úvodem gratuluji GE-capital bank k přejímání produktového přístupu ke klientům, který ČS opustila! (prodává se to, co zjistíme, že klient potřebuje). Vskutku vynikající taktika prodeje/vnucování celého balíku služeb. A navíc...více

3. 5. 2001 | 18:10

sdílím názor s VIKI.BULDOZER více

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Klouzavý průměr, Zaručený šek, Exploatace, eet, nemovitostní fondy, daňové úniky, fayn, podílové fondy, preventivní očkování, ján müller, záplava, průměrné náklady, dovolená snů, Duplo, www.esemes.cz, platba v hotovosti, stranokracie, vyspělé státy

4M10000, 7T51000, 8A50588, 4E36520, 5T12140

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK