Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Lampárna: GE přináší dobré věci do života?

Lampárna: GE přináší dobré věci do života?
Když váš účet nefunguje tak, jak má, budete se asi chtít poradit s odborníky, nejlépe ze samotné banky. Jak ale svědčí zkušenost našeho čtenáře, ne vždy taková snaha dopadne dobře. Můžete spíše ztratit čas a možná i nervy...
O svých negativních zkušenostech s GE Capital Bank jsem již jednou do Lampárny psal. Některé věci se již změnily... Přesto jsem si poslední týden jsem s GE opět užil a stálo to za to!!!

Od 1.7.2002 se služby běžné Internetbanky (IB) změnily. Je možno si po síti založit termínové a spořící účty. Se spořícím účtem jsou spojené pojmy jako limit odvodu a limit dotace. Nejste-li si jisti nebo nevíte, proč vám po založení daný produkt nepracuje, tak jak si myslíte, že by měl, napadne vás obrátit se na linky informační anebo na technickou podporu. A tady končíte! Viz moje zkušenost:
Založil jsem si spořící učet a nastavil limity. Nefungovalo to tak, jak jsem myslel, a tak jsem kontaktoval GE na 0800… Děvče na druhé straně infolinky asi den předtím prodávalo rohlíky, protože nevědělo o daných pojmech nic. Dostal jsem však číslo na technickou podporu. Tam prý sedí experti na IB. Po mém dotazu na IB a spořící účet jsem se nedověděl nic. Odborník se sice podíval na můj účet a konstatoval, že je to divný a že neví. Poprosil jsem tedy odborníka, ať mne přepojí na někoho, kdo tomu rozumí. Odborník však mlčel. Dál už to nešlo přepojovat. Tak skončil den.

Druhý den jsem volal znovu. Doufal jsem, že na lince budou jiní odborníci. A bylo tomu tak. Opět mne přepojovali, opět jsem všem vysvětloval produkty GE. Co je to, jak to má fungovat a ptal jsem se, proč to nefunguje mně! Divili se, kroutili hlavami, radili se a pak chytrý odborník z technické podpory přišel na to, že mne přepojí na linku, kde sedí odborník na spořící účty. Seděl. Ten však nerozuměl obhospodařování účtů přes IB. Hned měl tendenci přepojit mne na odborníky na IB. Zastavil jsem ho a vysvětlil, že ti zase nerozumí spořícímu účtu! Konstatoval taky, že je to divné, že to tak nefunguje a vymyslel nakonec, že nejlepší bude, když půjdu do pobočky. Abych to shrnul. Potřeboval jsem odpovědi na:
- jak pracuje limit odvodu a dotace
- zda lze změnit po síti spořící účet

Paní na pobočce, jak jsem předpokládal, nebyla chytřejší než všechny infolinky a technické podpory. Ale snažila se a byla ochotná. Nakonec přišla další paní (asi vedoucí) a řekla, že (asi) limity nekorespondují s účetním zůstatkem, ale s disponibilním. Když máte flexikonto musíte to k tomu přičíst! Asi to tak je. Kvůli tomu jsem však musel na pobočku!!!

Změnit spořící účet můžete jenom na pobočce (30 Kč). Nechcete-li chodit do banky, můžete přes internet účet zrušit (100 Kč) a založit nový.
Před týdnem jsem strávil v bance asi 3 hodiny! … a od doby co jsem si založil účet ...nepočítaje!!!

To, že jsou produkty banky takové nebo makové, je jedno! Buď si je vyberete nebo ne! Chtěl jsem tímto jenom poukázat na to, že kvantita infolinek (infolinka, technická podpora, chat…) převyšuje kvalitu! Myslím, že GECB by se měla zamyslet nad vzděláváním a kvalitou personálu! Vzhledem k poplatkům by si každý klient zasloužil lepší služby! Uslyšet od technické podpory IB, že software pro ně dělá externí firma, takže "tomu nerozuměj", je otřesné!

Jaká je vaše zkušenost s infolinkami a jinými "odborníky" v bankách? Myslíte si, že na jejich vzdělávání je věnován dostatek peněz a úsilí? Podělte se o své názory s ostatními.

Tuto zkušenost vložil do Lampárny jeden z našich čtenářů. Stalo se vám něco podobného? Stěžujte si v Lampárně.

  • RSS
  • Kindle
  • Poslat e-mailem
  • Vytisknout

Líbil se vám článek?

+4
Ano
Ne

Diskuze

7. 8. 2002 | 21:36 | CSrypatschek

...souhlasím, nejhorší zkušenost mám s infolinkami České spořitelny v rámci celé její finanční skupiny, to ta GE je ještě, jak se říká, zlatá. Do jisté míry lze tolerovat období náběhu agend, to přijmu a mám pochopení, ale...více

3. 8. 2002 | 11:43

Infolinka je achilovkou každé banky, takže mně to ani moc nepřekvapuje. Ale jinak jsem s GE spokojen, půjčila by vám KB, ČS, ČSOB v podstatě na počkání a bez ručitele 150.000 na nové auto? - vyřídil jsem to u nich v průběhu...více

2. 8. 2002 | 15:42 | Horackova

Kamarád ji taky má a šílí. Myslím, že si tam zrovna včera zrušil účet. více

2. 8. 2002 | 15:27

S tím se nedá nic jiného než souhlasit. Vím, že neexistuje ideální banka, ale to, co předvádí GE je občas fakt síla... více

1. 8. 2002 | 18:53 | TGP

No, co jiného se dá čekat od GE, že? více

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

FF (fully funded), Reálný výnos, Nerozdělený zisk, neveřejná nabídka, eet, ivnestice, brno, spotřebitel, ESPA český fond peněžního trhu, 136/2011 Sb., zakládání firmy, znění, regulované profese, média, ukončení, korekce, rodinná politika, finanční cíle

9A14408, 2AR7254, 3AR5153, BUBUBUS1, 66DEVIL

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK