Lampárna: GE přináší dobré věci do života?

Lampárna: GE přináší dobré věci do života?
Když váš účet nefunguje tak, jak má, budete se asi chtít poradit s odborníky, nejlépe ze samotné banky. Jak ale svědčí zkušenost našeho čtenáře, ne vždy taková snaha dopadne dobře. Můžete spíše ztratit čas a možná i nervy...
O svých negativních zkušenostech s GE Capital Bank jsem již jednou do Lampárny psal. Některé věci se již změnily... Přesto jsem si poslední týden jsem s GE opět užil a stálo to za to!!!

Od 1.7.2002 se služby běžné Internetbanky (IB) změnily. Je možno si po síti založit termínové a spořící účty. Se spořícím účtem jsou spojené pojmy jako limit odvodu a limit dotace. Nejste-li si jisti nebo nevíte, proč vám po založení daný produkt nepracuje, tak jak si myslíte, že by měl, napadne vás obrátit se na linky informační anebo na technickou podporu. A tady končíte! Viz moje zkušenost:
Založil jsem si spořící učet a nastavil limity. Nefungovalo to tak, jak jsem myslel, a tak jsem kontaktoval GE na 0800… Děvče na druhé straně infolinky asi den předtím prodávalo rohlíky, protože nevědělo o daných pojmech nic. Dostal jsem však číslo na technickou podporu. Tam prý sedí experti na IB. Po mém dotazu na IB a spořící účet jsem se nedověděl nic. Odborník se sice podíval na můj účet a konstatoval, že je to divný a že neví. Poprosil jsem tedy odborníka, ať mne přepojí na někoho, kdo tomu rozumí. Odborník však mlčel. Dál už to nešlo přepojovat. Tak skončil den.

Druhý den jsem volal znovu. Doufal jsem, že na lince budou jiní odborníci. A bylo tomu tak. Opět mne přepojovali, opět jsem všem vysvětloval produkty GE. Co je to, jak to má fungovat a ptal jsem se, proč to nefunguje mně! Divili se, kroutili hlavami, radili se a pak chytrý odborník z technické podpory přišel na to, že mne přepojí na linku, kde sedí odborník na spořící účty. Seděl. Ten však nerozuměl obhospodařování účtů přes IB. Hned měl tendenci přepojit mne na odborníky na IB. Zastavil jsem ho a vysvětlil, že ti zase nerozumí spořícímu účtu! Konstatoval taky, že je to divné, že to tak nefunguje a vymyslel nakonec, že nejlepší bude, když půjdu do pobočky. Abych to shrnul. Potřeboval jsem odpovědi na:
- jak pracuje limit odvodu a dotace
- zda lze změnit po síti spořící účet

Paní na pobočce, jak jsem předpokládal, nebyla chytřejší než všechny infolinky a technické podpory. Ale snažila se a byla ochotná. Nakonec přišla další paní (asi vedoucí) a řekla, že (asi) limity nekorespondují s účetním zůstatkem, ale s disponibilním. Když máte flexikonto musíte to k tomu přičíst! Asi to tak je. Kvůli tomu jsem však musel na pobočku!!!

Změnit spořící účet můžete jenom na pobočce (30 Kč). Nechcete-li chodit do banky, můžete přes internet účet zrušit (100 Kč) a založit nový.
Před týdnem jsem strávil v bance asi 3 hodiny! … a od doby co jsem si založil účet ...nepočítaje!!!

To, že jsou produkty banky takové nebo makové, je jedno! Buď si je vyberete nebo ne! Chtěl jsem tímto jenom poukázat na to, že kvantita infolinek (infolinka, technická podpora, chat…) převyšuje kvalitu! Myslím, že GECB by se měla zamyslet nad vzděláváním a kvalitou personálu! Vzhledem k poplatkům by si každý klient zasloužil lepší služby! Uslyšet od technické podpory IB, že software pro ně dělá externí firma, takže "tomu nerozuměj", je otřesné!

Jaká je vaše zkušenost s infolinkami a jinými "odborníky" v bankách? Myslíte si, že na jejich vzdělávání je věnován dostatek peněz a úsilí? Podělte se o své názory s ostatními.

Tuto zkušenost vložil do Lampárny jeden z našich čtenářů. Stalo se vám něco podobného? Stěžujte si v Lampárně.

Srovnávat se vyplatí

Srovnávat se vyplatí

Kalkulátor.cz je srovnávač, který lidem šetří peníze ve světě energií, pojištění a financí. My počítáme, vy šetříte.

Sdílejte článek, než ho smažem

Líbil se vám článek?

+4
AnoNe
Vstoupit do diskuze
V diskuzi je celkem 5 komentářů

Nejlevnější aplikace na trhu. Zpracujte si daňové přiznání pro fyzické osoby v roce 2024 v jednoduché online aplikaci. Pro naše čtenáře exkluzivní sleva 10 %.

DníHodinMinutVteřin
Slevový kód: PENIZE1O
Vyplnit přiznání

Pokud chcete řešit daně po staru, máme pro vás chytré formuláře.

A tohle už jste četli?

Lampárna: zaplatím to kartou?

25. 7. 2002 | redakce Peníze.CZ

Lampárna: zaplatím to kartou?

Banky zdražují poplatky za výběr hotovosti z bankomatu a nutí klienty k placení kartou. Lze ale na všech obchodních místech s vyznačeným logem akceptace příslušných bankovních karet... celý článek

Lampárna: Nechtěná kreditní karta

12. 7. 2002 | redakce Peníze.CZ

Lampárna: Nechtěná kreditní karta

Do redakční Lampárny přišel dopis adresovaný primárně ombudsmanovi České spořitelny. Autor v něm protestuje proti vydání kreditní karty bez jeho souhlasu. Pomohlo mu to ale k něčemu? celý článek

Lampárna: Hypotéku již nikdy!

26. 6. 2002 | redakce Peníze.CZ

Lampárna: Hypotéku již nikdy!

Jelikož jsem zrovna minulý týden podepisoval v ČMHB úvěrovou smlouvu, jsou mé zkušenosti s tímto ústavem poměrně čerstvé a vedou mě k závěru "UŽ NIKDY!".

Lampárna: Kam pokročíš, mobil banko?

22. 5. 2002 | redakce Peníze.CZ

Lampárna: Kam pokročíš, mobil banko?

Také vás zajímá, kudy se bude ubírat GSM bankovnictví u GE Capital Bank? Čtenář Petr Liška nám poslal zajímavý názor.

Lampárna: Vzal jsem hypotéku od ČMHB

7. 5. 2002 | redakce Peníze.CZ

Lampárna: Vzal jsem hypotéku od ČMHB

K psaní tohoto příspěvku mě přivedla snaha laicky vysvětlit princip získání hypotečního úvěru na konkrétním, nijak výjimečném případu a "dát k lepšímu" trable, které jsem musel ve svém... celý článek

Partners Financial Services