Chcete vydělat více?

Neuspokojují vás výnosy podílových fondů, bojíte se akcií, ale přesto byste chtěli vydělat více? Zkuste investovat do nemovitostí, vyžadují sice více úsilí, jejich výnosy jsou ale stabilnější a v současnosti patří k nejvyšším.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

22. 10. 2002 10:12

Jistě, s rezervou počítám, o 2+1 je navíc docela zájem, což jsem otestoval v realitkách. Dělám ve finanční společnosti, takže o rizicích investic vím. Každopádně mě tato oblast velmi láká a chtěl bych to zkusit. Chtěl jsem si jen ověřit, zda nejsem úplně mimo. Díky za info.

Zobrazit celé vlákno

+3
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 19 komentářů)

29. 3. 2020 22:38 | Tomas

Chtěl bych víc videlat
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 10. 2002 10:12

Jistě, s rezervou počítám, o 2+1 je navíc docela zájem, což jsem otestoval v realitkách. Dělám ve finanční společnosti, takže o rizicích investic vím. Každopádně mě tato oblast velmi láká a chtěl bych to zkusit. Chtěl jsem si jen ověřit, zda nejsem úplně mimo. Díky za info.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 10. 2002 18:05 | PetrV

Přeji hezký den, pokud vám tu hypotéku dají, tak při cca 5,6 p.a. a dobře vybraném bytě (toto podtrhuji, protože je to skutečně klíčové) byste měl být schopen splácet hypotéku z nájmu a ještě by vám mohlo pár korun zůstat. Určitě ale myslete na to, abyste měl nějakou rezervu pro případ, že byt nebude nějakou dobu pronajatý či v něm budete muset provádět různé úpravy apod. A také mějte na paměti, že žádná investice není stoprocentní a místo zisku může skončit ztrátou. Hodně štěstí při investování. Petr Vykoukal
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 10. 2002 0:45 | Gergi

Nejak se to divne zaradilo az nakonec, takze: je to mineno zabakovi
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 10. 2002 0:44 | Gergi

Podle dalsich Vasich prispevku nize soudim, ze jste profesional. Takovych a ve svoji branzi se vyznate. Takovych lidi je nutne si vazit. Vas uzpech Vam nezavidim - gratuluji Vam. Je jasne, ze nic neni snadne a nic neni zadarmo, ale kdo umi a ma trochu toho stesti...
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 10. 2002 12:27 | Hitchhiker

Mě tento typ investice také velmi láká, ale nemám dostatečné finanční prostředky. Chtěl bych to financovat hypotečním úvěrem (výše splátek nejsou problém) - cca. 5,6p.a. Uvažuji o investicích do 1+1 nebo 2+1 v Praze. Má to cenu, jít do toho přes hypotéku?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 10. 2002 16:38 | žabák

Souhlasím i když tentokrát jste sáhnul vedle. Radonový průzkum je u mě jedna z priorit. V uvedeném případě jsem jej nechal udělat před nákupem (pro své potřeby), ale zároveň i pro případ prodeje. Nejen v objektu, ale i na přilehlých pozemcích. Totéž s průzkumem spodních vod. K tomu patří také obhlídka za účastí statika, elektrikáře, kominíka, vodoinstalatéra, známého projektanta - architekta, zahradního architekta apod. Patří to k mé strategii. Tento objekt jsem původně kupoval pro své potřeby. Pak se ale naskytla příležitost ......
Když jste zmínil radon, tak mám také jednu zkušenost. Málem jsem koupil bytovku (4 byty 4+1 s garáží) za neuvěřitelných 200.000 Kč. Ve výborném stavu, stáří 20 let. K tomu patřily ještě nějaké pozemky. Vzhledem k tomu, že mám poměrně náročná kritéria výběru, tak jsem přišel na to, že tato bytovka je evidována na okresním úřadě, jako závadná. Jistě asi víte, že norma v případě radonu (před 5-ti lety) byla 200 Bq/m3. V tomto objektu jsme naměřili dokonce 285 Kbq/m3, což překračuje normu více jak 1000x. Jednalo se o stavbu tzv. "lesáckých bytovek" ze závadných panelů a tvárnic. Lesy to prodaly (prý s vědomím radonu) svému zaměstnanci a ten to obratem chtěl prodat dál. Ovšem on už o radonu taktně pomlčel. Šokující na tom je to, že to prodal jiným zájemcům a ti tam dokonce bydlí.
Pokud jste z mého vyjadřování vycítil to, že vše je jednoduché a zaručené, tak se omlouvám. V žádném případě jsem to tak nemyslel. Mám pouze slabost pro nemovitosti. Co se týče akcií, tak tady jsem velice opatrný. Hlavně jsem alergický na různé analýzy a analytiky vůbec. Kolik měsíců až let už hlásali, že právě jsme docílili dna a nyní je ta pravá chvíle na investice? Kdy myslíte, že přijde to dno? Letos, nebo snad po případné (podle jiných nevyhnutelné) válce v Iráku?
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 10. 2002 10:16 | Velkostatkář

Víte, Žabáku, mám od přírody nedůvěru ke všem "jednoduchým a zaručeným způsobům", jak vydělat peníze. Bývaly doby (1994), kdy se leckterý laik, který na pražské burze koupil cokoli, mohl pochlubit během několika týdnů slušným ziskem. Skoro to až svádělo k myšlence, že zde peníze leží na zemi a stačí je jen zvednout. Vaše investice do nemovitosti Vám vyšla. Gratuluji. Měl jste štěstí, že domek nebyl znehodnocen radonovými emisemi. Znám lidi, kteří toto štěstí neměli.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 10. 2002 6:16 | Zdenda

Souhlasím, na dražbách se dají koupit zajímavé věci. Podobným způsobem jsem si vybavil kancelář nábytkem, počítačem, faxem, kopírkou a dalším drobným vybavením. Bylo to za třetinu odhadní ceny. I ta odhadní cena byla nějak podhodnocená. Na dražbě, kromě mě a dvou nastrčených lidí zaměstnanců z finančáku, tam nikdo nebyl. Kolega si takto přišel ke slušnému bytu.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 10. 2002 21:16 | žabák

Děkuji, ale zůstanu v anonymitě. Jednou jsem to porušil a dodnes toho lituji. Lidé jsou zlí, závistiví a nepřející. To nebylo myšleno na Vás, ale všeobecně. Pro tyto účely mám jednu adresu, kam mi můžete napsat - zabak.zabak@centrum.cz.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 10. 2002 19:19 | žabák

Vaše rada, nebo představa je patrně vedle. Ale to je jedno, Vás se to netýká. Pokud někdo má volné peníze, tak investice do nemovitostí je v současné době to nejlepší co můžete udělat. Na nemovitostech se dá vydělat i obratem ruky. Nemusí se ani čekat na koupěchtivé kapitalisty. Stačí když například v dražbě koupíte nemovitost za pakatel a následně ji prodáte. Nejlepší obchod, který jsem v minulosti realizoval, překonal mé představy, i když to byla náhoda. Jistý FÚ v jednom menším městě dražil nějaké věci, které mě zajímaly a kromě toho tam byla jedna nemovitost v nedaleké obci. Byla to opakovaná dražba a skutečně za pakatel - slušná vilka (denně jezdím kolem ní do kanceláře), bratru za 240.000 Kč. Odhadní cena byla 360.000 Kč. Tato nemovitost má ideální polohu a velké pozemky kolem. Přitom v té samé obci je rozjetá slušná bytová výstavba (5 km od okresního města). Problém, pro který o to nebyl zájem, byl v pozemku. Pozemek patřil jinému vlastníku. Každého to odradilo a tak se o to ani nezajímal. Přitom pozemek nepatřil nikomu živému a "ležel" na pozemkovém fondu. Stačil mi na to jeden den a vše jsem měl pod kontrolou. Tak jsem to koupil, byl jsem jediný zájemce. Chce to jen myslet, uvažovat a občas mít kromě peněz i štěstí. Dnes už ten barák samozřejmě nemám. Prodal jsem jej za částku, kterou se tady bojím napsat. Mám k tomu své důvody. Ale zisk by běžnému člověku stačil na pět let slušného živobytí. Na závěr jednu radu. Pokud chcete prodělávat, tak kupujte akcie, akciové fondy a jiné finanční vymyšlenosti a čekejte až se to otočí. A otočí se to? Pokud chcete vydělat, tak teď a pokud si chcete užívat, tak také teď.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 10. 2002 15:42 | Velkostatkář

Ano, dokud tukani nakupují, ceny rostou. Spousta spekulantů věří, že se vstupem do EU půjdou ceny nemovitostí nahoru. Proč? Prý poroste poptávka. Já si tím nejsem zcela jist. Mám obavy, že "EU efekt" je profláknutý. Spekulanti budou chtít po vstupu do EU realizovat své zisky, nabídka poroste a ceny poklesnou. Navíc hrozí, že Šidlus zavede novou daň z nemovitostí a sen o zisku se rozplyne jako ranní mlha. Když investovat do bydlení, tak do svého. Pokud neporoste jeho tržní hodnota, alespoň poroste úroveň bydlení investora.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 10. 2002 13:46

Ozvete se mi na mail, jestli mate cas a zajem. Mozna bychom si mohli prinejmensim vymenit zkusenosti. S kolegou se ted intenzivne zabyvame investovanim do nemovitosti - resp. ja jsem uz neco nakoupila a kolega se chysta.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

9. 10. 2002 20:11 | žabák

Ajo přeji pěkný den. Někteří se smáli, jiní investovali. Dělám to již deset let a je to rok od roku lepší a lepší. Nakazil jsem tím i syna. Ač hoch z vesnice, vlastní v Praze již dva byty. Myslím si, že ve 22 letech to není špatné.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

9. 10. 2002 20:03 | žabák

Máte pravdu, osobně to také nepovažuji za čisté podnikání. Spíš je to z kategorie kšeftování. To není moje krevní skupina. I když musím přiznat, že pro získání těch správných informací, musím mnohdy použít i nějakou tu pozornost. Ne všude pomůže kouzlo image. Tou pozorností myslím třeba kytku, čokoládu a podobné drobnosti. Nikdy nic většího. Někdo to můžete považovat za úplatek, ani vám to nebudu vyvracet. Informace jsou skutečně drahé zboží.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

9. 10. 2002 14:56 | Velkostatkář

Když si čtu Váš příběh, napadá mě, že ani tak nejde o to "umět", jako spíš mít ve správný čas správné informace a správné známé na správných místech, a to potom už není příběh o podnikání, ale o insider trading nebo rovnou o korupci.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

9. 10. 2002 13:50

A kdyz jsem presne toto tady psala vloni, tak se mi vsichni smali s tim, ze investice do nemovitosti jsou blbost.l
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

9. 10. 2002 8:23 | Bouček Antonín

Pokud jde o majitele činžovních domů, nemohu si odpustit Kostolányho rčení, "že v demokratické společnosti na tom majitelé budou vždy hůř než nájemníci už jenom proto, že nájemníků je víc a mají větší voličskou sílu." Tolik tedy k tomu, že se "nespravedlnost musí brzy napravit".
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

9. 10. 2002 8:09 | žabák

Je to jako se vším ostatním. Musí se to umět. Znám 2 případy z malých městeček, kde jistá skupina podnikatelů podrobně sledovala průběh projednávání a schvalování územního plánu. Zajímali se o lokality, kde je plánovaná budoucí bytová výstavba. Ještě, než byl územní plán definitivně schválen, tak skoupili většinu dotčených pozemků tzv. za babku (od 10 do 50 Kč/m2). Bylo to samozřejmě před tím, než radnice vyzývala dotčené majitele pozemku, aby se zúčastnili projednávání. Jedné skupině to vyšlo královsky. Nějakým způsobem se jim podařilo přesvědčit radnici o rychlém zainvestování infrastruktury a tak během 2 let se, už stavební parcely prodávaly za 500Kč/m2 a později až 800Kč/m2. V průměru asi 650Kč/m2. Bylo to sice předmětem veřejné kritiky, ale zhodnocení 1000 až 6000% jim nikdo nevezme. Jestli bylo vše OK a starosta a místostarosta, kteří v uvedené lokalitě také stavěli dostali nějaký, řekněme třeba příspěvek, dnes už nikoho nezajímá. Už je to zapomenuto. V jiném městě, jiná skupina lidí udělala totéž. Jenže neodhadli dobře další průběh územního plánu. Také skoupili pozemky pro budoucí výstavbu. Jenže po dlouhých tahanicích se změnil územní plán a v místech, kde měla být bytová výstavba se naplánoval obchvat města. Nebudu to protahovat, nakonec museli pozemky prodat městu za úřední odhad a byli rádi, že prodělali jen málo. Z toho plyne poučení, že i spekulovat v nemovitostech se musí umět.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Vratislav Randa

podnikatel, Tipsport

Radim Jančura

podnikatel, Student Agency

Vratislav Randa
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Radim Jančura
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 2 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services