Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Direct mail

Direct mail je služba umožňující přímé oslovení uživatelů portálů Peníze.cz a Finmag.cz adresným mailem.

  • V databázi portálu Peníze.cz je momentálně přibližně 15500 platných mailových adres
  • V databázi portálu Finmag.cz je momentálně přibližně 1500 platných mailových adres

Proč posílat direct maily?

Význam direct mailů pro uživatele

  • získání informací, o které mají zájem (slevy, nabídky apod.)

Význam direct mailů pro inzerenta

  • cílené oslovení uživatelů

Typy direct mailů a specifikace podkladů

Partnerství denního newsletteru Peníze.cz

Partnerství denního newsletteru Peníze.cz
  • periodicita: krátké primárně textové reklamní sdělení rozesílané každý den jako součást denního newsletteru s přehledem nových článků. Minimální počet opakování je 7, respektive jeden kalendářní týden.
  • způsob odhlášení: součástí každého denního newsletteru je link pro odhlášení odběru novinek

Základní omezující podmínky

  • Podklady: Titulek, text reklamního sdělení (max. 350 znaků), obrázek o maximální velikost 150 x 150 px, maximálně tři hypertextové odkazy.
  • Délka titulku: max. 50 znaků
  • Datová velikost obrázku: max 10 kB

Obsah

  • musí být v souladu s platnými právními předpisy
  • nesmí se jednat o reklamu soutěžitele v rámci hospodářské soutěže se společností Partners media s.r.o., popř. některého jejího partnera
  • musí být v souladu obchodní politikou společnosti Partners media

Obchodní sdělení

Obchodní sdělení
  • periodicita: rozesílá se max. 1x měsíčně na konkrétního uživatele
  • způsob odhlášení: uživatel má v patičce každého obchodního sdělení možnost se z odebírání těchto sdělení navždy odhlásit kliknutím na odkaz "Odhlásit"

Základní omezující podmínky direct mailu

  • Podklady: výhradně v HTML formátu (podklad musí být validní XHTML 1.0 Transitional)
  • Délka titulku (předmět zprávy): max. 50 znaků
  • Datová velikost mailu: 50 kB (zdrojový kód)
  • Celková datová velikost: max. 200 kB (včetně obrázků)

Obsah Direct mailu

  • musí být v souladu s platnými právními předpisy
  • nesmí se jednat o reklamu soutěžitele v rámci hospodářské soutěže se společností Partners media s.r.o., popř. některého jejího partnera
  • musí být v souladu obchodní politikou společnosti Partners media

Při nesplnění kterékoliv z výše uvedených podmínek si společnost Partners media s.r.o. vyhrazuje právo objednávku direct mailu odmítnout, a to i po potvrzení objednávky v případě, že důvod pro odmítnutí spočívá v podkladech, které společnost při potvrzení objednávky ještě neměla k dispozici.

Direct mail bude zpracován v nejbližším možném termínu, obvykle nejpozději do 3 pracovních dnů. Pro kontrolu podkladů je stanovena lhůta 3 pracovních dnů. Stejná lhůta platí také pro kontrolu vrácených a opravených podkladů.

Technické parametry

Inzerentem dodaný HTML kód direct mailu musí splňovat následující podmínky:

  • podklad musí být validní XHTML 1.0 Transitional
  • Dodaný HTML kód musí být relativně samostatnou částí těla stránky, protože direct mail je zobrazován jako součást větší HTML stránky (v emailové aplikaci) a zároveň si jej uživatel může stáhnout přímo do svého mailového klienta (např. Outlook, Thunderbird).
  • Chce-li tvůrce pro formátování prvků použít stylopis kaskádových stylů (tj. tag), musí to udělat tak, aby tím nenarušil formátování prováděné externím souborem stylů pro danou stránku. Styly je proto třeba vázat buď na třídy nezaměnitelné s třídami používanými v centrální šabloně (všechny názvy lze třeba zabezpečit prefixem, např. podle názvu inzerenta)nebo celý obsah direct mailu uzavřít do prvku s určitým identifikátorem a veškeré další použité styly poté vázat jen na použití s tímto identifikátorem.
  • Direct mail nesmí obsahovat kód žádného skriptovacího jazyka (JavaScript, VBScript, apod.) ani FLASH animace.
  • Direct mail nesmí obsahovat mapování obrázku (pomocí tagu ).
  • Všechny odkazy musí vést do nového okna (parametr target="_blank").
  • Obrázky musí být součástí dodaných podkladů, v HTML kódu musí být cesta relativní.
  • Direct mail by neměl obsahovat obrázky na pozadí elementů
  • Datová velikost textu (HTML kódu), včetně vložených obrázků, nesmí přesáhnout 200 kB.

V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek má Parnters media s.r.o. právo pozastavit realizaci objednávky až do odstranění problémů a splnění všech podmínek.

Doporučení, jak docílit správného zobrazení direct mailů:

  • Z hlavní šablony stylů emailové aplikace se mohou na direct mail dědit některé vlastnosti, které můžou ovlivňovat stylování direct mailu (pokud je zobrazován přes webové rozhraní).
    • Toto lze snadno oveřit, pokud si stáhnete externí soubor stylů z ostrého serveru a přidáte ho stejným způsobem do vašeho rozpracovaného direct mailu pomocí tagu.
  • Direct maily by měly být psány jako HTML maily. Jejich psaní má svá specifika a liší se od psaní běžné stránky. Používá se zde tzv. tabulkový layout. Hodnoty vlastností jednotlivých elementů se nastavují u každého elementu zvlášť. Mezi vlastnosti, které je důležité nastavit (abyste si byli jisti, že vzhled vašeho direct mailu zůstane nezměněn i v emailových klientech)patří:
    • barva textu a pozadí (color a background)
    • vlastnosti písma (font-family a font-size, příp. font-weight a font-style)
    • odsazení (margin a padding)

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 382 418 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Čistá mzda 2016

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Jak je chráněná nová pětisetkoruna

Jak je chráněná nová pětisetkoruna

Od 1. dubna 2009 je v oběhu lépe chráněná pětisetkoruna. Přibyly tři nové ochranné prvky. Podívejte se, jak poznat pravou bankovku od falešné.

Kolik byste si vydělali ve světě?

Kolik byste si vydělali ve světě?

Nejlépe se žije ve švýcarském Curychu. Sice je tam nejdráže, ale lidé berou nejvyšší výplaty. Srovnejte si svou výplatu s platy ve světě.

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Unikátní mapa, na které můžete sledovat vývoj nezaměstnanosti a průměrných platů v jednotlivých českých krajích od roku 2006.

Spočítejte si osobní inflaci

Spočítejte si osobní inflaci

Inflace se měří indexem cen průměrného koše výrobků a služeb. Jenže každý kupuje něco jiného, proto na každého inflace působí jinak.

Rok v krizi aneb podívejte se, jak svět prošel recesí

Rok v krizi aneb podívejte se, jak svět prošel recesí

Černé září 2008 uvrhlo svět do jedné z nejhorších finančních krizí. Podívejte se na průběh finanční krize v kontextu vývoje na burzách a měnových trzích.

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Předmět dozajištění, Keynesovy ekonomické poučky, Skalpování, dohoda o zrušení pracovního poměru, pracovní poměr, zaměstnání, ochranná lhůta, zaměstnavatel, Bush, odbory, TÚM, gts, přeprava, centrum pasivního domu, smluvní pokuta, mclane company, červy, SIM karta

1A91782, 4M84193, 1SL9819, 4M84192, 4M84195

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK