Brno - Období dovolených a teplého počasí, které láká maximálně k vodě, internetovým obchodům nepřeje o nic víc, než těm kamenným. Obvykle začíná "okurková sezona" pro eshopy už v červnu a neskončí dřív než s červencem. Letos je situace trochu jiná.
"Letošní červen i kvůli horšímu počasí ovšem nebyl tak slabý. I když je léto určitě pro internetové obchody slabším obdobím, často využívají období prázdnin k vylepšování interních procesů, a především pak jako přípravu na tradičně bohatou vánoční sezónu. I když se to může v parních letních dnech zdát jako bláhové, pro internetové obchody začíná největší shon již na přelomu srpna a září, proto se na něj musí dostatečně připravit," popsal Tomáš Hodboď z internetového srovnávače cen Heuréka.cz.
Množství objednávek, které v současnosti vyřizují, také závisí na nabízeném sortimentu. Léto je totiž především obdobím sezónního zboží. A to se dá najít například i mezi elektronikou.
Sdílejte článek, než ho smažem