Brno - Ještě nikdy firmy vyrábějící sportovní zboží neinvestovaly v souvislosti s mistrovství světa ve fotbale tolik úsilí a peněz jako letos.
Mistrovství světa ve fotbale v Jihoafrické republice totiž neznamená jenom boj na hřišti, ale také v zákulisí. A proti sobě stojí především dva mocní dodavatelé sportovního zboží - Adidas a Nike.
Obě firmy čekají, že jim mistrovství světa přinese rekordní tržby. A v reklamě jde vidět, že jde o všechno. Na jedné straně Adidas Lionel Messi, na straně druhé pak Nike Cristian Ronaldo, kterému v reklamě sekunduje Homer Simpson.
Dresy z Číny, vlajky z Číny
Adidas vede v tom, kolik týmů obleče jeho dresy. Zatímco znak Adidasu bude mít dvanáct týmů včetně Německa, Jihoafrické republiky nebo Slovenska, Nike a Umbro, kterou americký výrobce také vlastní, obleče deset mužstev jako je Brazílie nebo Anglie.
Sdílejte článek, než ho smažem