Praha - Automobilka Kia patří v České republice již stabilně do první desítky nejúspěšnějších značek podle prodaných kusů. Její prodeje rok od roku stoupaní a děje se tak přesto, že prakticky neprodává užitkové automobily a také firmy její vozy nenakupují tak často jako u jiných značek. Generální ředitel českého zastoupení firmy Kia motors Vít Pěkný je s momentálním šestým místem v pořadí značek poměrně spokojený.
Máte nějaké plány, kam se chcete v pořadí dostat či jaký tržní podíl si představujete ukrojit?
Nechci říkat nějaká silná prohlášení. My chceme být mezi silnými hráči a zachovat si významný podíl na trhu. Za ten považuji vše nad čtyři procenta, na jejíž hranici se právě nyní pohybujeme.
Před časem jste tak trochu odstartovali cenovou válku například svými prohlášeními o tom, že není třeba kupovat auto velikosti fabie, když je možné za stejné peníze mít větší auto, například váš ce´d. Ten se pak stal dokonce v tomto segmentu aut nižší střední třídy dokonce v Čechách nejprodávanějším. Byl to s odstupem času dobrý krok?
Sdílejte článek, než ho smažem