Praha - České dráhy i ve svém letošním rozpočtu počítají s výdaji na marketing. Chtějí za něj utratit čtvrt miliardy korun, tedy zhruba polovinu částky, kterou prodělaly loni za první tři čtvrtletí.
Mluvčí Českých drah Petr Šťáhlavský Aktuálně.cz řekl, že dráhy letos budou na reklamě šetřit. Oproti loňsku je marketing bude stát o 200 milionů méně.
Fittipaldi již řídit nebude
Dráhy chtějí ušetřit tím, že už nebudou organizovat akce, jakými například loni byla jízda bývalého pilota F1 Fittipaldiho vlakem Pendolino. Za jízdu, které se účastnil i český závodník Enge, sklidily dráhy kritiku i proto, že se objevily informace, že hostům daly možnost v rozporu s předpisy řídit tento rychlovlak.
Dráhy letos zredukují spolupráci se sportovními kluby, budou méně podporovat kulturní akce.
Sdílejte článek, než ho smažem