Brno - Svá předsevzetí ušetřit na vánočních dárcích, které dlouho před svátky potvrzovali v průzkumech, pojali Češi zřejmě po svém. Uspořádali "nájezd" na internetové obchodní domy. A to především u těch druhů zboží, které bývá na internetu k mání za nejnižší ceny - například parfémy nebo elektroniku.
Lidé z největších nákupních portálů v Česku se shodují, že zákazníci letos vyčkávali opravdu do poslední chvíle.
"Dělali jsme psí kusy, abychom je nalákali na dřívější nákup. Nabízeli jsme velkoobchodní ceny v listopadu, lednové slevy v prosinci. Stejně se nám dva týdny před svátky ztrojnásobila poptávka. Nárůst za poslední čtvrtletí byl téměř o 33 procent," konstatoval Jan Samko z obchodu Alza.cz, který se specializuje na elektroniku.
Sdílejte článek, než ho smažem