Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Pořád není líp? Vygeneruj si nové hnutí!

| rubrika: Hra | 1. 11. 2013 | 54 komentářů
Pokud se vašim dětem zavčas nerozzáří oči, vytvořte jim nový spasitelský projekt jediným klepnutím myší.
Pořád není líp? Vygeneruj si nové hnutí!

Andrej Babiš vyhrál volby. Dík 47 novým poslancům ANO nevznikne bez podpory 736. nejbohatšího člověka světa žádná akceschopná vláda. Můžeme plakat, že je český volič naivní ňouma, který fandí prorůstání velkého byznysu s velkým státem, hlavně když ho do pekla povede neokoukaná tvář. Nebo si hysterčení odpustíme a z Babišovy cesty od nuly k devatenácti procentům okoukáme spolehlivý návod na úspěch v kterýchkoliv dalších volbách:

  1. Říkej svému projektu „hnutí“, ne „strana“. Je úplně jedno, že opravdová hnutí jako Tea Party nebo Solidarność vznikají odspoda, zatímco ty si svou stranu už od založení šéfuješ jako firmu. Novináři tu lidovou nálepku nekriticky převezmou.
  2. Vyber si sluníčkový název. ANO a TOP jsou zabrané, stejně jako neúspěšné Hlavu vzhůru. Naštěstí tu jsou Čaromocná slova na podporu míru a 25 of the Happiest Words in English. Vyřadíme jen „warmth“, protože na „Hnutí teplých“ ještě společnost připravena není.
  3. Úspěch prodává. Pravice tak dlouho šaškovala s mýtem úspěchu, až její voliči raději než ke svobodným přeběhli k ANO a Úsvitu — protože kdo proměnil ve zlato obyčejnou řepku, určitě promění ve zlato i stát. Tomio Okamura má jen Miki Travel a Japa Shop, proto ne víc než sedm procent hlasů. Když chceš do ringu s Babišem, musíš být na seznamu největších zaměstnavatelů a „dávat lidem práci“. Co na tom, že z dotací.
  4. V kampani se musíš vyhnout politice. Nesmíš ani naznačit, koho budou tvoje kroky bolet, ačkoliv vždycky to někdo musí zaplatit. Najmi Marka Prchala a vymyslete spolu něco veselého o zářících dětských očích. Nebo něco ukradni ze seznamu deseti největších reklamních klišé.
  5. Potřebuješ populární herce. Češi milují moudré klauny. Stačí vzít seznam držitelů Thalie, škrtni ty, které už má Babiš — a vylosuj si lídra.
  6. Nevadí škraloupy z minulosti. Vlastně tě zlidští. Členství v KSČ? Řekni, že tě donutila máti. Jaká stvůra by chtěla zklamat vlastní maminku? Nahoďme pár dalších možných průšvihů: bití manželky (známka vášnivosti), vymáhání dluhů (smysl pro slepou spravedlnost), řízení pod vlivem (jsi jen člověk), práce komunistického dozorce nebo fízla (zákony se musí dodržovat vždycky), napůl Rakušák… ne, to už je přece jenom moc.
  7. Nevadí ani škraloupy ze současnosti. Každý si skuhrá na drahá biopaliva, ale člověk, který vyloboval zákon o přimíchávání biosložky, jistě změní politiku k lepšímu. Pořiď si tedy nějakou skvrnu — budeš díky ní „kontroverzní“ a kritiku můžeš snadno obrátit v to, že se tě kmotři a korupčníci snaží poškodit.

Moc práce, spíchnout takové hnutí dohromady? Už ne! Využít můžeš jednoduchý generátor, který každým klepnutím vytvoří zcela nový spasitelský projekt. „Největší zaměstnavatelé“ díky němu mohou pohodlně založit novou stranofirmu. A my ostatní aspoň získáme matné tušení, jaké „hnutí“ bude chtít dětem rozzářit oči v roce 2017. 

Vygenerovat hnutí

  • RSS
  • Kindle
  • Poslat e-mailem
  • Vytisknout

Líbil se vám článek?

-9682
Ano
Ne

Diskuze

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

1. 11. 2013 7:38, Fredy

Autor má pravdu, takto to skutečně funguje. Líbivá hesla, známé tváře (nejlépe lékaři, zpěváci a herci), sliby o šťastné budoucnosti, pokud možno všechno zadarmo, pečení holoubci samohubkové ..... prostě ráj na zemi.

Jen se mýlí v tom, že každý může následovat pana Babiše. Nemůže. Ne každý má volných 40 milionů a ne každý úspěšný podnikatel může politice věnovat tolik času, aby tím neohrozil vlastní business.

Na druhou stranu, přesto, že je to špatné a nebezpečné (privatizace státní správy), tak je to, bohužel, potřebné. Jen takto si lidé, ale i dřívější politici, uvědomí, že tudy cesta nevede. Hranice mezi efektivní správou věcí veřejných z našich peněz a businessem je velmi tenká. Vždy jde hlavně o peníze. Nadšení z hnutí ANO mi připomíná vcelku nedávný boj proti dinosaurům (Radek John a hnutí VV), pamatujete?

Reagovat

 

+110
Líbí
Nelíbí

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

2. 11. 2013 16:07, karelantonin

Dost ubohý článek. To by mě zajímalo kolik a od koho dostal pan redaktor za tento článek zaplaceno.

Reagovat

 

-100
Líbí
Nelíbí

Další příspěvky v diskuzi (54 komentářů)

4. 11. 2013 | 18:06 | Roger

Dobře. A něco k věci máte? Nemá cenu, se dloubat na začátek této a dalších souvisejících diskuzí, aby se ukázalo, že ke všemu, co jsem napsal, byl konkrétní důvod, se kterým třeba vy jste nemusel mít nic společného. Sám si...více

4. 11. 2013 | 17:18 | jp

Mě baví korektní diskuse, ale k té třeba patří i to, že nikomu nepíši, že je "neschopný", "dementní", "fanatik", ať už otevřeně, nebo maskovaně. Alespoň ne jako první na slušné příspěvky. Jinak klidně pište dál. více

4. 11. 2013 | 16:24 | Roger

Ukažte mi, co jsem kritizoval a není to pravda, resp. to porušilo moji zásadu?
Já především kritizuji chování a demagogii příznivců SSO, a k tomu bych teoreticky o jejich programu nemusel vědět vůbec nic. Pravdou...
více

4. 11. 2013 | 16:10 | Roger

Prosím Vás, co já vysvětluju? Nemám, co vysvětlovat. Všichni mí favorité dopadli dobře, takže řečnit ve stylu, že neuspěli, protože nic neslibují a podobné teze nemám za potřebí. (samozřejmě, že strana musí něco slíbit, něco,...více

4. 11. 2013 | 13:31 | jp

"neschopný vysvětluje". Rogere, zdaleka nejvíc tady vysvětlujete Vy. Pro změnu bych mohl napsat "chytrému napověz". Mělo z toho jen vyplynout, že dnes (nebo možná obecně) je snazší prorazit pro ty, co něco slibují. Z podstaty...více

Čtenáři také navštívili

7. 10. 2013 |  | 11 komentářů

Proč a jak volíme: Marketing, marketing a zas jen marketing

Parlament ovládne ten, kdo dokáže sehnat nejvíc peněz a pořídit za ně takovou kampaň, která nejvíc odpovídá tomu, co voliči chtějí slyšet. Volič tomu odmítá věřit, má přece svoji hlavu. A připustit si...

29. 8. 2013 |  | 34 komentářů

Příšery ze střední: necháme vykrvácet vaše peněženky a doženeme vaše děti k šílenství

Je mi patnáct. Mám úžasnej zabijáckej styl, ideální postavu do světa módy… A jednu vadu. Občas se mi – v té nehorší situaci – uvolní stehy. Jednou mi při nacvičování s týmem roztleskávaček ulítla do davu...

17. 8. 2013 |  | 3 komentáře

Pavel Turek: U nás se tribuny zaplní, jen když se vyhrává

V marketingu se Pavel Turek dostal na špici. Jako zástupce tabákové společnosti spolupracoval s McLarenem, stájí formule 1, později pracoval přímo pro ni, a dokázal zorganizovat taškařice, které nejen... celý článek

9. 8. 2013 |  | 7 komentářů

Tři záhadné návyky „úspěšných“, které prostě nedávají smysl

Elita bývala vždycky poněkud výstřední. O špičkách i „špičkách“ současnosti to platí jakbysmet.

12. 3. 2012 |  | 1 komentář

Začínáme podnikat: Marketing

Ať už je oblast podnikání, kterou jste si vytipovali jako optimální pro cestu za svými vytouženými cíli, jakákoli, zapomenout byste neměli na to, jak zvýšíte možnosti uplatnění vašeho výrobku nebo služby...

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Fixní obchod, Technická analýza, Míra inflace, kurzy měn, fintech, valuty, devizy, radim krejčí, Japonci, ANO spořitelní družstvo, Rada Evropské unie, dělník, karanténa, hymenoplastika, IT pojištění, účelovost hypotéky, dožití, věk pro odchod do penze

4Z50450, 3AV8368, 5E54850, 5E54850, 7B34849

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK