Praha - Téměř dvě třetiny posluchačů ekonomicky zaměřených fakult si při studiu nějakým způsobem přivydělávají. Nejčastějším řešením je pro ně brigáda, kterou využívá 56,3 procenta pracujících studentů.
Čtvrtina mladých lidí se nechává zaměstnat na hlavní nebo vedlejší úvazek. Na podnikání si troufne pouze každý pátý z nich.
Ostatní studenti s podnikáním otálejí kvůli obavám, že neuspějí a přijdou o své nebo rodinné finance. Důvodem také bývá nedostatek vlastních zkušeností. Podnikatelský nápad přitom nosí v hlavě zhruba 64 procent budoucích ekonomů.
Vyplývá to z online výzkumu, který se v rámci soutěže Vodafone Nápad roku 2012 uskutečnil na Vysoké škole ekonomické v Praze a ekonomických oborech na Univerzitě Hradec Králové a Masarykově univerzitě v Brně.
Sdílejte článek, než ho smažem