Praha - Nábytek pořídit hlavně levně, klidně ho za pár let vyměníme, myslela si donedávna velká část Čechů. Ekonomická krize ale začala jejich náhled na kvalitu a cenu nábytku poněkud měnit.
Společnost Incoma GfK v průzkumu zjistila, že od roku 2009 klesl podíl lidí, pro které je cena nábytku jediným kritériem při jeho výběru.
Podle průzkumu Furniture 2012 naopak stále více lidí porovnává nabídku jednotlivých obchodů a snaží se získat nejlepší poměr ceny a kvality.
"Za poklesem významu celkové cenové úrovně prodejny může stát fakt, že velká část domácností - především z cenově nejcitlivějších skupin - nákup nábytku zcela odkládá a ze skupiny potenciálních zákazníků tak v krizi vypadává. Zbývající zákazníci nemusejí nakupovat jen ten nejlevnější nábytek, stále více ale zvažují, za co své peníze utratí," vysvětlil Zdeněk Skála ze společnosti Incoma GfK.
Sdílejte článek, než ho smažem