Praha - Nedoručené zboží, emaily bez odpovědi a telefony, které nikdo nezvedá. Hned na tři internetové obchody si stěžují lidé na srovnávači cen Heureka.cz.
Jedná se o obchody www.ibko.cz, www.televiznistolky.com a www.i-centrum.eu . "Nekomunikují, poslali jen zálohovou fakturu a zboží nedodali, mají vypnutý telefon," stěžovala si v recenzi na ibko.cz zákaznice Zuzana, která dokonce uvedla svůj plán podat na obchod žalobu.
Tento obchod a na svých stránkách inzeruje možnost osobního odběru na řadě kamenných provozoven po Česku. Ani to ale některým zákazníkům nebylo nic platné.
"Osobně jsem zašel v termínu provozu kamenné pobočky zboží vyzvednout. Jediný poutač byl zvonek v činžovním domě, kde mě dobrých 15 minut přes zvonění nikdo neotvíral. Po 15 minutovém vyzvánění mě mužský hlas ze zvonkového reproduktoru vyzval, abych přišel do prvního patra, kde mě oznámil, že zboží nemají a bude asi pět dní od objednávky a že si mám znovu přijít," uvedl další nespokojený zákazník.
Sdílejte článek, než ho smažem