Praha - Loni společnost Vodafone vyhrála kategorii Nejodpovědnější velká firma roku v rámci TOP Filantrop 2010. Letos skončila ve stejné kategorii v rámci TOP Odpovědná firma 2011 na třetím místě.
"Bylo by skvělé, kdyby se říkalo: Tato žena dokázala, že se úspěšný byznys dá dělat odpovědně a férově nejen vůči zákazníkům, ale i komunitám…," řekla loni Muriel Anton v CSR fóru o svém případném manažerském odkazu. Ani letos na něm očividně pracovat nepřestává.
Nejen podle médií, ale i expertů a některých vlád je patrné, že se blíží další vlna krize. Odpovídá to i vaší zkušenosti?
První vlna krize ukázala, že zákazníci mnohem více než dříve porovnávají, co za své peníze dostanou. To je pro nás velká příležitost, protože se po alternativě začali poohlížet nejen jednotliví zákazníci, ale i velké firmy a státní instituce. Z první fáze krize jsme vyšli vítězně, jako jediný operátor na trhu jsme rostli, zatímco konkurentům klienti odcházeli. Přišlo k nám 187 000 nových zákazníků, mezi nimi například i Pražský hrad a prezident republiky nebo Hasičský záchranný sbor. Výrazně rosteme a doháníme konkurenci i letos, ve čtvrtletí od července do září k nám přišlo 69 tisíc nových zákazníků. Věříme, že tento trend krize ještě posílí, protože zákazníkům nabízíme nejvýhodnější a nejférovější podmínky na trhu. Jako jediný operátor například účtujeme po první minutě po vteřinách a naši zákazníci nemusejí podepisovat smlouvy na roky, aby dostali výhodnou nabídku.
Sdílejte článek, než ho smažem