Brno - Je to jednoznačně nákupní hit, a proto ani velcí obchodníci nemohou promeškat příležitost na něm také vydělat a zabránit odlivu zákazníků jinam.
Farmářské trhy, které přitahují nakupující především ve velkých městech a po celé zemi se jich proto pořádá už víc než stovka, si pod svá křídla chtějí stáhnout provozovatelé velkých obchodních center a hypermarketů.
Jde o to získat kus už z pořádného koláče. Loni se na trzích podle serveru Nalok.cz, který se stará o propagaci lokálních výrobků, protočila jedna miliarda korun. Obrat jednoho dopoledního trhu se pohybuje mezi 200 000 až 600 000 korunami. Letos by se obrat mohl až ztrojnásobit.
Chceme taky kus
Cíl velkých obchodníků při pořádání trhů je jediný - přilákat lidi, kteří přijedou na farmářské trhy také do velkých obchodů a obchodních řetězců.
Sdílejte článek, než ho smažem