Až si budete za několik let kupovat novou Škodovku, pravděpodobně budete vstupovat do zcela jinak koncipovaného autosalonu, než jsou současné showroomy značky.
Současně s novým logem Škoda v Ženevě odhalila i budoucí vzhled míst, kde se chce setkávat se svými zákazníky. Zatím to sice učinila jen prostřednictvím makety poněkud skryté očím veřejnosti v útrobách svého stánku, ale dost přesnou představu to už dokáže podat.
1
„Novou sílu naší značky chceme vyjádřit nejen našimi budoucími produkty, ale i vystupováním vůči našim partnerům a zákazníkům. ŠKODA je synonymem pro atraktivní vozy s výjimečným poměrem ceny a užitné hodnoty, bezpočtem chytrých řešení a precizním zpracováním. To vše jasně vyjadřuje i náš modernizovaný corporate design. ŠKODA jde svou cestou a chce na mezinárodním poli projevit svou novou sílu", podtrhl Jürgen Stackmann, člen představenstva za oblast marketingu a prodeje.
Sdílejte článek, než ho smažem