Nezaplatili jste účet za telefon? Klidně vám ho vypnou, i když tvrdí opak

Věra Tůmová | rubrika: Jak na to | 12. 8. 2010 | 35 komentářů
Telefonní operátoři se dušují, že jedna nezaplacená složenka nemůže vést k nenadálému vypnutí telefonu. Přesto se to děje. Podle oficiálního výkladu operátorů mají ovšem od nezaplacení k vypnutí telefonu uplynout dlouhé týdny.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

27. 12. 2018 17:12, Monika

Jak dlouho trvá znovuzapojení telefonu od zaplacení?

+31
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

12. 8. 2010 21:13, Jaki

T-mobile posílá nejdříve sms, asi 14 od nezaplacení.

-9
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 35 komentářů)

2. 12. 2020 16:12

To mi povídejte mě každý měsíc mění tarifu a já o to nevěděla až když jsme s kamarádkou koukali na mě vyúčtování, tak se mi s toho je špatně nejdřív to je 660 Kč pak zas 770kc a pak 800kc
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 12. 2020 16:08 | Jana

Dory den, nechapu proč t mobail mi mění každý měsíc je jiný tady aniž, bych o tom věděla a nic jsem neměnila někdy zátaras je to 660 další měsíc je to 770kc a pak zas 800 Kč nechápu
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 9. 2020 12:08 | Miroslav Laurin

Můj syn - 43 let- zemřel dne 22.8.2020. Jeho mobil (774373886) byl zablokován. Dostal jsem upomínku k zaplacení pohledávky 1349 Kč + 180 Kč. Na pobočku v Jablonci nad Nisou jsem přinesl jeho ÚMRTNÍ LIST dne 23.9.2020 - (tak dlouho to trvá v našem státě-kocourkově) a bylo mi sděleno, že dostanu zprávu. Místo toho mi přišla druhá Vaše upomínka. Nevím proč syn nezaplatil včas telefon. Syn byl dospělý a nevím co se stalo. Ještě zdaleka neproběhlo dědické řízení (zase náš český kocourkov). Doufám, že se podíváte na zprávu z Vaší pobočky Jablonec nad Nisou a počkáte až se vyřídí dědické řízení. Jsem důchodce a nemám tolik peněz abych platil jeho pohledávky. Jeho platební karta je zablokována. Prosím tedy o strpení. S pozdravem Miroslav Laurin.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 8. 2020 21:05 | Hořejší Kamila

Prosím poslat znovu vyúčtování na tel.773981465, text jsem omylem smazala. Děkuji moc.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 8. 2020 0:54 | Ing.Miloš Mádr

Prosím znovu zaslat vyúčtování za tel 606607047, text zaslaný sms jsem omylem smazal. prosím zaslat opakovaně. Prosí za prominutí, že jsem to smazal.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 7. 2020 14:54 | ...

ihned...
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 5. 2020 9:22 | Magd Karbusická

Opakovaně urgujete nezaplacení mého účtu z mob. č. 776 734 785 nyní na 664,OO Kč, Sděluji vám, že jsem měla s vámi uzavřenou dohodu, že si měsíční částku sami budete inkasovat z mého účtu u ˇVeské spořitelny, která má dostatečně vysoký limit k účtujte si mou částku za využití mob. z účtu.. č. účtu : 850743003/0800. Prosím, odúčtujte si částku za mob. z něj.Vodafon byl uzavřený, nemohla jsem to vyřídit osobně.Věřím, že už se vše napraví. Děkuji. Magda Karbusická ,ob.č. 776 734 785
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 12. 2018 17:12 | Monika

Jak dlouho trvá znovuzapojení telefonu od zaplacení?
+31
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 11. 2015 12:28 | Marila

Dejte pozor na Abiotel,jednou zapomenete,nezaplatíte a ani vás neinformuje,ale rovnou odpojí aniž by přišla jakákoliv sms či poštou upomínka,nebo sms,že vás odpojí jako varování.Při komunikaci s nima se dá domluvit,i když trvali na tom,že nejsou povinni posílat upomínky a že vás připojí až jim přijde platba.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 9. 2015 12:47 | Diana

Mám stejnou zkušenost s 02. Nebyla jsem na adrese mého trvalého pobytu a faktura se mi dostala do rukou až v den splatnosti. V tu chvíli už jsem měla kompletně odpojené všechny služby. Takto mě odpojili už po druhé. V tuto chvíli mi běží další zúčtovací období za které platím, ale telefon používat nemohu. Čekám tedy až mi opět přijde upomínka za 150kč o nezaplacení služeb (přestože už jsou zaplacené) abych následně mohla zaplatit dalši poplatek za opětovné připojení telefonu. Když jsem je požádala o ČVUT číslo s tím, že chci přejít k jinému operátorovy, oznámili mi, že mi sami prodloužili smlouvu (kterou jsem nikdy nepodepsala, protože jsem vždy byla vedená bez smlouvy) na další dva roky a pokud ji chci ukončit musít zaplatit odstupné zhruba 3000kč. Nevím jestli je to k pláči nebo k smíchu, ale jejich jednání se zákazníky mě nepřestává udivovat.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 8. 2015 18:14 | Markéta

Nejen, že Vám každý měsíc přičtou 1100,- pokutu, ale v mém případě mi začali posílat dvě faktury. Jednu na telefon a jednu na internět, a na každé si účtují těch 1100,- pokutu. Do nedávna mi chodilo vše na jedné faktuře.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 4. 2015 17:56 | Kajushka

Mám paušál u T - Mobile. Po nezaplacení mě odpojili. Budu muset zaplatit nějaké penále a budou mi nadále naskakovat?
+20
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

2. 3. 2015 18:35 | tonda

U O2 mám pevný internet za cca 500,Kč - měsíčně, najednou mi přišlo vyúčtování na 750,-Kč. Po strastiplném "dovolání" na reklamace, mi operátor sdělil, že jsem v insolvenčním řízení (což je pravda), tudíž nemohu mít závazky a tak mi službu navýšili. Na dotaz, jaký je rozdíl mezi závazkem a smlouvou (?) a jaký vliv má mé insolv. řízení na službu kterou jsem doposud včas a řádně platil, nedokázal odpovědět. Na dotaz, zda by nebylo od společnosti O2 korektní, mě alespoň o změně "pravidel" informovat (běžně mi zasírají e-mail kravinama a slevama atd.), opět nedokázal vyplodit kloudnou větu. Jediné vysvětlení je, že než proběhne výpovědní lhůta (dal jsem výpověď na "služby" O2), tak to navýšení cca 500-700,- Kč x třeba 1.000 takových joudů jako já, zaplatí panu generálnímu O2 Karibik i s milenkou. Jsou to prapodivní šmejdi.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

7. 1. 2014 16:15 | Ondra S.

včera jsem od T-Mobile odešel. Pokuta 1150,- korun za to, že zpozdíte platbu 800,- korun o 21 dní je trochu moc i na mne. (nehledě na to, že samozřejmě nemáte možnost volat ani SMSkovat, jediné co musíte je zaplatit T-Mobile částku vycucanou z prstu a tato částka převyšuje většinu jejich měsíčních paušálů, tzn. během 3 týdnů vám T-Mobile dokáže d¨zdvoj- a vícenásobit váš dluh k této společnosti. A kde je nějaká ochrana zákazníka? Lichvář vám na začátku aspoň půjčí, ale T-Mobile vám zruší službu, dá pokutu a ihned předá právnické kanceláři k vymáhání (čímž se samozřejmě částka během dalších pár dní může změnit v exekuci a vyrůst do mnohem vyšší ceny.
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

7. 12. 2013 19:21 | ja

Podezreni na zneuziti telefonu. Volaji a kdyz se nedovolaji, tak to udelaji.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

8. 8. 2013 2:44 | Kami

O2 je pověstná svými zmatky. Po letech je teď nějak napadlo, že je zapotřebí mi změnit smlouvu. Už v první nové faktuře nějak opomněli mi aktivovat některé služby, které jsem si objednal. Pro jistotu ve faktuře uvedli kontakt, který se se mnou nechtěl bavit, protože si nějak nenastavili, že jsem oprávněná osoba. Zdálo se mi logické pozdržet placení dokud se vše nevysvětlí. Namísto vysvětleni mi poslali upomínku 150+DPH. Na to se nedalo reagovat jinak než vyrovnáním dluhu a okamžitým vypovězením smlouvy. (Mimochodem taky nějak nechápu proč je tam DPH, když sankce jsou zásadně bez DPH.)
Operátoři nějak zapomínají na to, že přistoupením na jejích podmínky, které mimochodem by normální člověk asi nikdy nepodepsal, berou na sebe zodpovědnost, že je nebudou zneužívat, ale to se bohužel děje.
Navíc pokud namátkou vezmu ze všeobecných podmínek O2 tu část, která se tyká databáze dlužníku SOLUS, tak se mi už zvedá žaludek. Aby jste si ověřili, jestli jste nebo nejste v jejich registru, tak Vás to bude stát kolem 300Kč (výpis, ověřený podpis, poštovné a minimálně 14dní). A to by si měli účtovat pouze a jenom oprávněné náklady (jinými slovy práce úředníka za jeho čas), které nemůžou být vyšší než 10-20Kč (víc si bere jenom nejvyšší soud, kde je to pochopitelné), elektronicky by měl být ještě levnější. Za informaci jestli jste vůbec v databázi SOLUS by neměl chtít snad vůbec nic.
Protože s tímto přístupem k zákazníkovi nechci mít nic společného, zbývá pouze změna operátora. Ještě, že teď již bude možné i každou vázanost kdykoliv vypovědět.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 5. 2013 13:07 | Hanka

Mamka zaplatila fakturu místo 11.3. až 2.4. prý nám odeslali 2 upomínky ale přišla pouze 1 upomínka a ještě si k tomu naúčtovali 1200 smluvní pokutu jsou to vydřiduši a nejhorší operátoři jaký znám fuj a pryč od nich
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

9. 5. 2013 21:24 | mirek

Po několika letech u Vodafonu se mi stalo,že jsem se dostal do platební neschopnosti a platbu i s poplatkem za znovuzapojení uhradil po 2měsících.Služby mi byli znovu aktivovány,ale nyní mi přišla sms že musím uhradit ještě pokutu 17257Kč.Je to normální?
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 11. 2012 22:48 | Carlos

Na mé jméno si někdo (na 99% jejich smluvní prodejce) uzavřel dvě smlouvy na mobilní tarif a uvedl jinou poštovní adresu, takže mi nechodily ani faktury, ani upomínky (ačkoliv upomínky MUSÍ chodit na trvalou adresu). Občanku jsem ani neztratil ani nikomu nepůjčoval. Při volání na péči pro zákazníky i při návštěvě prodejny jsem dostával zavádějící informace, ale především byli všichni naprosto přesně informováni, že mi nesmějí prozradit žádnou podrobnost ze smluv, ani kdy, kde, ani telefonní číslo apod. Jiné faktury od O2 mi chodí bez problémů. Tyhle opravdu nechodily, přišla až výhrůžka exekutorem. Na policii jsem byl již odkazován opakovaně. Bez jakékoliv informace o smlouvě mi nemůže policie pomoci a kopie smlouvy nebo jakékoliv informace jsou mi soustavně odpírány nebo jsem nesprávně informován, abych si došel na prodejnu. Na prodejně mi samozřejmě nepomohou a ačkoliv mi jednou nedopatřením kopii smlouvy na chvilinku ukázaly pak už shodně trvaly na tom že přístup ke smlouvám nemají. Dokonce na elektronickém vyúčtování bylo uvedeno, že mám vše zaplaceno a až když jsem začal řešit, najednou se objevily staré faktury a někdo průběžně mění údaje v systému a zametá stopy. Nejsmutnější je že do podvodu musí být zatažen někdo z O2, protože nemají zájem aby se problém vyřešil, ale co nejrychleji předal exekutorovi. Když mi nabízejí novou službu, tak neváhají použít jakýkoliv kontakt - z evidovaných telefonů nebo z registrovaných emailových adres, v případě pohledávky použijí jen falešnou adresu.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 4. 2012 12:27 | Jarda II

Tak jak ČD, tak i naši operátoři jsou gauneři, v Čechách, kteří umí moc dobře manipulovat a podvádět bo spíš nuvádět kompletní informaci.... Mám platit účet u o2 do 07.05.2012, telefon mám vypnutý již teď.... S českými hajzly končín, jedu si zařídit telefonické služby do Německa... Vyjde to na stejné peníze jak tady.... Co k tomu dodat....Czechische scheize simulanten...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Stránka 1/2

Předchozí

1

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Senta Čermáková

manažerka

Miroslav Jansta

lobbista a podnikatel

Senta Čermáková
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 1 duelů
×
Miroslav Jansta
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 4 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services