Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

| rubrika: Jak na to | 12. 8. 2010 | 27 komentářů
Telefonní operátoři se dušují, že jedna nezaplacená složenka nemůže vést k nenadálému vypnutí telefonu. Přesto se to děje. Podle oficiálního výkladu operátorů mají ovšem od nezaplacení k vypnutí telefonu uplynout dlouhé týdny.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

27. 5. 2011 1:49, Jakub

Zdravím, no co se stalo mě je až neuvěřitelné. Mám paušál u T-mobile a využil jsem několikrát v tomto měsíci službu mplatba. Ráno vstanu a na mobilu SMS od tmobile že mi odpojili službu a že je mám kontaktovat. Volám tam a prý že mi to odpojili a zapojí až jim zaplatím nějakou zálohu na služby či co.. Nechápal jsem co po mě chtějí, žádná nezaplacená faktura, vyůčtování žádné neposlali, prostě mne ihned odstřihli. Nechápu že si takovou věc může jakýkoliv obchodník vůbec dovolit aby nabízel nějakou službu a když ji člověk využije, tak mu omezí všechny ostatní služby bez nějakého varování. Přemýšlím jestli by se díky tomuto nedalo vyvléknout i ze smlouvy protože podle mne je to porušení smluvních podmínek ze strany T-mobile, co myslíte? No každopádně datum ukončení smlouvy u nich si řádně pohlídám a nikomu jinému T-mobile nedoporučuji.

Reagovat

 

+16
Líbí
Nelíbí

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

12. 8. 2010 21:13, Jaki

T-mobile posílá nejdříve sms, asi 14 od nezaplacení.

Reagovat

 

-11
Líbí
Nelíbí

Další příspěvky v diskuzi (27 komentářů)

7. 12. 2013 19:21 | ja

Podezreni na zneuziti telefonu. Volaji a kdyz se nedovolaji, tak to udelaji.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Jakub 27. 05. 2011 01:49)

7. 1. 2014 16:15 | Ondra S.

včera jsem od T-Mobile odešel. Pokuta 1150,- korun za to, že zpozdíte platbu 800,- korun o 21 dní je trochu moc i na mne. (nehledě na to, že samozřejmě nemáte možnost volat ani SMSkovat, jediné co musíte je zaplatit T-Mobile částku vycucanou z prstu a tato částka převyšuje většinu jejich měsíčních paušálů, tzn. během 3 týdnů vám T-Mobile dokáže d¨zdvoj- a vícenásobit váš dluh k této společnosti. A kde je nějaká ochrana zákazníka? Lichvář vám na začátku aspoň půjčí, ale T-Mobile vám zruší službu, dá pokutu a ihned předá právnické kanceláři k vymáhání (čímž se samozřejmě částka během dalších pár dní může změnit v exekuci a vyrůst do mnohem vyšší ceny.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+4
Líbí
Nelíbí

2. 3. 2015 18:35 | tonda

U O2 mám pevný internet za cca 500,Kč - měsíčně, najednou mi přišlo vyúčtování na 750,-Kč. Po strastiplném "dovolání" na reklamace, mi operátor sdělil, že jsem v insolvenčním řízení (což je pravda), tudíž nemohu mít závazky a tak mi službu navýšili. Na dotaz, jaký je rozdíl mezi závazkem a smlouvou (?) a jaký vliv má mé insolv. řízení na službu kterou jsem doposud včas a řádně platil, nedokázal odpovědět. Na dotaz, zda by nebylo od společnosti O2 korektní, mě alespoň o změně "pravidel" informovat (běžně mi zasírají e-mail kravinama a slevama atd.), opět nedokázal vyplodit kloudnou větu. Jediné vysvětlení je, že než proběhne výpovědní lhůta (dal jsem výpověď na "služby" O2), tak to navýšení cca 500-700,- Kč x třeba 1.000 takových joudů jako já, zaplatí panu generálnímu O2 Karibik i s milenkou. Jsou to prapodivní šmejdi.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

6. 4. 2015 17:56 | Kajushka

Mám paušál u T - Mobile. Po nezaplacení mě odpojili. Budu muset zaplatit nějaké penále a budou mi nadále naskakovat?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

24. 8. 2015 18:14 | Markéta

Nejen, že Vám každý měsíc přičtou 1100,- pokutu, ale v mém případě mi začali posílat dvě faktury. Jednu na telefon a jednu na internět, a na každé si účtují těch 1100,- pokutu. Do nedávna mi chodilo vše na jedné faktuře.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Kajushka 06. 04. 2015 17:56)

26. 9. 2015 12:47 | Diana

Mám stejnou zkušenost s 02. Nebyla jsem na adrese mého trvalého pobytu a faktura se mi dostala do rukou až v den splatnosti. V tu chvíli už jsem měla kompletně odpojené všechny služby. Takto mě odpojili už po druhé. V tuto chvíli mi běží další zúčtovací období za které platím, ale telefon používat nemohu. Čekám tedy až mi opět přijde upomínka za 150kč o nezaplacení služeb (přestože už jsou zaplacené) abych následně mohla zaplatit dalši poplatek za opětovné připojení telefonu. Když jsem je požádala o ČVUT číslo s tím, že chci přejít k jinému operátorovy, oznámili mi, že mi sami prodloužili smlouvu (kterou jsem nikdy nepodepsala, protože jsem vždy byla vedená bez smlouvy) na další dva roky a pokud ji chci ukončit musít zaplatit odstupné zhruba 3000kč. Nevím jestli je to k pláči nebo k smíchu, ale jejich jednání se zákazníky mě nepřestává udivovat.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

17. 11. 2015 12:28 | Marila

Dejte pozor na Abiotel,jednou zapomenete,nezaplatíte a ani vás neinformuje,ale rovnou odpojí aniž by přišla jakákoliv sms či poštou upomínka,nebo sms,že vás odpojí jako varování.Při komunikaci s nima se dá domluvit,i když trvali na tom,že nejsou povinni posílat upomínky a že vás připojí až jim přijde platba.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 705 545 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Vrácení zboží
Poradna > Spotřebitelská poradna

Otázka: Dobrý den, snažil jsem se nalézt odpověď na svůj dotaz v již zveřejněných dotazech, ale neuspěl jsem. Objednal jsem si na internetu malé jezírkové čerpadlo, v balíku byl však typ určený pouze do akvárií,... více

Spotřebitelská poradna

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Petr Kužel

prezident Hospodářské komory

Petr Brůna

podnikatel, Husky

Petr Kužel
ÚSPĚŠNOST
6,41 %

z 78 duelů
×
Petr Brůna
ÚSPĚŠNOST
51,61 %

z 31 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Průměrné roční náklady, Rozptyl, Podílový fond, marta nováková, bankovnictví, banky, paušální daň, petr mach, eKonto Flexi, rýže, CAPE, rčení, vývoz elektřiny, lokální německé burzy, státní služba, přehlášení, Pakt růstu a stability, zbrojní dodávky

1SF5259, 3AV3783, 4Z75962, 5A92207, 8S21068

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK