Přihlášení

Jméno

Heslo

Nevím heslo

Nemáte regstraci? Zaregistrujte se zde!

Partner webu

07.12.2009 12:08, gaz

ja mam uz tri roky ucet u kb b usti nad labem. protoze jsem student nejake ty vyhody mam ale co me neskutecne sere jsou poplatky za vybery, platby a kdesi cosi, je to drzost, ale nic s tim nenadelame. kazdopadne co se chovani bankovnich poradcu a lidi na prepazce tyce nemel jsem nikdy problem. vzdy se mi dostalo adekvatni odpovedi a korektniho a profesionalniho jednani.

17.02.2010 13:19, Georg.BADY

Nezáleží mi na poplatcích a nepálí mne zaplatit nějaké procento, ale vadí mi, že vedu účet u KB X-let, potřebuji nutně převod z čísla mého konta na konto jiné a je to děsnej problém!! Vypíši přiblblý bilet, kde je podpis podle podpis. vzoru./což se dá i naučit/ , nejen majitele. Jedinou kontrolou podpisu dle vzoru je, že tel. vyrozumí o neuskutečněné transakci. z důvodů podezření špatného podpisu. Ćárky a háčky!!! Je plno žešení, jak jinak a jakým způsobem. Začínám nabývat dojmu, že změna banky mne uspokojí v případě lukrativních nabídek..

02.11.2010 18:41, jIŘÍ

Některé banky se chovají tak jak se říká co není zakázáno to je vše dovoleno,nerad používám to přiměření bohužel.Je to zde eldorádo páni bankéři -nic o slušnosti to se nenosí.

04.05.2011 00:48, Vanas

Řeknu vám KB je ta nejhorší Banka Jsem u Banky asi 10 let a Jak platím a penize chodí na ůčet vše OK. Teď jsem si vyřizoval hypotéku a takové problémy bych vám přál zažít Donesu smlouvy o jestli Bance vyhovujou aby je schválili ať je múžu podepsat od prodávajících Tak po 10 dnech se jdu zeptat na pobočku kde mi řekli ano vše pořadku souhlasíme snima. Po běhání a ověřování podpisů mi KB řekla NE ve smlouvách je chyba musíte to předělat tak to šlo asi 3x a pak se ředitel pobočky přeřekl že ty problémy mi dělají proto že jsem si u nich nevzal celou částku 1m ale jen 700k. Říkam kdo může ať se vyhne BOHUMÍNSkÉ pobočce nebo vůbec KB. Znám 3 lidi co si brali hypo u KB a každý utekl tak POZOR!!!!