Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

13. 1. 2015 11:37

mBank mám 4 roky a ještě jsem neplatil ani korunu - naopak jsem dostal dárky a pak 500,- za doporučení nového klienta..
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Zabiják 22. 02. 2014 11:47)

18. 6. 2015 15:52 | pl

Jsem opravdu rád, že nejsem klientem tohoto institutu. Byl jsem zde 8 let. Řešil jsem nákup bytu. Zašel jsem na pobočku, byl jsem ujištěn, že se mi hypoteční bankéřka ozve. Čekal jsem zhruba týden, kdenic tunic, telefonát nikde. Vzal jsem telefon a zavolal jsem bankéřce. Bankéřka, která po vyslechnutí co potřebuji mi sdělila : takový produkt neposkytujeme, musíte se obrátit na jinou banku. Poděkoval jsem ji a oznamil, že děkuji a i s osobním účtem jsem se sbalil a šel do mbank. V mBank mi celkem ochotně pomohli a Hypoteku a vlastní bydlení již mám. Třešnička na dortu je však ta, že mi Ge money Bank stale zasílá sms s nabídkama půjček s oslovením Vážený kliente!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+5
Líbí
Nelíbí

23. 8. 2015 16:09 | emulze

to je nejhorší banka
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+10
Líbí
Nelíbí

1. 12. 2015 14:43 | Josef Mikel

Taky jsem byl okolnostmi donucen a po 15 letech odejít z této banky protože okrádá klienty.7 let jsem spořil a nutně jsem tuto částku potřeboval vybrat,byla mi napařena sankce 7000,-kč.Proto souhlasím s tím že z banky které jsem věřil se stali podvodníci a zloději.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-7
Líbí
Nelíbí

28. 5. 2016 17:33 | Wolf

Předpokládám, že ta sankce byla podložena smlouvou, kterou jste uzavřel, jinak by byla nevymahatelná. Pak je to ovšem o zamyšlení se nad vaší svéprávností, pokud uzavíráte smlouvu a pak se divíte, co jste podepsal. :) Banky obecně finance uložené klienty dále investují. O tom, jakým způsobem rozhodují preference klienta - buď co nejvyšší zisk a nebo velká flexibilita/dostupnost prostředků. Vyššího zisku se dosahuje např. na burze. Je ovšem jasné, že vaše peníze můžete požadovat v době, kdy zrovna cena akcií klesla, a proto se banka před hromadnými výběry a z důvodů krytí ztrát zajišťuje sankcemi. To Vy jste ten, kdo zřejmě nedodržel podmínky tím, že jste požadoval peníze dříve, než bylo ujednáno. Nadávejte tomu pánovi v zrcadle. :)
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Josef Mikel 01. 12. 2015 14:43)

28. 6. 2016 19:13 | Cibulka

Wolfe nevím,nevím,ale něco mi tam nejde pod nos. Jsem u této banky víc jak 10 let a teď jdu jinam.Stále posílají několik listů novinek,vše drobným písmem už mě to obtěžuje neboť je to každý měsíc,neustále mi cpou nějaké půjčky o které nestojím a za vše jsou pokuty.Tak a dost. Jsou i jiné banky.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

2. 8. 2016 10:52 | stefan

nejhorší ústav na celém světě. Nedodržují podepsanou smlouvu a i když je to evidentně na jejich neschopnosti, je jim to úplně jedno. S tímto ústavem končím!!!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

10. 8. 2016 15:41 | Pavla

Zloději a hajzli nic jiného. Už nikdy víc.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

10. 8. 2016 21:11 | ZED

Je vtipné, jak rychle všichni zapomněli, že se jedná o službu a za všechno se platí. Je iluze si myslet, že to, že je všechno zdarma dlouho vydrží. Dříve se platilo za všechno, za účet, měsíční poplatek za hypotéky, za všechny položky (příchozí, odchozí) a nikdo nic neříkal. Bylo to normální, protože to měly všechny banky. Teď chtějí všichni všechno zadarmo, ale je to přece firma jako každá jiná. Pokud někomu naúčtovali poplatek, tak ten poplatek byl uvedený v sazebníku/smlouvě (nikdo nečte), ale všichni se tomu blbě diví, když to přijde. Vždy musí dodržovat podmínky ve smlouvě, jen prostě nečtete, co podepisujete, nebo tomu prostě nerozumíte, ale to je Váš problém. Když jdete k zubaři a budou Vám čistit zuby, tak za to zaplatíte, když jdete k doktorovi, taky zaplatíte za recept a když jdete do banky, tak zaplatíte za ty služby, které se Vám poskytují a to že posílají nabídky?, tak jim máte říct, že nedáváte marketingový souhlas a je to vyřešené - ale potom se najde "kokot", který nadává, že mu nikdo nedal vědět, že je třeba akce na úvěr a že musel odejít, protože jsou to "hajzli"...vždy bude někdo, kdo bude nadávat
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

17. 8. 2016 16:44 | flumi

Takže mě již Moneta také leze krkem. Napálila mě přímo sama paní vedoucí jejich provozovny... Mám u nich menší půjčičku na auto a paní vedoucí mi poradila, že po splacení několika splátek mohu požádat o snížení úroků. Tak jsem udělala. Přišla jsem za pár měsíců na provozovnu a takto požádala...byla jsem zrovna v dlouhodobé nemoci s rukou, měla jsem i sádru. O tomto stavu jsem si s paní vesele povídala. Poradila mi, že mi mohou za čas opět snížit. No tak jsem vesele odešla a opět po pár měsících dorazila. Byla tam jiná paní, která na mě koukala, co jí to povídám, že vlastně začínám vždy platit odznova úroky. No řekla jsem jí, že mi to někdo poradil a že jsem tam byla, jak jsem tam byla v neschopnosti. Mladá paní opět vykulila oči a pověděla mi, že obvykle radí v neschopnosti nic neměnit, nehledě na to, že jsem měla splácení pojištěné a vztahovalo se i na tu moji neschopnost....Takže milé pojištění jsem platila na nic, protože paní kdyby byla co k čemu, tak by tedy v rámci našeho nezávazného hovoru, se zajímala o to co jí říkám, tedy, že jsem doma tak dlouho, že můžu pojištění splácení využít. Místo toho mi vnutila vlastně novou půjčku s tím, že opět pojistit ji budu moci až po skončení neschopnosti. Při rozhovoru s tou jinou paní jsem pochopila jak na tom jsem. Pokud budu opět dlouhodobě marodit, bude to opět s touto rukou, jelikož mé zaměstnání je tím pověstné....tudíž nemusím se již pojišťovat...pojištění bude na nic, protože to bude opakované. Rozumíte?? Už abych splácení skončila a jdu pryč. K tomu mě ale popostrčilo něco jiného.
jejich předpisy říkají, že když si dáte svolení k inkasu na sipo a nemáte tak ve chvíli strhávání peníze, zablokují vám vše co tam máte...... Jsem obyčejný člověk a nemám peněz na zbyt. Ovšem před výplatou na účtu nějakou tu korunku mám. Jenže ne dostatek. Tudíž když je 14. v neděli, výplata přijde až v pondělí, no nic se neděje. Neděje? Je pátek,na účtu posledních pár tisíc na nákup a na natankování. Natankuji nádrž a zjistím, že karta je zablokovaná. Můžu se zeptat proč?? Je to můj účet, moje peníze, moje svolení k inkasu. Pokud se jim nepodaří strhnou to, co jsem si sama nastavila, domnívám se, že je správné si říct, no něco chtěla, nepovedlo se má smůlu, ženská jedna. Ale zablokovat zbytek peněz, jako by ten příkaz dal soud, exekutor, nebo nějaký úřad??
A totéž tento víkend, jen horší okolnosti. Vracíme se z Chorvatska, je sobota, chci tankovat na místní pumpě, poté musím zaplatit to jejich mýto.....Na účtu 9000 ovšem zablokované. Opravdu musím hlídat nejen aby mi účet někdo nevykradl, ale také kolikátého přesně je, aby nebyl malér?? Tu situaci v Chorvatsku na pumpě bych vám nikomu nepřála. Lituji toho, že jsem se nechala přetáhnout od Poštovky. Ty totiž tuto situaci řešili jinak. Prostě v ten pátek co mi toužili strhnout to sipo, napsali sms, že v tento datum nebylo na účtu požadované množství peněz, proto nebylo provedeno. Úhledné řešení. Poštovka má dva nebo tři termíny strhávání. Provedou tedy znovu za 3-5 dní. Tahle situace mnou tak otřásla, hlavně proto, že nemám upomínky, nejsem dlužník, vše mám včas zaplacené. Jen nejsem tak bohatá, abych měla na účtu peníze na dva nájmy najednou. Takže splatím půjčku a pápá Moneto. Jsem tak naštvaná, že bych nejradši odešla již zítra. Všem pěkný den. :)
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 238 806 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Lubomír Lízal

ekonom

Miroslav Motejlek

ekonomický žurnalista

Lubomír Lízal
ÚSPĚŠNOST
50,00 %

z 34 duelů
×
Miroslav Motejlek
ÚSPĚŠNOST
41,18 %

z 34 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

úvěrové společnosti, ge money auto, autobazary, dluhopisy, úrokové sazby, renminbi, rekordní ztráta, doživotní anuita, GPRS Roaming, doba platnosti příkazu, povinný odvod, americká burza, spd, jakub Sedláček, Parvest Equity Best Selection Europe

5B77703, 5B77703, 4P38670, 4Z48973, 4Z48973

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK