Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Další příspěvky v diskuzi (celkem 83 komentářů)

14. 9. 2015 11:31 | NTF

Buďte rád, že Vám tu kartu nedali. Citibank je má nejhorší zkušenost, opravdu hienysmus.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 4. 2015 22:08 | brano

oprava : bonitný. preklep
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

23. 4. 2015 22:06 | brano

To, čím som si prešiel bolo najhoršie jednanie za posledných cca 20 rokov zo strany banky a to im nedlžím ani korunu. Chcel som city kartu - zamietli mi ju, podal som žiadosť znova - zamietli mi ju. Následne ma kontaktovali z city s ponukou tej istej karty - samozrejme, po overení či si ju prevezmem u kuriéra do piatich minút prišlo zamietavé stanovisko. Zámer alebo idiotizmus - neviem. Viem ale, že rok budem svietiť v registri ako človek, ktorému "banka" zamietla žiadosť o úverový produkt. To je zlé. Nemali absolútne žiaden dôvod mi vydanie tejto karty zamietnuť - moja banka mi pár týždňov predtým ako som o túto kartu požiadal ponúkla úver do výšky max 175 000,- € - takže asi binitný a žiadaný klien budem, keď mi banka ponúkne 175t €. A druhej "banke" nestojím ani za to, aby mi vydala kartu. A JA svietim v registri spolu s neplatičmi !!!! Takže, ak Vám nejaký finančný analfabet úplne bezdôvodne zamietne Vašu žiadosť o úverový produkt odnesiete si to Vy - a to tak, že budete v registri po dobu jedného roka. To v podstate vylučuje získanie iného fin produktu - každý sa na to, laicky povedané, pozerá tak, že ONI už vedia, prečo Vás tam dali a neskúmajú nič viac. Ste označkovaný.A tak ako ja budem svietiť v registri, tak budem aj na sociálnych sieťach bojkotovať a opisovať tu praktiky "banky" - ktorej by som nezveril ani spávu popadaných listov zo stromov a nie pracovať s peniazmi.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 1. 2015 16:20 | Pišta

Pokud jste neposkytla žádné osobní údaje, tak to je dobré, ale i tak se mohlo stát, že jste na nabídku odpověděla způsobem "ano, já se podívám" což společnosti mohou a také většinou považují za závaznou objednávku. Já vždy, když mi někdo něco nabízí, tak nejdřív řeknu, že pokud mi něco nabízí, určitě má i moji poštovní adresu, ať zašle nabídku písemnou, a když nedá pokoj, tak mu řeknu, aby chvilku vyčkal, že si zapnu nahrávání hovoru, a v tu ránu to pokládá bez dalšího otravování. Totiž nepotřebují, abyste měla v ruce jediný důkaz o průběhu transakce. Všeobecně, když chcete něco vyřídit po telefonu, tak se rozmohlo, že po vás chtějí RČ jako identifikaci, a když to razantně odmítnu, většinou to jde i bez RČ nebo čísel jakýchkoliv mých osobních dokumentů. Buďte opatrná na svá osobní data i na telefonické nabídky, žijeme v nezdravém prostředí lumpů a podvodníků, každý chce jen vaše dobro, tak si ho nenechte vzít nebo ukrást!
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 12. 2014 21:52 | RedRobin

Citibank je byrokratická zločinecká organizace, která využívá sebemenších úředních nedostatků k oškubání svých klientů a následnému obohacení sebe sama. Firma, která postrádá jakýkoliv etický právní kodex.
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 11. 2014 18:12 | Kotlanova

Pokud chcete zrušit kartu, neposíláte žádost nebo výpověď, ale je to spotřebitelský úvěr formou kreditní karty. Takže se píše oznámení o ukončení o ukončení spotřebitelského úvěru, ve smyslu § 15 zákona č. 145/2010 Sb., v tom případě maji nárok jen na 1%, musíte poslat doporučeně s dodejkou na brněnskou adresu.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 6. 2014 14:35 | čepelová Václava

Citi Bank jsou podvodníci a poškozují slušné lidi. Kartu mi přímo vnutil nějaký jejich prodejce a tvrdil,že mě to k NIČEMU NEZAVAZUJE! i když to podepíšu. Pak mi několikrát volali abych kartu aktivovala, což mi již bylo podezřelé. Tak jsem ji NEAKTIVOVALA! žádala jsem o zrušení, přišel mi formulář, ale známí tvrdili, že když se karta neaktivuje není co rušit. Ale chyba! CitiBank byla tak drzá, že mě zanesla do registru dlužníků i když jsem kartu neaktivovala!!!! To je poškozování klientů!!! Nyní jsem jim poslala výopověď na jejich formuláři samozřejmě na DODEJKU doporučeně a dost na tu výpověď spěchám nepoť mě to poškozuje v bance, u které žádám o hypotéku. Stále se potvrzuje, že co se nabízí stojí za starou bačkoru!! NEDOPORUČUJI!!!!!!Jejich drzost nezná mezí!!!!
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

10. 4. 2014 9:54 | Peter

3 roky sa sudím s CITI bank ohladne nejakej karty ktoru som nikdy nevybral a nepoužíval. Už som bol i na pisomne skuške či som vobec niečo podepsal dal som na vlastne naklady musel zaplatit hlasovu skousku kteru mi dělali na policii v Praze i tam sem neprošel a vysledek je že to neni muj hlas i tak dal beží soud. Pozor pozor na podvodníkou.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 3. 2014 20:41 | Franta

Už 2X mě od nich přišla poukázka na tisíc korun vždy jsem poukázku zahodil a nevybral.Určitě jsem udělal dobře.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

12. 2. 2014 20:12 | Pomozte

Dobrý den, k citi kartě se uvrtal můj otec, který se zamotal neskutečně do dluhů. Poté, co jsme statisícový dluh jednorázově zaplatili do 0, další výpis ukazoval částku 2.300 k uhrazení. Chci otce z této strašné instituce vyvázat. Uhradili jsme tedy zase těch 2.300 a včera poslali žádost o výpovědi kreditní karty do Brna. Kdo máte s ukončením smlouvy u citibank zkušenosti, prosím ozvěte se mi, jak to dále probíhalo. Někde jsem četla, že někdo posílá i přestřihlou kreditku. Tu jsem však neposlala. Musím jí taky odeslat? Na pobočku do Brna? Jinak mi výpověď nenabyde po 30 dnech účinnosti? A poté, co vyprší 30 dní od data přijetí naší výpovědi, co máme očekávat? Zruší s námi smlouvu? Dají to nám to nějak vědět? Kvůli citibank již 2 týdny nespíme a trápíme se, jak se z toho kolotoče dostat ven:-( Prosím pomozte. Děkuji (email: wichova.makinka@seznam.cz)
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

29. 1. 2014 23:53 | Ladislav Bouda

Problémy se splácením čerpaných peněz nemám. Jen to, že Citi bank inzeruje dostupnost služeb 24 hodin denně, ale realita je jiná. Na spojení s operátorem banky jsem čekat 42 minut. To je ta inzerovaná dostupnost slueb pro klienty??? Kdo vydrží 42 minut čekat, až se mu banka ohlásí??? Připomínám, že se jednalo o dobu kolem 23 hodin! Je to hnus!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 8. 2013 15:31 | Jaromír Hart

Jsem obětí CITI Bank. Mám obrovské problémy s chování a vystupování CITI Bank. Po výpovědi dvou účtů, z důvodu vysokých úroků i přístupu operátoru a vedení CITI bank, nemohu zrušit účet, za který si neustále účtují doplatky a k nim penále. Hledám ostatní poškozené pro společný postup žaloby vůči CITI Bank.
Jaromír Hart
jaromir.hart@seznam.cz
+18
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 4. 2013 11:46 | Inke

Souhlasim s timhle nazorem... Nepochopim, ze nekdo nekomu da OP podepise neco o cem nic nevi a ani si to neprecte...To vy vsichni by jste se meli zamyslet nad sebou, ze ze sebe delate chudinky, jak Vás nekdo podvedl apodobne a pritom si za to muzete sami - neznalost neomlouva!!!! Vám tu ruku nikdo nedrzel aby jste to podepisovali nebo snad ano???:-) Pak si taky stezujeje a jen kritizujete- kdyby jste CC pouzivali, jak mate v BuO tak prece nemate zadny problem a jeste teda platili vcas v datu splatnosti...
Jste smesni - vsichni!!!!!
-12
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 4. 2013 11:40 | Inke

Vy jste asi padli na hlavu? podepisete zadost o bankovni produkt, ktery Vam prijde neaktivni pouze z duvodu bezpecnosti ... tzn . ze podpisem zadate o Kreditni Kartu!!!! chce to prvni cist a myslet a pak jednat a kritizovat... Vsichni si stezujete, jak Citi je desna banka, ze Vám neodlozila splatky za dluzne castky, ktere jste si sami udelali... Podepisete zadost a nevite co vlastne poradne podepisujete???? Chce se me z Vás brecet ze vsech!
-9
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 4. 2013 11:31 | Helca

neni problem banky, ze Vy nemate financni prostredky na uhradu svých pohledavek ...vy jste si je nadelal, tak banka neni opravnena Vam posunovat datum splatnosti... Neznalost neomlova...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 2. 2013 20:59 | Huspenin Sulc

NEUVĚŘITELNÉ!!!Verbální průjem některých z vás je opravdu pozoruhodný - brečíte tu jak malá děcka, vinu házíte na všechny ostatní krom sebe - VY jste se nechali ukecat a nalákat do nečeho co jste nechtěli, VY si nedokážete přečíst nastavení produktu, které jste pak svým podpisem žádosti stvrdili, VY nesplácíte závazky a dlužíte! Pokud by byl v bance nějaký závažný problém asi by jí ČNB odebrala licenci, nemyslíte? Takže se nejdřív zamyslete kde je počátek "problému" a pak fňukejte...!
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 12. 2012 21:02

poradit se s právníkem, prokonzultovat, a když tak podat žalobu nebo tak něco..
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

10. 11. 2012 14:48 | Eva Rousová

dobrý den, tak tady opravdu žasnu, co vše se kolem vyřizování tohoto bankovního ústavu děje, já jsem si splácena půjčku, která mi byla nabídnuta,to už pominu několik měsíců, kdy mi vůbec nepřicházely pravidelné výpisy, až po několika urgencích jsem je dostala milostivě pohromadě v kopiích, a dále nerozumím jedné věci, jsem laik, nikdy jsem se o bankovní produkty až příliš nezajímala, splácela jsem jen řádně svoji půjčku, kartu, kterou jsem sice nežádala, ale byla poslána, tak jsem ani jednou na nic nepoužila, je založená. Jaké bylo ale moje překvapení, když jsem nyní měla dostat jenom potvrzení, že půjčka je zaplacena, tak namísto toho přišla faktura na 1666,- Kč. Tudíž jsem zavolala, ano jejich telefonistkám, které dokáží být velice nepříjemné a sdělila mi, že je to za kartu. To bylo vše. Ničemu nerozumím.Vysvětlení žádné. Píši upřímně, že s tímto bankovním ústavem bych nechtěla mít nic společného. Už je to, existuje pouze jedna pobočka Praha, nikoho se nikde nedovoláte. Uznávám svoji chybu, ale kdo mi dá vysvětlení k té částce, kterou mám zaplatit, tak to nevím.
+12
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 8. 2012 19:27 | jani

Bankeri jsou fajn jen pri podepisovani smluv. Jinak klienti je jen "otravuji". Ironicke poznamky, namyslenost a arogance nezna mezi.Po zmene nekolika bankeru se to nijak nezmenilo. Citi nikdy vic.
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 7. 2012 0:51 | Alfina

Tak i mně dnes volal nějaký pán. Původně jsem čekala jiný telefonát, takže jsem jej ochotně vzedla a než se stačila vzpamatovat už chtěl rodné číslo a číslo občanky. Jelikož jsem se jej musela 2x zeptat, z jaké to vlastně společnosti volá, tak jsem pak sedla k PC a hledala nějaké informace. Co se však dočítám, tak se doslova děsím. Zatím jsem jim nic nepodepsala a tak mám dotaž, zda když jim žádnou smlouvu nepodepíši, tak by mi neměli ani žádnou kartu poslat. Je to tak, nebo se mýlím? Zkrátka žádná chvála tady na ně není.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz

Stránka 1/5

Předchozí

1

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Pavel Telička

politik a lobbista

Michal Mejstřík

ekonom

Pavel Telička
ÚSPĚŠNOST
50,00 %

z 2 duelů
×
Michal Mejstřík
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 1 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services