Proč tisíce Čechů platí zbytečně vyšší daně

Proč tisíce Čechů platí zbytečně vyšší daně
V Česku stále existují tisíce lidí, kteří platí daně vyšší než musí. Jsou mezi nimi především lidé, kteří ani nevědí, co vše lze z daní odečíst. Podívejte se, zda nepatříte mezi ně.
Petr Kučera, rubrika: Jak na to, 26.03.2010, 18 komentářů
Tisknout

30.03.2010 07:56, comment

Díky za info, říkal jsem si, že tam ty úroky asi nebudou.

Zobrazit komentovanou zprávu ( 28.03.2010 21:35)

30.03.2010 07:59, comment

Citace - smutná karla / 27.03.2010 15:19

Já uplatňuji každý rok na odpočet příspěvky na životní pojištění, ale bohužel už dva roky mi to nevyneslo ani korunu. Ptala jsem se naší účetní, proč, a ta mi řekla, že z mojí minimální mzdy nejde uplatnit ani ň, a to já trdlo jsem si předloni zvedla pojistku, protože mi finanční poradce řekl, že budu mít alespoň větší odpisy z daní. Takže zhrnuto-nejen že dřu v práci za hubičku, ale ještě si nemůžu nic odpočítat. To jsou holt ty výhody, když člověk pracuje.

V tom případě je to jednoznačně chyba Vašeho poradce. Buď si nezjistil dostatečně Vaši situaci a z neznalosti poradil špatně, nebo Vám dokonce poradil špatně záměrně, aby získal provizi. V obou případech je možné jeho práci reklamovat a zažádat o zpětné snížení pojistky a vrácení přeplaceného pojistného. Vzniklou škodu by měl nahradit poradce ze svého pojištění. (Tolik teoretický postup, zda uspějete s reklamací v praxi je ale otázkou.)

Zobrazit komentovanou zprávu (smutná karla 27.03.2010 15:19)

04.04.2010 22:40, Harry_

U clanku je napsano: "Zaplacené úroky z hypotéky a úvěru ze stavebního spoření si nemůžete odečíst, jestliže nemovitost neslouží k řešení vašich bytových potřeb"
Také by mě zajímalo, jak se to dokazuje. Je potřeba trvalé bydliště v zastavené nemovitosti nebo jaké jsou další podmínky odpočtu?

Zobrazit komentovanou zprávu ( 26.03.2010 13:43)

Přidat nový příspěvek