Proč tisíce Čechů platí zbytečně vyšší daně

Petr Kučera | rubrika: Jak na to | 26. 3. 2010 | 18 komentářů
V Česku stále existují tisíce lidí, kteří platí daně vyšší než musí. Jsou mezi nimi především lidé, kteří ani nevědí, co vše lze z daní odečíst. Podívejte se, zda nepatříte mezi ně.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

27. 3. 2010 22:52

Citace - smutná karla / 27.03.2010 15:19

Já uplatňuji každý rok na odpočet příspěvky na životní pojištění, ale bohužel už dva roky mi to nevyneslo ani korunu. Ptala jsem se naší účetní, proč, a ta mi řekla, že z mojí minimální mzdy nejde uplatnit ani ň, a to já trdlo jsem si předloni zvedla pojistku, protože mi finanční poradce řekl, že budu mít alespoň větší odpisy z daní. Takže zhrnuto-nejen že dřu v práci za hubičku, ale ještě si nemůžu nic odpočítat. To jsou holt ty výhody, když člověk pracuje.


Tak si najděte lépe placenou práci, vážená, co je na tom tak těžké?

Zobrazit celé vlákno

+1
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 18 komentářů)

4. 4. 2010 22:40 | Harry_

U clanku je napsano: "Zaplacené úroky z hypotéky a úvěru ze stavebního spoření si nemůžete odečíst, jestliže nemovitost neslouží k řešení vašich bytových potřeb" Také by mě zajímalo, jak se to dokazuje. Je potřeba trvalé bydliště v zastavené nemovitosti nebo jaké jsou další podmínky odpočtu?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 3. 2010 7:59 | comment

Citace - smutná karla / 27.03.2010 15:19