Interaktivní grafiky
Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla
Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích
Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více
Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky
Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Milan Zemánek
podnikatel, Miton
Jakub Mahdal
podnikatel, Safetica Technologies
66,67 %
z 3 duelů
0,00 %
z 0 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Jak reklamovat boty, abyste uspěli
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
24. 8. 2013 22:27, Roza11
Já mám velmi negativní zkušenost s reklamací bot v Humanicu.Během dvouhodinového nošení letních nazouváku na klínu jsem se třkrát zřítila k zemi a nebýt mého manžela, který mě stačil chytnout, tak bych si zřejmě přivodila i vážnější zranění, protože tato obuv absolutně nedrží nohu ve stabilní poloze.Při reklamaci jsem se setkala s neprofesionálním jednáním, neochotou, až drzostí, když mi ty samé křusky za tři dny vracela rádoby vedoucí,či co, která je posoudila tak, že na nich "nic neshledala".Ještě mi s jednoduchým úsměvem sdělila, ať si ty boty zase vemu a ať jí to podepíšu.Samozřejmě, že jsem nic nepodepisovala a budu si stěžovat u institucí k tomu určených.Já osobně, ani nikdo z mého okolí si v Humanicu už nekoupí ani tkaničky do bot!!!!!!
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
18. 12. 2012 21:26, jana nalová
budte trochu soudná ty vaše bot jsou opravdu zcela vynošené a zničené.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Další příspěvky v diskuzi (celkem 251 komentářů)
6. 3. 2013 19:10 | Radka
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
1. 3. 2013 10:45 | Zuzka
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
19. 2. 2013 14:43 | Otakar
V prvním případě šlo o zimní obuv SANDIC (made in China), který byl jako poslední pár slevněný z 1200 Kč na 350 Kč. Neberte to za ty peníze. Po měsíci nošení se rozpadla podrážka u levé boty.
Druhé byly opět ve výprodeji, ale šlo již o zimní "značkové" boty NIKE (pův. cena 2500 Kč, po slevě 600 Kč). Ale též made in China. Jak jsem se mýlil,když jsem se domníval, že značka bude alespoň nějakou zárukou kvality. Měl jsem je na noze jednou. Při utahování tkaničky povolilo kovové očko, kterým tkanička prochází. Paní mi sice sdělila, že reklamované boty, které již byly nošené, zasílají ke zkoumání (příp. k opravě), ale díky tomu, že se mi to stalo po dni nošení (reklamoval jsem 4. den po koupi), mi vrátí peníze.
Stejně jsem jim tam nakonec ty peníze nechal za další boty (ale to oni při vracení peněz nemohli tušit). Tak snad do třetice budu mít štěstí se zimními botami PUMA, které jsou vyráběné na Slovensku.
Takže ač Globus již není cenově výhodný jako dřív, za přístup k reklamaci obuvi za mě palec nahoru.
16. 2. 2013 11:28 | Iva
2. 1. 2013 18:21 | anonymní
24. 12. 2012 21:56 | ROMAN KOCOREK
21. 12. 2012 11:47 | Dáša
18. 12. 2012 21:26 | jana nalová
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
2. 12. 2012 18:59 | David Hucl
30. 11. 2012 12:12 | Hana
9. 11. 2012 18:03 | Eva Poláková
koupila jsem letos na jaře synovi (9 let) české polobotky v obchodě KARS na Ponávce v Brně (nedávno se přestěhovali na Benešovu). Nosil je hlavně do školy. V létě je nenosil skoro vůbec,to měl dvoje sandále. Pak je začal v září, když se ochladilo nosit zase do školy. V půlce října jsme jeli k babičce a tam mi ukázal, že si všimnul, že mu praskly obě paty u bot. Jakmile jsme přijeli domů,tak jsem je umyla a šla je v týdnu reklamovat. Paní prodavačka říkala, že opravit asi nepůjdou a zda chci jiné zboží nebo budu vyžadovat peníze. Chtěla jsem peníze.Za 14 dní mi volala, že je vše vyřízeno. Poslala jsem tam manžela a on se vrátil s botami bez peněz. Prý jsou boty zničené běžným opotřebením a prý jsme je měli reklamovat ihned, jakmile začly boty praskat. Jedná se o firu Velashoes. Nechci to ještě tak snadno vzdát, takže se půjdu obrátit na Sdružení na ochranu spotřebitelů. Ale peníze na vlastní znalecký posudek nemám. Jediné, co vím určitě, že boty této firmy, ani v prodejně Kars na Benešově v Brně už nikdy nekoupím.
9. 11. 2012 11:37 | Radek Alka
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
8. 11. 2012 10:57 | radka matulová
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
7. 11. 2012 22:43 | Adéla
7. 11. 2012 21:41 | Laura
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
3. 11. 2012 17:48 | Dominik
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
30. 10. 2012 11:36 | office hate
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
25. 10. 2012 12:26 | Lukáš Kozel
24. 10. 2012 14:46 | Sonia
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
24. 10. 2012 14:44 | Sonia
Stránka 10/13