Jak reklamovat boty, abyste uspěli

V Česku se nejvíc reklamují boty. Lidé si však často mylně myslí, že si u nich během dvouleté záruční doby mohou nechat opravit cokoliv. Pak bývají překvapení, že jim obchodníci reklamaci zamítnou, protože vada vznikla běžným opotřebením

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

24. 8. 2013 22:27, Roza11

Já mám velmi negativní zkušenost s reklamací bot v Humanicu.Během dvouhodinového nošení letních nazouváku na klínu jsem se třkrát zřítila k zemi a nebýt mého manžela, který mě stačil chytnout, tak bych si zřejmě přivodila i vážnější zranění, protože tato obuv absolutně nedrží nohu ve stabilní poloze.Při reklamaci jsem se setkala s neprofesionálním jednáním, neochotou, až drzostí, když mi ty samé křusky za tři dny vracela rádoby vedoucí,či co, která je posoudila tak, že na nich "nic neshledala".Ještě mi s jednoduchým úsměvem sdělila, ať si ty boty zase vemu a ať jí to podepíšu.Samozřejmě, že jsem nic nepodepisovala a budu si stěžovat u institucí k tomu určených.Já osobně, ani nikdo z mého okolí si v Humanicu už nekoupí ani tkaničky do bot!!!!!!

+221
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

18. 12. 2012 21:26, jana nalová

budte trochu soudná ty vaše bot jsou opravdu zcela vynošené a zničené.

Zobrazit celé vlákno

-58
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 251 komentářů)

6. 3. 2013 19:10 | Radka

Ano, souhlasím, vyhýbat se Office Shoes. Boty jsem měla zakoupené měsíc, když mi do nich začalo zatékat a podrážka sešlapaná. Reklamace vyřízena negativně. Na dotazy k reklamaci, jak bylo testováno zatékání, mi bylo odpovězeno, že došlo k vizuální kontrole a pohledu. Co více dodat. Navíc chování strašné. Jednatel o reklamacích, arogantní a nejde daleko pro slovo jste neschopná. Dost špatná zkušenost, ale co. Boty za 1250,- Krásný večer.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

1. 3. 2013 10:45 | Zuzka

V A3 Sportu jsou arogantní i na zákazníky, kteří u nich chtějí něco koupit - dokonce přímo majitel, takže jsme se otočili a od té doby nás tam už nkdo neviděl a neuvidí.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 2. 2013 14:43 | Otakar

Už jen za ty první dva něsíce letošního roku jsem si užil dvě reklamace. Obě proběhly v hypermarketu Globus Praha Zličín a prodejce nedělal žádné problémy a dostal jsem ihned peníze zpět.
V prvním případě šlo o zimní obuv SANDIC (made in China), který byl jako poslední pár slevněný z 1200 Kč na 350 Kč. Neberte to za ty peníze. Po měsíci nošení se rozpadla podrážka u levé boty.
Druhé byly opět ve výprodeji, ale šlo již o zimní "značkové" boty NIKE (pův. cena 2500 Kč, po slevě 600 Kč). Ale též made in China. Jak jsem se mýlil,když jsem se domníval, že značka bude alespoň nějakou zárukou kvality. Měl jsem je na noze jednou. Při utahování tkaničky povolilo kovové očko, kterým tkanička prochází. Paní mi sice sdělila, že reklamované boty, které již byly nošené, zasílají ke zkoumání (příp. k opravě), ale díky tomu, že se mi to stalo po dni nošení (reklamoval jsem 4. den po koupi), mi vrátí peníze.
Stejně jsem jim tam nakonec ty peníze nechal za další boty (ale to oni při vracení peněz nemohli tušit). Tak snad do třetice budu mít štěstí se zimními botami PUMA, které jsou vyráběné na Slovensku.
Takže ač Globus již není cenově výhodný jako dřív, za přístup k reklamaci obuvi za mě palec nahoru.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 2. 2013 11:28 | Iva

HUMANIC UŽ NIKDY! V prodejně Humanic jsem zakoupila boty Giuliana za 999,- , po dvou měsících nošení se kompletně rozlepily. Reklamace byla zamítnuta s tím, že "obuv byla užívána s již projevenou vadou" a z " mé strany bylo poněkud zanedbáno včasné uplatnění reklamace". Výrobce je nedohledatelný, neexistuje na něj emailové spojení a podle některých informací na internetu je v likvidaci...
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

2. 1. 2013 18:21 | anonymní

Věřte nevěřtě,moje problémy jsou stejné jako ty,výše uváděné.Koupila jsem svému 15letému synovi značkové sportovní boty ADIDAS,které mě stály 2490 Kč.Koupila jsem je v Karviné v Hypernově,D-SPORT,Nádražní ul.Asi po měsíci se uvnitř objevily v obou botách díry,takže jsem je v příslušné prodejně ihned reklamovala.Boty mi vrátili s tím,že reklamaci nelze uznat a díry neopravili.Prý je syn špatně užíval.Asi ano,zřejmě si dával pod ponožky smirkový papír.Za další čtyři měsíce další vada.Praskl svršek od podrážky.Opět reklamace a opět zamítnutí.Pan Ollender,který mé reklamace vyřizoval si totiž usmyslel,že syn nerespektoval účelovost a obuv užíval nevhodně a že nenachází žádné výrobní vady.Jsem si však jista,že syn užíval standardně a účelově,protože nikdy s nošením bot problémy neměl.Domnívám se tedy,že jde možná o padělek a že možná i ČOI své kmotry zde někde má.Proto varuji a je mi smutno ze zákonů,které jsou spíš na straně zlotřilců. Nakonec ještě dodávám,že je sakra humusální se kvůli botám soudit,shánět soudní znalce,ztrácet čas a peníze!
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 12. 2012 21:56 | ROMAN KOCOREK

HZH SPORT ADIDAS VSETÍN UŽ NIKDY VÍCE KOUPIL SEM SI KOPAČKY A PO PUL ROCE SE MI ROZLEPILY DAL SEM JE REKLAMOVAT A ONI MI JE ZALEPILI ŽE SOU UŽ V POŘÁDKU PO PÁR KOPNUTÍ SE MI ZNOVU ROZLEPILY ŠEL SEM ZNOVU DO PRODEJNY ŽE CHCI VRÁTIT PENÍZE ONI ŽE NE ŽE TO POŠLOU ZNOVU NA REKLAMACI NĚJAKÝMU CHLÁPKOVY KTERÝ TO ZNOVU NĚJAK ZALÁTÁ A POSOUDÍ JESTLI VRÁTÍ PENÍZE ŽE ONI MI PENÍZE NEVRÁTÍ AŽ ROZHODNE LEPIČ JÁ ŘÍKAL ŽE ONI MI PRODALY ZBOŽÍ TAK CHCI OD NICH VRÁTIT PENÍZE PROTOŽE PRODÁVAJÍCÍ JE ZODPOVĚDNÝ ZA ZBOŽÍ A ŽE TO NENÍ PRAVDA TAK SE SNIMA DOHADUJU POŘÁD A JEZDÍM TAM A ZPĚT JAKO BLBEC A TO SEM TĚLESNĚ POSTIŽENÝ A TAK MĚ ODRBÁVAJÍ A DĚLAJÍ ZE MĚ BLBCE UŽ NEVÍM CO DĚLAT
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

21. 12. 2012 11:47 | Dáša

Přidávám i svůj zážitek z nákupem bot v obchodě PERY - Vagabond, Praha (Flora). Koupila jsem si zde boty zn. Polo Ralph Lauren za 2.500,-. Jelikož v den, co jsem si je kupovala, tak venku byla už dost zima a sníh, nechala jsem si boty uz v obchodě na nohou. TO NIKDY NEDĚLEJTE !!!! Já už to taky nikdy neudělám, protože prodavačka to pozdačila na paragon. K účtence mi slečna prodavačka přiložila jeste povídání o ošetření obuvi atd. Jak jsem se doma dočetla, mohla jsem jít zboží do 10 dní od nákupu vyměnit (POUZE VYMĚNIT) za jiné zboží, pak jsem ale četla dál a dozvěděla jsem se, že mé zimní boty :-D nejsou pro venkovní chození :-D A jelikož mi do bot teklo a navíc mi natékala i levá noha, protože spodní část boty přes nárt byla "holínková" a guma mě neuvěřitelně tlačila do nohy, tak jsem se rozhodla, že boty půjdu do 5ti dnech od nákupu vyměnit :-D Od slečny prodavačky jsem se dozvěděla, že v případě, že je zboží nošené (což jí potvrdila účtenka se symbolem, že jsem v obuvi odcházela z obchodu) nemám nárok na výměnu! Ale kde je doba daná zákonem na odstoupení od kupní smlouvy, to nevím :( Nicméně jsem boty nechala dát na reklamaci, protože mi nezbyla jiná možnost a slečna na reklamačním listě zaškrtla že bota musí být opravena, což teda vůbec nechápu, jak jí chtějí zpravit, když je zřejmě jasné, že je špatně udělaná :-D nehledě na to, že vám teče voda do holínek :-D No takže závěr je takový, že jsem si koupila zimni boty za 2.500,-, které jsem šla po 5ti dnech vyměnit a ted je mám na 30ti denní reklamaci, kdy v nich budu chodit? No přece asi na jaře! :-D
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 12. 2012 21:26 | jana nalová

budte trochu soudná ty vaše bot jsou opravdu zcela vynošené a zničené.
-58
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 12. 2012 18:59 | David Hucl

Zkušenosti s reklamací v A3 Sport. Velice nedoporučuji v A3 Sportu cokoli nakupovat. Reklamoval jsem tam boty Reebok, na kterých se mi po necelém půl roce nošení (a to boty střídám - mám celk. 4 páry) udělal klasický "žralok" - uvolnila se kůže od podrážky. Reklamace mi nebyla uznána s odůvodněním, že se nejedná o výrobní nebo materiálovou vadu. Toto odůvodnění je na hlavu postavené a lživé! Jedná se o učebnicovou vadu materiálu a arogantní přístup A3 sportu mě donutí dělat této "firmě" negativní reklamu, kudy budu chodit. A v A3 sportu už mě nikdo v životě neuvidí :-) Dle mého názoru si A3 sport těmito nekalými praktikami škodí sám sobě, protože přichází o zákazníky, kteří by u nich v budoucnu nechali určitě víc peněz, než co by a3 sport stálo vrátit peníze nebo vyměnit zboží za jiné.
+20
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 11. 2012 12:12 | Hana

Je to děs, koupila jsem klukovi v Brně u Wágnera ve sportu plážové celolisované boty,o měsíci se mu jedna bota(ten výlisek)přetrhl.Reklamaci mi neuznali.Dnes má stejný typ boty ale od výrobce Reebook a tento výlisek je úplně jiné kvality, tvrdší!Štvou mě peníze a nervy za aušusové zboží a už nikdy nepůjdu do levnějšího a neprověřeného obchodu.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

9. 11. 2012 18:03 | Eva Poláková

Dobrý den,
koupila jsem letos na jaře synovi (9 let) české polobotky v obchodě KARS na Ponávce v Brně (nedávno se přestěhovali na Benešovu). Nosil je hlavně do školy. V létě je nenosil skoro vůbec,to měl dvoje sandále. Pak je začal v září, když se ochladilo nosit zase do školy. V půlce října jsme jeli k babičce a tam mi ukázal, že si všimnul, že mu praskly obě paty u bot. Jakmile jsme přijeli domů,tak jsem je umyla a šla je v týdnu reklamovat. Paní prodavačka říkala, že opravit asi nepůjdou a zda chci jiné zboží nebo budu vyžadovat peníze. Chtěla jsem peníze.Za 14 dní mi volala, že je vše vyřízeno. Poslala jsem tam manžela a on se vrátil s botami bez peněz. Prý jsou boty zničené běžným opotřebením a prý jsme je měli reklamovat ihned, jakmile začly boty praskat. Jedná se o firu Velashoes. Nechci to ještě tak snadno vzdát, takže se půjdu obrátit na Sdružení na ochranu spotřebitelů. Ale peníze na vlastní znalecký posudek nemám. Jediné, co vím určitě, že boty této firmy, ani v prodejně Kars na Benešově v Brně už nikdy nekoupím.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

9. 11. 2012 11:37 | Radek Alka

Zdravím, taky bych se připojil k této záležitosti.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

8. 11. 2012 10:57 | radka matulová

zdravím,na reklamaci máte právo a měla by jste si za tím stát,jsou povinni vám boty k reklamaci vzít.Mám s tím bohaté zkušenosti,hodně lidí odradí přístup prodavače,ale opravdu nedejte se .Reklamovala jsem takhle batoh za 28OO,-kča i po vrácení a neuznání reklamace jsem se nevzdala,jela jsem do pobočky obchodu na druhém konci města a reklamovala jsem znovu ted už s dopisem,napsaným tak jak mě s prominutím zobák narostl a ejhle vrátily mě peníze bez jakéhokoli vyjádření,proto vám držím palce a věřím,že když se nevzdáte tak vyhrajete hodně štěstí:-)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 11. 2012 22:43 | Adéla

Chtěla bych se zeptat, zda by mi někdo byl schopný odpovědět a poradit. Dnes jsem šla do obchodu reklamovat boty, které jsem koupila 10.10.2012, boty jsem měla na noze asi 5x a stihl se mi odlepit vcelku vysoký podpatek od paty. V obchodě se na ně podívala paní u pokladny a řekla mi, že boty nemůže přijmout protože mají špinavou podrážku. (Boty jsem nosila pouze ve městě po chodnících a to za suchého počasí!) Nechala jsem si zavolat vedoucí obchodu, která mi řekla, že se o tom se mnou vůbec nebude bavit, že boty jsou špinavé a na reklamaci je nevezmou. Mají na to právo? (Chápu, že se jim nelíbí, když někdo donese do obchodu boty od hnoje a bahna, ale nechápu, jak si můžou toto dovolit, kdy podrážky byly pouze minimálně ošlapané a už vůbec ne špinavé od nějakého bahna. Děkuji za rady a odpovědi.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

7. 11. 2012 21:41 | Laura

Zcela souhlasím!!! HUMANIC UŽ NIKDY VÍC!! Naprosto hrozné jednání, argumenty úplně absurdní. Co napsat víc, jsou to normální okradači! Reklamaci jsem uplatnila po 3 týdnech od nákupu, protože mi jedna bota začala děravět ponožky! Reklamace zamítnuta, prý mechanické poškození - prostě výsměch! Boty jsou na dalším přehodnocení a pokud opět reklamaci zamítnou, tak tentokrát se mají na co těšit! Já se okrádat nenechám!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 11. 2012 17:48 | Dominik

Zdarvim, muzete mi zaslat email ? Dnes jsem si byl vyzvednout odpoved technika k vyjadreni meho nesouhlasu s reklamaci...nejvic me dostala veta: "prejete si videt vzorek praciho prostredku...myslim ze bude dostacujici, pokud si k obuvi pricichnete a jasne aromaticke stopy po pripravku na prani jiste ucitete..." Tak to je konecna jedine co citim je kuze z ktere, je snad obuv vyrobena... Pridavam se poslu vesekrou komunikaci a k soudu i dorazim ukazat obuv, aby si pricichli vsichni k pracimu prostredku!!! Planuju to hodit do televize co vy na to??
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 10. 2012 11:36 | office hate

Office shoes je vubec nehorsi...ja tam reklamoval uz spoustu bot, ktere nebyly rozhodne levne a vzdycky sem si to pry způsobil vlastni vinou, nebo spatnym pozivanim. A co vim do znamych, tak jsou na tom uplne stejne. OFFICE uz nikdy
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 10. 2012 12:26 | Lukáš Kozel

Dobrý den , zdravím všechny co mají potíže v obchodě s obuví OFFICE SHOES . Tímto bych Vás chtěl poprosit abyste mi na email napsali Vaše zamítnutí reklamace u OFFICE SHOES !!!! Budu podávat žalobu a chtěl bych Vás všechny tímto poprosit o pomoc kdo má problém stímto obchodem . Děkuji mnohokrát .
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 10. 2012 14:46 | Sonia

Máte naprostou pravdu, že na tom rýžují přesně tímto způsobem, který jste tady popsala. A je to nechutné.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

24. 10. 2012 14:44 | Sonia

Víte co je zvláštní, že jsem reklamovala již hodně bot. U jednich se mi rozbila pata, u druhých odlepil gumový rámeček, třetí se rozpáraly a NIKDY jsem neměla jediný problém s vyřízením reklamace-podotýkám, že šlo o obchody s "no name" botami. Vždycky se buď opravily, dostala jsem zpátky peníze nebo mi bylo zboží vyměněno. Dokud jsem se nerozhodla, že si jednou koupím něco značkového. A to byla chyba. Nevydržely ani z poloviny to co "obyčejné" boty. Vycházkové tenisky NIKE jsem koupila v A3 sportu a po 4 měsících se mi udělala na boku díra,ale při posouzení reklamace nebyla shledána ani výrobní ani materiálová vada(o jakou vadu se jedná mi už samozřejmě nikdo nenapsal). takže mi reklamaci zamítli bez možnosti odvolání a jestli si boty z prodejny nepřevezmu zpátky,bude mi účtováno skladné!!! A jak čtu všechny tyhle příspěvky s většinou z nás "vydrbaly" renomované obchody, které záručují dloholetou kvalitu a profesionalitu zboží, za které si účtují nemalé častky a tomu přestávám rozumět asi už úplně.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Milan Zemánek

podnikatel, Miton

Jakub Mahdal

podnikatel, Safetica Technologies

Milan Zemánek
ÚSPĚŠNOST
66,67 %

z 3 duelů
×
Jakub Mahdal
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services