Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

| rubrika: Jak na to | 24. 2. 2010 | 20 komentářů
Při rozhodování o oprávněnosti reklamací na rozlepené boty, vady textilu, nebo jiných výrobků, vám může pomoci soudní znalec. Za posudek musíte zaplatit, ale při úspěšné reklamaci se vám peníze vrátí.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

21. 5. 2012 22:36, Spiderman

Ty si asi totálně mimo, no a co, že máš boty Alpine Pro, prošlapat boty můžeš jakékoliv, když ojedeš gumy u auta, dřív než je zdrávo, třeba svou technikou jízdy, taky je jdeš reklamovat s tím, že máš Michelinky.
Vy češi jste pěkní paka.....škoda některé z vás nejde reklamovat v porodnici

Reagovat

 

+13
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 03. 03. 2010 20:28)

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

24. 7. 2015 8:57, Igor

Ano, prodávající musí kupujícímu dokázat, že s výrobkem manipuloval v rozporu s návodem k užití. Já nyní reklamuji NTB Asus Zenbook UX303LN s vadou na displeji a taky to na mě zkouší, že jsem to špatně nosil v tašce, neměl mezi klávesnicí a displejem hadřík a že NTB byl vystaven neúměrnému tlaku. Servis a prodejce to prostě zkouší. A je na Vás, jak vytrváte. Já to v případě zamítnutí posílám soudnímu znalci a pak se uvidí co bude dále.

Reagovat

 

-1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Vita 30. 07. 2014 14:57)

Další příspěvky v diskuzi (20 komentářů)

24. 2. 2010 23:03 | benzin

Podstatna informace je "NIKDY NEVITE JAK SOUD DOPADNE". I kdyz vam znalec nic nenaznaci a bude posudek vychazet ve Vas opsudek muzete u soudu prohrat a deje se to a ne malo. Proste zakaznik taha za kratsi konec provazu.
Btw. takhle memu svagrovi zrovna minuly tyden vratili kreslo, ktere prasklo hned prvni den pouzivani (proto varuji pred obchodem superdiscont.cz). Vzhledem k tomu ze schodou okolnosti u neho v dome na chodbe je uplne stejny typ zidle praskly uplne stejnym zpusobem, myslim ze se nemusi bat ze by prohral, ale znamena to dat do soudu minimalne 10 tisic (a to je spise ta spodni hranice) a to uz neni takova sranda.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

3. 3. 2010 20:28

A u těch prošlapaných bot, kdo má tedy pravdu, když se prošlapou za rok a půl? Mám nárok na uznání reklamace? Nebyla mi uznána, že je to běžné opotřebení, přitom šlo o značku AlpinePro.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

22. 9. 2010 16:24 | Chromy Rostislav

Dobry den,mam velký problem z reklamací faktury za energii od Eonu.Bydlím v byte 3+kk o velikosti 75m2 a v zime používam jedny akumulačky ktere jsou tři roky stare bez zavady,dale mam v byte bojler,který je take tři roky starý,na víc mám takove zaměstnání při kterém pracuji hlavne v noci a když prijdu rano domu pustím si maximalne televizi na hodinu az dve,jinak vetšinu dne prospím.Zálohy platím 1500,-kc mesíčně a nedoplatek za rok mi prišel 17 013,-kc,když jsem volal na zakaznickou linku a konecne se po 20.minutach dockal operatora bylo mi zdeleno,že jelikož byl na me pridělenem elektroměru vadný vodič nepřepínal se nízký a vysoký tariv( šel jen ten nízký)byla mi vypočtena průměrná dení sazba...Nechápu jak k tomu to výsledku dosli,už jen proto že tu přez den nemám skoro žádný odběr....prosím o radu a pomoc jak se s tim to problémem vypořádat... děkuji zdraví Rosta
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

15. 10. 2010 17:36

Dobrý den, pokud spol. Eon nebude chtít řešit s Vámi případnou reklamaci, doporučuji se obrátit se stížností na Energetický regulační úřad. www.eru.cz V některých případech je jejich rozhodnutí stejně účinné jako rozhodnutí soudu. Zdraví Radek.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Chromy Rostislav 22. 09. 2010 16:24)

20. 12. 2011 13:57 | Šulcek Jaroslav

Neuznali mi reklamaci u fotoaparátu FujiS1500. Otevřelo se viko na baterie.A nejde zavřít.Zůstáne pootevřené. Prý se na to reklamace nevztahuje,ačkoli je přístroj ještě v záruce. Tak mi odpověděli v opravně Fuji přístrojů , a poslali mi ho zpět a neopravený. Jakou mám naději na výměnu přístroje a kam bych se měl obrátit. Záruka byla nárokována u prodejce. Díky.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+4
Líbí
Nelíbí

21. 5. 2012 22:36 | Spiderman

Ty si asi totálně mimo, no a co, že máš boty Alpine Pro, prošlapat boty můžeš jakékoliv, když ojedeš gumy u auta, dřív než je zdrávo, třeba svou technikou jízdy, taky je jdeš reklamovat s tím, že máš Michelinky. Vy češi jste pěkní paka.....škoda některé z vás nejde reklamovat v porodnici
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+13
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 03. 03. 2010 20:28)

10. 8. 2012 11:40 | Michaela

Dobrý den,
přítel mi v dubnu letošního roku koupil mobilní telefon z Mobil pohotovost. V červenci už ho nebylo možné takřka běžně užívat, neb měl tolik chyb, že ani sms už mi napsat nešla. Do reklamace jej vzali, ale ten, co se mnou jednal, byl nanejvýš drzý, nicméně mi sdělil, že tento telefon tyto vady mívá a že jen stačí přehrát softwear. Čekám sms o vyzvednutí, o sms mi říkal, že přijde do 3 dní, a stále nic. Na reklamačním i to neberou a prý nejsem jediná, tak volám na infolinku, kde mi řeknou, že reklamace nebyla uznána, protože mnou hlášené vady se prý neobjevily. Mám ke všemu spoustu svědků toho, co telefon prováděl. Tak mi řekněte, co mám teď dělat? Děkuji :(
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

16. 10. 2012 15:16 | LUCIE DOLEŽELOVÁ

Dobrý den snad si muj příspěvek ještě přečtete,mám stejný problem a nevim co stím mužete mi prosím napsat email nebo zavolat 775041115 diky
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Michaela 10. 08. 2012 11:40)

31. 10. 2012 7:52 | Petra

Dobrý den,chtěla bych vás požádat o radu.Loni v Listopadu jsem si zakoupila mobil v Brne v Mobilpohotovosti.Dcera ho dostala na vánoce a už hned při prvním používání se na něm projevila vada v podobě hlášení "chyba registrace sim karty,občas jen tísňové volání a sms se občas odeslaly a někdy ne.Reklamovala jsem mobil asi v únoru když jsem jela do Brna.Oni mi po měsíci řekli že to opravené je.Jenže ani ne po 14 dnech to začalo dělat to stejné.V dubnu jsem jej opět vrátila že to dělá opět s tou stejnou vadou.V červnu mi ho vrátili že je v pořádku že to opravili.Pak byly prázdniny tak ho dcera nevyužívala tak moc ale v září se opět ukázala ta stejná chyba jako v předchozích opravách.V říjnu jsem jim ho tam opět dala na opravu a oni mi sdělili ža nejde ani už vyměnit ani vráti peníze ani opravit že už není v záruce.Když jsem tam volala tak mi pán na rovinu řek že oravit jde,ale musím si to zaplatit.Tak jak to že to opravit jde ale neopravili mi to už ty 2 reklamace předtím?Mohu se nějak bránit? Děkuji za pomoc.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

13. 6. 2014 0:31 | Jan Novák

Začněte občanko právní soudní řízení. Pokud nejste dospělá, řekněte mamince.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Michaela 10. 08. 2012 11:40)

30. 7. 2014 14:57 | Vita

Dobrý den, v listopadu 2013 jsem zakoupila v int. obchodě Elektromedia sušičku LG, která po 2 měsících hlásí chybu a přestane sušit. V rámci reklamace přijel technik LG, vadu neodstranil, přestože vyměnil součástku a během 14 dnů přijel podruhé a za měsíc potřetí. Vada stále nebyla odstraněna a prodávající mi odmítl vrátit peníze, přestože se stejná vada vyskytla 3x během 3. měsíců s tím, že vada je způsobena nesprávným používáním. Několikrát jsem uváděla, že sušičku používám v souladu s návodem, přesto prodávající reklamaci zamítl. Kam se mohu obrátit a jak je to s prokázáním nesprávného užívání v prvních šesti měsících používání? Četla jsem, že v tomto případě musí prodávající dokázat kupujícímu, že nedodržel návod na použití. Děkuji
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

11. 8. 2014 12:51 | Karlos

Spiderman, ty jsi taky pěkný dáreček. Taky se dočkáš shitu, ty NEčechu...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Spiderman 21. 05. 2012 22:36)

11. 8. 2014 15:03 | mila

kdo mi poradí koupila jsem si fotoaparát panasonic DMC-LZ40 ,jeho snímky jsou rozmazané nekvalitní..koupila jsem to přes Alzu... reklamaci mně neuznali -prý to jsou vlastnosti aparátu..nyní jsem to poslala z novu na reklamaci a bylo mně řečeno ,že ještě můžu zaplatit ,za to ,že se to znovu posuzuje... chtěla jsem aby mi vrátili peníze...zatím nevím ,jak to dopadne ,ale poradí mi někdo ...jak mám postupovat ,abych se dopomohla práva..děkuji za každou dobrou radu Míla
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

4. 9. 2014 21:14 | Jana Randulová

Prosím o radu. V červenci jsem dostala dárek od dcery - letní tričko, které zakoupila v benešovském obchodě za 890 Kč. Tričko jsem měa 2x na sobě a zjistila jsem, že na pravé straně, kde nosím přes rameno kabelku, žmolkuje a chlupatí (složení materiálu je 95% viskoza a 5% elastan. Tričko jsem si vzala potřetí a zašla do prodejny ukázat, co se stalo. Bylo mi doporučeno, abych si ho "odžmolkovala". S touto radou ale nesouhlasím a nehodlám se smířit s tím, že tričko s krátkým rukávem za tolik peněz je po tak krátké době jako hadr na podlahu. Doma jsem ho lehce vyprala ručně, usušila rozložené a vyžehlila. Vrátila jsem se do obchodu a požadovala sepsat reklamační protokol. Paní prodavačka mi reklamaci sepsala s tím, že určitě šéf nebude souhlasit s vyřízením této reklamace. Asi po 14 dnech jsem se zašla zeptat, zda je reklamace již vyřízena a paní prodavačka mi pouze sdělila, že "šéf nesouhlasí". Tak jsem v obchodě tričko zanechala s tím, že takto "vyřízenou reklamaci" já nemohu přijmout a prosím o písemné vyřízení reklamace se všemi náležitostmi. Prosím Vás o Váš názor, jak byste postupovali Vy. Podotýkám, že trička za cca 200 - 300 Kč, která nosím již několik sezon a nosím též kabelku přes rameno, mi zatím "nezežmolkovaly"! Děkuji za radu. Jana
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+7
Líbí
Nelíbí

7. 3. 2015 18:37 | Dalibor

Reklamoval jsem mobilní jednotku od Jablotronu Automanager. Uvedená jednotka stále nekorektně se dělal zápis ujetých kilometrů. To jsem reklamoval ale, Jablotron Vodafonu zamítal mé reklamace, i když jsem jim stále dokazoval, že jednotka nefunguje korektně. Můžete mi poradit, dobrého znalce, kterému zašlu Jablotron Automanager?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

24. 7. 2015 8:57 | Igor

Ano, prodávající musí kupujícímu dokázat, že s výrobkem manipuloval v rozporu s návodem k užití. Já nyní reklamuji NTB Asus Zenbook UX303LN s vadou na displeji a taky to na mě zkouší, že jsem to špatně nosil v tašce, neměl mezi klávesnicí a displejem hadřík a že NTB byl vystaven neúměrnému tlaku. Servis a prodejce to prostě zkouší. A je na Vás, jak vytrváte. Já to v případě zamítnutí posílám soudnímu znalci a pak se uvidí co bude dále.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Vita 30. 07. 2014 14:57)

24. 7. 2015 9:02 | Igor

Soudní znalec, který sám uvidí Vámi avizované potíže. A nebo nejprve servisu pohrozit soudním znalcem. Možná to pomůže. Já ho mám také v záloze, kdyby mi neuznali moji oprávněnou reklamaci.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Michaela 10. 08. 2012 11:40)

24. 7. 2015 9:05 | Igor

Musíte si všichni uvědomit, že snahou servisů je reklamace neuznávat. Jsou na to speciální školení. Protože prodaný díl plus práce je lepší jak vyměněný díl zdarma. A když se díly prodávají a práce účtují, jsou pak bonusy. Tak to prostě je.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

14. 8. 2015 23:08 | Martys

Spiderman má asi problém nejen s čechy ale asi i s timi od kterých utekl že?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

12. 10. 2016 14:38 | Divá Bára

Před lety jsem díky posudku státní zkušebny úspěšně dotáhla do konce reklamaci bot, kterou mi předtím dvakrát zamítli. Šlo o zimní boty, posudek však prokázal, že nesplňují normu ani pro obuv tzv. celoroční, takže jako zimní byly úplně k ničemu. Prodejce mi nakonec musel proplatit jak cenu bot, tak cenu posudku. Pokud jste si tedy jistí, že jste s výrobkem nezacházeli nijak špatně, využití znaleckých posudků doporučuji. Chce to trpělivost a pevné nervy, ale je potřeba prodejce a výrobce poučit, že prodávat šmejdy a pak zamítat reklamace prostě nejde.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 741 448 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: 3.reklamace stejne vady
Poradna > Spotřebitelská poradna

Otázka: Dobrý den, mám si jet pro mobil, který jsem reklamovala po 3. s zadosti odstoupeni od kupni smlouvy z duvodu nesplneni podstaty a ucelu telefonu. Vada byla dvakrat uznana a opravena (novým dilem) nicmene... více

Spotřebitelská poradna

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Oldřich Bajer

podnikatel, zakladatel NetCentrum

Daniel Volopich

podnikatel

Oldřich Bajer
ÚSPĚŠNOST
65,00 %

z 40 duelů
×
Daniel Volopich
ÚSPĚŠNOST
41,67 %

z 12 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Technická úroková míra, LIBID, Autarkie, účastnické fondy, jan sedláček, transformované fondy, penzijní fondy, daňové odpočty, železná ruda, stagnace ceny, zdeněk rudolský, GEnius Gratis, Luboš Smrčka, délka fixace, úsporná opatření, zaplo finance, Neograph, blankoindosament

4L07584, 3AE0651, 4L07584, 9S21140, SH0A0004

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK