Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

| rubrika: Jak na to | 23. 11. 2009 | 11 komentářů
Sjednat si smysluplnou životní pojistku není jednoduché, protože se jedná o složitý finanční produkt. Kdo si promyslí a pravidelně kontroluje nastavení pojistky, může se do budoucna vyvarovat velkých ztrát a zklamání. Bude mít i větší jistotu, že své blízké ochrání.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

21. 8. 2015 17:53, Jarka

Pěkný den,já bych řekla že banky,pojišťovny a spořitelny nabízí pouze své produkty,ale poradce pracuje pro více bank,pojišťoven a spořitelen.Rozhodně bych se poradila s poradcem.J

Reagovat

 

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Škodolibka domácí 23. 11. 2009 11:23)

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

23. 11. 2009 11:23, Škodolibka domácí

Já bych měla pro úplné laiky jednodušší řešení. Nebavit se s dealery a pojišťováky a jít si sjednat životní pojistku do banky. Tzv. bankopojištění přináší většinou slušné pojistné částky za poměrně rozumnou cenu. Zvýšené náklady na provize dealerům zde odpadají.

Pokud někdo chce nadstandarní pojistné částky tak ať jde do pojišťovny, ale musí být připraven na to, že si za to náležitě zaplatí.

Reagovat

 

-3
Líbí
Nelíbí

Další příspěvky v diskuzi (11 komentářů)

23. 11. 2009 0:27

"Návrh na převod pojistné smlouvy vždy konzultujte se svým finančním poradcem" A kdo jiný než onen poradce přijde s návrhem na převod? "Naopak pojišťovací poradce, který pracuje pro více pojišťoven, vám dokáže vybrat produkt z nabídek hned několika společností. " Makléři ani náhodou neznají všechny produkty, co nabízejí, prodávají jen to, co se jim samotným líbí a z čeho mají největší provizi.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

23. 11. 2009 8:12 | Mr. R.

Proto je dobré mít poradce pracujícího u společnosti, která vyplácí u všech životních pojištění stejné provize (záleží jen na výši pojistného).
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 23. 11. 2009 00:27)

23. 11. 2009 10:34

A taková existuje? To slyším poprvé. A i kdyby snad, tak stejně ten makléř nebude vybírat úplně ze všeho, co trh nabízí. Chci jenom říci, že se role makléřů a finporadců trochu přeceňuje. A třeba mít pojištění rozdrobené mezi několik ústavů není dobré, lepší je mít vše u jedné firmy, a to kvůli slevám a lepším možnostem uplatňování neoprávněných nároků.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Mr. R. 23. 11. 2009 08:12)

23. 11. 2009 11:23 | Škodolibka domácí

Já bych měla pro úplné laiky jednodušší řešení. Nebavit se s dealery a pojišťováky a jít si sjednat životní pojistku do banky. Tzv. bankopojištění přináší většinou slušné pojistné částky za poměrně rozumnou cenu. Zvýšené náklady na provize dealerům zde odpadají.
Pokud někdo chce nadstandarní pojistné částky tak ať jde do pojišťovny, ale musí být připraven na to, že si za to náležitě zaplatí.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-3
Líbí
Nelíbí

23. 11. 2009 14:34

Citace - Škodolibka domácí / 23.11.2009 11:23

Já bych měla pro úplné laiky jednodušší řešení. Nebavit se s dealery a pojišťováky a jít si sjednat životní pojistku do banky. Tzv. bankopojištění přináší většinou slušné pojistné částky za poměrně rozumnou cenu. Zvýšené náklady na provize dealerům zde odpadají.
Pokud někdo chce nadstandarní pojistné částky tak ať jde do pojišťovny, ale musí být připraven na to, že si za to náležitě zaplatí.


To je nápad sjednávat si pojištění v bance u lidí, kteří tomu hovno rozumí. Pán nebo dáma asi pracuje v bance, že. Navíc má pán nebo dáma smůlu, provize je vždy někomu vyplacena. A i v bankách to zaměstnanci dělají tak, aby si zapsali u vedení dobré body bez ohledu na to, co je skutečně přínosné klientovi.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Škodolibka domácí 23. 11. 2009 11:23)

23. 11. 2009 18:12 | Škodolibka domácí

Ne - já jsem si pouze nedávno při hledání vhodného životka na doporučení nastudovala tyhle stránky:
http://www.t-a-n-k.eu/cs/content/tabulka-ukazatele-tank
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 23. 11. 2009 14:34)

27. 11. 2009 13:49 | Pulvetr

bod 2. Aktualizovat životní pojistku jsem se pokusil, ale bez úspěchu. Pojiska založena 1999, první pokus o navýšení pojistné částky 2006, druhý pokus 2008. Velice jsem se podivoval informaci pracovnice pojišťovny, jak je moje pojistka po pár letech "špatná". Představa pojišťovny byla taková, že zruším starou smlouvu a založím novou. Jak jednoduché :) ........(KZP1 ČSOB) S podobným výsledkem jsem se pokoušel navýšit pojištění nemovitosti, tak aby nebyla tzv. podpojištěna. Navýšení pojistné částky na smlouvě z roku 2000, ani omylem. (Allianz)
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

29. 11. 2009 22:05 | Anti-partners

Problematiku, kterou bych zde uvítal je realizace plnění. Pokud se pojistíte od určité částky, musíte vyplnit zdravotní formulář. Otázky typu : Byl jste v posledních 10 letech u lékaře, proč apod. z nás dělají jednoduchý cíl, kterému nebude nutné plnit. Zástupci pojišťoven formulář bagatelizují, ale jedná se o tikající bombu. Za dvacet let plnění vám řeknou, že nic nedostanete, protože zjistili, že jste neuvedl přesné údaje. Co vy na to ?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

20. 11. 2010 13:03 | Petr

Predelat smlouvu jde bez problemu,jen se nesmite nechat odbyt timto zpusobem. .Jeste by me kdyztak zajimalo jak prisli na to ze ji tu pojistku mate spatnou. Nechapu na zaklade ceho tak usoudili. Kdyz to zrusite spocitejte kolik jste do toho nasypali. A to pojisteni domu by melo byt taky bez problemu. Ale to je tu ze pojistovny zmenili pasma povodnova. A navysit by to melo jit bez problemu.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Pulvetr 27. 11. 2009 13:49)

21. 8. 2015 17:53 | Jarka

Pěkný den,já bych řekla že banky,pojišťovny a spořitelny nabízí pouze své produkty,ale poradce pracuje pro více bank,pojišťoven a spořitelen.Rozhodně bych se poradila s poradcem.J
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Škodolibka domácí 23. 11. 2009 11:23)

31. 8. 2016 10:10 | Pavel Čech

Vážení a Vážené, dámy a pánové, mýlíte se hodně a debatujete tady o dvou věcech. Životní pojištění je v pořádku, když se správně nastaví. K tomu jsou třeba informace od klienta finančnínmu poradci. Na pobočce nabízí pouze produkt toho jednoho finančního domu a většinou toho "svého" klienta neznají. Je to jeden člověk z ulice, jeden z mnoha a podle toho se k němu občas i chovají jak správně jedna z Vás podotkla. Rušením případně dle životní situace se nepřichází o žádné peníze!
To se děje u Produktu Investiního životního pojištění tzv IŽP, což není pro klienty čisté a kvalitní řešení jejich situace. Tady se vkládají peníze první 2-3 roky na všechny možné poplatky, taxy, provize a zrušením z jakéhokoliv důvodu se zde přichází právě o těch několik let vkladů. Dá s eto řešit bez této ztráty, ale je to o vědomostech a slušnosti poradce. A nejsou špatné firmy, ale někteří lidé v nich pracující. To je všude. ¨Přeji Vám příjemné dny.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 705 545 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Umrtí majitele
Poradna > Pojištění a penzijní připojištěníPovinné ručení

Otázka: Dobrý den,prosím o radu.Otec mě zemřel 14,3 2013 zbylo poněm auto fort fiesta.Majetkové vypořádání ještě neproběhlo.Pojištění končí 8 měsíc 2013.Prosím jak mám postupovat? více

Cestovní pojištění

Úrazové pojištění a pojištění v nemoci

Životní pojištění

Havarijní pojištění

Pojištění nemovitosti a domácnosti

Penzijní připojištění

Pojištění odpovědnosti

Povinné ručení

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Ondřej Fryc

podnikatel a investor, zakladatel Mall.cz

Jiří Šmejc

podnikatel, Home Credit

Ondřej Fryc
ÚSPĚŠNOST
33,33 %

z 3 duelů
×
Jiří Šmejc
ÚSPĚŠNOST
33,33 %

z 6 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Diskontní úvěr, Devizové rezervy, Majetek podniku, daň z příjmů, václav stárek, zákon o elektronické evidenci tržeb, banky, psd2, regulace finančních služeb, Finanční produkt roku, Litva, televize, SJM, Bezděkova komise, ralf landwehr, 87/1995 Sb., Radek Joklík, bankovní vklad

4J87444, 4J87444, 4J87440, 2J45697, 4J87444

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK