Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Pražský dopravní podnik měl na konci září ztrátu 2,5 miliardy korun. Dotace z daní od pražského magistrátu klesají, investice do oprav a nových vozů však stále rostou. Proto by rád zvýšil cenu jízdného. Je to správný krok, nebo byste měli jiné řešení? Napište, co si o tom myslíte.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

5. 11. 2009 7:26, Vladimir

Nehoráznost, jiné slovo mne v první fázi nenapadá. Politika magistrátu je šikanou obyvatelstva. Modré zony, odtahy vozidel, práce městské policie která se zabývá zejména pokutami za stání, k tomu chystají zpoplatnění vjezdu do města (oni říkají do centra, ale jsou centrem Braník, Malešice,...?), to vše jen proto, aby se plnila městská kasa. Ponechám stranou úvahu kam tečou všechny peníze? Zadávají se zpracovávat nesmyslné studie, např. o snížení hlučnosti, ta stála 30 milionů!!! atp. Argumentace, že jízdné je jinde 4x dražší je opět nehoráznou demagogií. Podívejme se kolik je kde průměrný plat. Drzost a nadutost. magistrátního vedení je nebetyčná a čiší z ní pohrdání lidmi. Proč není v Praze MHD zdarma, když by stačilo, aby každý zaměstnanec v Praze zaplatil 30Kč na daních více a problém by byl vyřešel. Jenže - tím by klesla individuální automobilová doprava, přestali by vydělávat odtahovky, přestali by vydělávat strážníci, ... a to se vlastně nechce. Magistrátní mafii vyhovuje stav který je, jen nám lžou, že ho chtějí řešit. vlastně možná chtějí, ale po svém. V.

Reagovat

 

+5
Líbí
Nelíbí

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

5. 11. 2009 2:36, vladislav skalicky

myslím že to není o ceně jízdenky ale o tom že mnoho lidí jezdí úplně zdarma a Dopravní Podnik právě proto že spoléhá na dotace od města to prostě nepotřebuje razantně řešit. Ztráta příjmů je zde určitě nesmírná......... Nabízí se třetí toto řešení: 1-- na vstupech do metra elektronické brány se čtečkou vsouvaných lístků které nelze přeskočit. 2 - v tramvajích a autobusech vstup možný jen jednosměrně hned vedle řidiče který nahlížením na lístky odmítne vstup neplatičům-- jiné vchody mohou být jen výstupní. Jiná města . třeba Londýn to takhle řeší a ještě jsem tam neviděl nikoho , mimo jednoho černocha který brány přeskočil, kohokoliv šidit nebo jinak prolézat,
Můj dotaz je zda existuje statistika od revizorů a proč se již dávno z nepochopitelných důvodů již nezavedlo.???

Reagovat

 

-2
Líbí
Nelíbí

Další příspěvky v diskuzi (22 komentářů)

8. 11. 2009 18:00 | Alena

Třetí řešení je - urychleně naistalovat turnikety,zvýšit kontrolu a zastavit "cestování na černo" !!!!
Vyšší cena jízdenky je trest na nás poctivě platící občany.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-1
Líbí
Nelíbí

9. 11. 2009 15:26 | Solver

Je až neuvěřitelné, kolik lidí si myslí, že špatné hospodaření DP zavinili černí pasažéři. Se stejnou lehkostí tito jedinci pak instalují turnikety a zvyšují kontrolu, nedbaje finančních ani časových nákladů na tuto akci. To je tak nádherný a růžový svět, ve kterém všechno funguje - tak to být nemůže snad už z principu.
Poslechnu si pak názory za pár let, až bude DP totálně zbankrotován díky investici 3,5 mld. do turniketů na Váš názor, jsem zvědavý, jaké řešení z vás vypadne... Nejspíš to bude zdražení jízdného na 100 Kč na 15 minut jízdy :-)
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Alena 08. 11. 2009 18:00)

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 920 963 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Reklamace telefonu - odlišnost závad
Poradna > Spotřebitelská poradna

Otázka: Dobrý den. Stále si nejsem jistý jak je to s více závadami na zařízení- stačí když jsou 3, 4 a nebo je to ještě složitější? Vím že jste to tu psali ale raději bych se ujistil. Mou druhou otázkou je jestli... více

Spotřebitelská poradna

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Oldřich Bajer

podnikatel, zakladatel NetCentrum

Viktor Kožený

podnikatel a kriminálník

Oldřich Bajer
ÚSPĚŠNOST
51,28 %

z 39 duelů
×
Viktor Kožený
ÚSPĚŠNOST
11,94 %

z 67 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

ECU, Úrazové pojištění, Měnový koš, čistá mzda, daňové odpočty, superhrubá mzda, sleva na poplatníka, zaměstnání, Aventinum, MPSS, jednoduchý, industrializace, televize, tržby, hobby, Evropská úmluva o ochraně lidských práv a základních svobod, šéfredaktor, "velký třesk"

2AI6605, 2H60499, 2AE0077, 9A44109, 1S11889

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK