Interaktivní grafiky
Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla
Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích
Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více
Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky
Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Vladimír Železný
podnikatel a politik
Pavel Baudiš
podnikatel, Avast
100,00 %
z 1 duelů
0,00 %
z 0 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Zrušit pevnou linku? Moc komplikované, tvrdí lidem O2
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
18. 1. 2016 9:36, Věra Bártová
Nemohu pochopit, proč o2 nabízí nevýhodné tarify. Jsou výhodné pouze pro toho, kdo neustále telefonuje a ne pro lidi, kteří chtějí mít pouze telefon na doma, např. 300 volných minut, které jsem dosud měla a Internet. Platila jsem asi 543,99 Kč. Teď mi nabízí tel. tarif za 299,-- Kč + internet za 404,- Kč, což nepovažuji na výhodu. Jiný tarif, prý není možné. Jak je to možné? Telefon není pro důchodce?
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
21. 10. 2009 17:49, barusz
mě se nezdá že by byl nějaký problém... volala jsem-ukecávali mě(ale kdo by neukecával že jo, když si chtějí zákazníka udržet),nakonec mi poslali mi kod-ten jsem nahlásila a běžela 30 denní výpověd což je si myslím naprosto normální přístup... :-) u GTS novera výpověd trvá 3 měsíce takže bud ráda drahá Pavlíno, že si službu rušila právě u O2!!!!! :-)
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Další příspěvky v diskuzi (celkem 22 komentářů)
17. 5. 2017 17:08 | Tichý Radovan
11. 10. 2016 7:19
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
11. 10. 2016 7:17
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
11. 10. 2016 7:14 | Michal
18. 1. 2016 9:36 | Věra Bártová
15. 12. 2015 21:55 | J. Vydra
13. 10. 2015 10:26 | Ludmila Vrbovska
8. 3. 2014 15:56 | Ludvik
8. 3. 2014 15:55 | Ludvik
2. 12. 2009 18:00 | Petrol
21. 10. 2009 17:49 | barusz
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
12. 9. 2009 20:23 | P.C.
Není však vše tak jednoduché - běda, když budete chtít přenést číslo od O2 k jednomu z virtuálních operátorů. To v současné době prostě nejde a je to horkým kandidátem na stížnost k ČTÚ.
5. 9. 2009 13:28 | Patrik
Ale je fakt, že když jste zákazník s několika stovkami linek a měsíčním obratem za tel. služby ve stovkách tisíc tak se k vám chovají úplně jinak :D
5. 9. 2009 11:57 | Petr S.
Zákaznická linka k UPC byla a asi stále je draze placená (844....) a nechali mě čekat pokaždé přes 20 minut, parchanti. O2 má zákaznické služby zdarma. A jestli čekám pár minut mi nevadí, už mnoho let mám bezdrátový telefon, takže ho nemusím držet u ucha, jak nějaký Jouza tady v této diskusi.....
4. 9. 2009 17:23 | Igor
4. 9. 2009 15:41 | benzin
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
4. 9. 2009 10:09 | mm
4. 9. 2009 10:09 | cohen
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
4. 9. 2009 9:46 | jana
4. 9. 2009 8:24 | Mr. R.
Stránka 1/2
Předchozí