| rubrika: Aktuálně.cz | 4. 9. 2009 | 15 komentářů
Chcete si domů pořídit třeba internet od společnosti O2? Objednávku a smlouvu můžete snadno vyřídit jak na webu společnosti, tak v kterékoliv její prodejně. Mnohem složitější to pak je, když se rozhodnete službu zrušit.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

4. 9. 2009 10:09, mm

Rušil jsem pevnou linku a nebyl s tím žádný problém. Napsal jsem si sám papír, jako výpověď smlouvy o telefonní přípojce. Vyrobil 5 kopií, a naklusal na telecom, tedy O2. tam předal všech 5 kopií s tím, že dvě chci podepsat a vrátit. Vykulená paní za přepážkou dostala odpověď na otázku k čemu že mi budou, ve smyslu že jedna je pro mne, a druhá v případě problémů pro mého právního zástupce. Vše šlo, jak mělo a koncem následujícího měsíce byla linka odpojená :o)

Reagovat

 

+8
Líbí
Nelíbí

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

21. 10. 2009 17:49, barusz

mě se nezdá že by byl nějaký problém... volala jsem-ukecávali mě(ale kdo by neukecával že jo, když si chtějí zákazníka udržet),nakonec mi poslali mi kod-ten jsem nahlásila a běžela 30 denní výpověd což je si myslím naprosto normální přístup... :-) u GTS novera výpověd trvá 3 měsíce takže bud ráda drahá Pavlíno, že si službu rušila právě u O2!!!!! :-)

Reagovat

 

-2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Pavlína 04. 09. 2009 06:49)

Další příspěvky v diskuzi (15 komentářů)

4. 9. 2009 6:49 | Pavlína

Rušila jsem pevnou linku před rokem - znamenalo to několik telefonních hovorů, kde vás nejdříve přesvědčují, že si třeba můžete změnit tarif. Po mém ujištění, že skutečně chci linku zrušit, mě opět někam přepojovali, poté jsem musela skoro měsíc čekat na dopis s kódem, a pak jsem opět musela zavolat na číslo uvedené v dopise a kód nahlásit. Teprve potom začala běžet 30denní výpovědní lhůta. Zkrátka když vás lapají, služby fungují okamžitě, když vás mají ztratit, tak dělají vše proto, aby vás dokonale otrávili, abyste vůbec ztratili chuť něco měnit.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

4. 9. 2009 8:11 | Majk

U O2 asi takové situace nepřekvapí. Zkuste si někdy zavolat na zákaznickou linku, pokud potřebujete vyřešit poruchu. Málokdy se Vám to podaří na poprvé a pokud se již na operátora po dlouhém hledání v nabídce dostanete, vždy se dočkáte odpovědi, že čekací doba je blábláblá a čekáte většinou více než 15 minut. Čekal jsem 55 minut a poté jsem už zahodil sluchátko od ucha. Ale pokud v ten samý okamžik vytočíte totéž číslo 800123456 a chcete volbu zakoupení nové služby, jste během vteřiny spojeni s operátorem, bohužel v převážné většině Vám zde sdělí, že oni nejsou kompetentní. Když se mi to stalo poprvé, tak jsem volal znovu a čekal na spojení s poruchami -a kam jsem se dovolal? Na úplně stejného operátora, ale protože jsem si počkal na lince, tak už se mi věnoval. Další mínus, které O2 dělá snad naschvál je, že žádnou poruchu NIKDY nepřiznají -vždy Vám sdělí, že ve Vaší oblasti nemají nic hlášeného, sranda je, když to víte na 100%, že je porucha skutečně u nich a chcete znát, jak dlouho bude trvat. To je mlžení, že je Vám z toho špatně. Trochu jsem to vyřešil -někdy to pomůže k rychlejšímu jednání ze strany O2. Pokud volám na poruchy, vytáčím volbu pro sjednání nového produktu. Tam operátorovi sdělím, že volám poté, co jsem se na poruchách nedočkal operátora. Následně sdělím operátorovi, že pokud mě okamžitě nepřepojí na operátora poruch, že píšu e-mail na ČTÚ se stížností na nedodržení služeb ze strany O2. Většinou to funguje. A napsat stížnost prostřednictvím e-mailu na ČTÚ také funguje, tato instituce je moderní. Před 5 lety jsem měl od O2 internet přes ANY data. Týden jsem si volal s O2 že mi nejde internet, ale jako vždy - u nich je moje linka v pořádku, chyba je u mě. Totálně jsem si rozhodil veškerá nastavení v PC, když jsem tu svou chybu hledal. A kde byla chyba?? O2 změnila nastavení DNS serverů pro připojení ale uživatelům ZAPOMĚLA tuto informaci sdělit. Na internet jsem se nedostal a tak jsem to nemohl nikde zjistit. Stačilo by ze strany operátora zaslat dopředu e-mail a sdělit, že toto provedou. Ale proč. Oni mají vždy vše v pořádku a hlavně kliente zaplať. Od ČTÚ dostali pokutu, mě museli uznat reklamaci a vrátit peníze za paušál, cemuž se původně bránili.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

4. 9. 2009 8:24 | Mr. R.

My jsme zrušili v rodině dvě pevné linky bez problémů. Objednali jsme si službu "odpojení na zkoušku" a po půl roce se linka automaticky zrušila. Tuto službu už ale asi nenebízí a ani by ji nešlo použít pokud chcete zrušit pevnou linku co nejdříve. V posledních měsících nám na pevnou linku volali v podstatě už jen nabízeči různých produktů a služeb. Pevnou nemáme už mnoho let a jsme 100%-ně spokojeni:)
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

4. 9. 2009 9:46 | jana

ještě lepší je když jednou za půl roku si udělají nějakou změnu programu a naskáčou vám zpět služby které jsou několik měsíců zrušené
po telefonování na o2 vám sdělí že si tu službu můžete jedině opět zrušit a na další faktuře vám za zrušení služby (kterou jste si neobjednali) naúčtují 1000 Kč
nezbývá než znovu reklamovat takže jednu fakturu reklamujete minimálně na 2x protože podle operátorů to jinak nejde
prostě kocourkov hadr
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

4. 9. 2009 10:09 | cohen

S rušením mám totožnou zkušenost. Na zákaznické lince mě sice operátorka odkázala na speciální operátory pro zušení linky, ovšem na přepojení jsem pak musel čekat dalších 40 minut! Nechápu, proč nelze zrušit linku jednoduše na pobočce. Možná je to přímo strategie Telefoniky. Jsem přesvědčený, že řada lidí tohle martyrium nevydrží a raději dál platí.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Pavlína 04. 09. 2009 06:49)

4. 9. 2009 10:09 | mm

Rušil jsem pevnou linku a nebyl s tím žádný problém. Napsal jsem si sám papír, jako výpověď smlouvy o telefonní přípojce. Vyrobil 5 kopií, a naklusal na telecom, tedy O2. tam předal všech 5 kopií s tím, že dvě chci podepsat a vrátit. Vykulená paní za přepážkou dostala odpověď na otázku k čemu že mi budou, ve smyslu že jedna je pro mne, a druhá v případě problémů pro mého právního zástupce. Vše šlo, jak mělo a koncem následujícího měsíce byla linka odpojená :o)
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+8
Líbí
Nelíbí

4. 9. 2009 15:41 | benzin

Tak se na ne musi. Vykaslat se na jejich odpojovaci system. Proste jednostrane vypovedet smlouvu a oni at si to sprocesuji jak chteji. Neni totiz vasi povinosti vypovidat smlouvu podle toho jak si preje protistrana.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (mm 04. 09. 2009 10:09)

4. 9. 2009 17:23 | Igor

Celá firma 02 je mafie! Na webu této společnosti jsem si našel jiný mobilní tarif, který by mě více vyhovoval. Zavolal jsem operátorce, že chci změnit původní tarif za nový, který je nabízen na webu 02. Operátorka mi sdělila, že to neplatí. Po mém dotazu, aby mě přepojila na šefa, mi opět sdělila, že to nejde.Na celou firmu 02 jsem naštvaný a proto jsem změnil operétora na Vodafone. Mám levnější volání. Jediná tato firma účtuje po 1.minutě pouze vteřiny. SMS mám za 1,19 kč.Firma 02 si naváží zákazníků!HNUS!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

5. 9. 2009 11:57 | Petr S.

O2 není dokonalá, ale její služby jsou kilometr před konkurencí z UPC, odkud jsem k O2 přešel.

Zákaznická linka k UPC byla a asi stále je draze placená (844....) a nechali mě čekat pokaždé přes 20 minut, parchanti. O2 má zákaznické služby zdarma. A jestli čekám pár minut mi nevadí, už mnoho let mám bezdrátový telefon, takže ho nemusím držet u ucha, jak nějaký Jouza tady v této diskusi.....
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

5. 9. 2009 13:28 | PatrikChrz

Já mám z minulého zaměstnání zkušenosti s zřizováním i rušením a nebyl problém. Na rušení jsme používali formulář pro změnu, kde jedno ze zaškrtávacích okýnek (kromě změny na ISDN) bylo zrušení linky.

Ale je fakt, že když jste zákazník s několika stovkami linek a měsíčním obratem za tel. služby ve stovkách tisíc tak se k vám chovají úplně jinak :D
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

12. 9. 2009 20:23 | P.C.

Nevím, proč si stěžujete... :-) Až si O2 udělá takové vydřidušské rušící podmínky jako třeba volný s ADSL, to budete teprv plakat.

Není však vše tak jednoduché - běda, když budete chtít přenést číslo od O2 k jednomu z virtuálních operátorů. To v současné době prostě nejde a je to horkým kandidátem na stížnost k ČTÚ.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

21. 10. 2009 17:49 | barusz

mě se nezdá že by byl nějaký problém... volala jsem-ukecávali mě(ale kdo by neukecával že jo, když si chtějí zákazníka udržet),nakonec mi poslali mi kod-ten jsem nahlásila a běžela 30 denní výpověd což je si myslím naprosto normální přístup... :-) u GTS novera výpověd trvá 3 měsíce takže bud ráda drahá Pavlíno, že si službu rušila právě u O2!!!!! :-)
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Pavlína 04. 09. 2009 06:49)

2. 12. 2009 18:00 | Petrol

Asi to opravdu není jednoduché zrušit pevnou linku. snažil jsem 1,5 najíd nějaký dokument na stránkách O2 a nic. Nakonec jsem našel velmi poučný blog: http://ivzez.blog.cz/0808/vypoved-pevne-linky-o2-3-dil, který všem doporučuji.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

8. 3. 2014 15:55 | Ludvik

Zrušit pevnou není těžké stačí neuhradit několik faktur.(ne uplňe neplatit) zkrátka nějakou vynechat a po určité době vám službu pevná linka zruší poskytovatel.Telefonica O2.Pro porušení sm.Podmínek.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

8. 3. 2014 15:56 | Ludvik

Zrušit pevnou není těžké stačí neuhradit několik faktur.(ne uplňe neplatit) zkrátka nějakou vynechat a po určité době vám službu pevná linka zruší poskytovatel.Telefonica O2.Pro porušení sm.Podmínek.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Přidat nový příspěvek


Captcha

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  1 935 730 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Martin Roman

manažer, ČEZ

Libuše Šmuclerová

ředitelka Ringier Axel Springer

Martin Roman
ÚSPĚŠNOST
39,57 %

z 1 261 duelů
×
Libuše Šmuclerová
ÚSPĚŠNOST
49,17 %

z 1 993 duelů

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Unikátní mapa, na které můžete sledovat vývoj nezaměstnanosti a průměrných platů v jednotlivých českých krajích od roku 2006.

Spočítejte si osobní inflaci

Spočítejte si osobní inflaci

Inflace se měří indexem cen průměrného koše výrobků a služeb. Jenže každý kupuje něco jiného, proto na každého inflace působí jinak.

Rok v krizi aneb podívejte se, jak svět prošel recesí

Rok v krizi aneb podívejte se, jak svět prošel recesí

Černé září 2008 uvrhlo svět do jedné z nejhorších finančních krizí. Podívejte se na průběh finanční krize v kontextu vývoje na burzách a měnových trzích.

Jak je chráněná nová pětisetkoruna

Jak je chráněná nová pětisetkoruna

Od 1. dubna 2009 je v oběhu lépe chráněná pětisetkoruna. Přibyly tři nové ochranné prvky. Podívejte se, jak poznat pravou bankovku od falešné.

Jak je chráněna nová tisícovka

Jak je chráněna nová tisícovka

Tisícikorunu s novými ochrannými prvky začala Česká národní banka vydávat 1. dubna 2008. Podívejte se, jak vypadá třeba pod UV lampou.

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

reklamace, topení, komodity, evropské spotřebitelské centrum, teplo, přeložení, výhry, záloha na daň, služba, zdraví, oprávněný, stabilita systému, přesčasy, technické zařízení, pašování

4M97707, 1T97418, 2C22845, 1M94875, 2Z11176, 2C22852, 2B25578, 2K30383, 1T97426, 1E90637, 2Z11179, 1M94881, 1T97427, 2B25580, 2Z11180
Usetri panel

Poradíme zdarma s výběrem finančních produktů

Najdeme vám nejvýhodnější finanční produkty. Zdarma!

Usetri tlačítko

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2014 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.